Přichází období, které je pro e-commerce jedním z nejvíce vzrušujících. Čekají nás akce jako Black Friday, Cyber Monday, Mikuláš a různé výprodeje. Zákazníci jsou připraveni během těchto krátkodobých akcí utrácet, jste ale na tyto akce připraveni vy?
Připravili jsme pro vás průvodce, který vás provede krok za krokem přípravou na jakoukoliv krátkodobou slevovou akci (1-7 dní). Pokud se jím budete řídit, můžete se spolehnout, že na nic nezapomenete, vyhnete se zbytečnému stresu a hlavně vytěžíte z každé akce maximum!
TIP: S předvánočním šílenstvím je třeba dopředu počítat. Naplnit sklady a najmout si brigádníky jako posily nestačí! Přečtěte si, jak dostat z vánočního období maximum.
Krátkodobé slevové akce jsou ideálním způsobem, jak zaujmout zákazníky a přimět je k nákupu. Byznys by na takových slevových akcích stát určitě neměl, ale když už se rozhodnete nějakou takovou pro své zákazníky nachystat, měli byste se také správně připravit.
Co taková příprava zahrnuje? A jak z ní získat maximum? Rozdíl mezi úspěšnou a průměrnou akcí je v tom, jak ji jako majitel e-shopu odřídíte.
Je frustrující vidět dobře propracovanou reklamu s atraktivní slevou, např.: SLEVY X+Y, kde však po kliknutí na web nenajdete o slevě žádnou zmínku. Zákazník se naštve a odejde.
Aby se vám tato situace nestala, vytvořili jsme pro vás checklist se seznamem kroků, které byste měli udělat vždy, když vás jen napadne slovo ,,AKCE”. Všechny položky si nejspíš nebudete moci z mnoha různých důvodů odškrtnout, ale čím více toho zvládnete, tím úspěšnější vaše akce bude. Pojďme na to!
Stáhněte si checklist, který jsme pro vás připravili, jako obrázek nebo jako PDF na odkazu zde. Vybrat si můžete z tmavé nebo světlé verze.
Z naší zkušenosti víme, že je velký rozdíl, když jsou akce plánované s předstihem. Pokud je to možné, dopředu si rozplánujte harmonogram akcí, kterých se budete chtít zúčastnit. Vždy je lepší termíny flexibilně měnit než se snažit všechno připravit na poslední chvíli.
Může být až překvapující, kolik času a úsilí vyžaduje příprava krátkodobé slevové akce, která trvá jen několik dní, někdy dokonce jen několik hodin. V Socials věříme na přísloví: ,,Připraveným štěstí přeje!”.
Na závěr bychom rádi zdůraznili, že o úspěchu rozhoduje vaše konkrétní nabídka. Můžete mít všechno perfektně připravené, ale pokud zákazníci najdou lepší nabídku u konkurence, vaše slevová akce nedosáhne vytouženého výsledku.
Napsat komentář