Vyhledávače

Jedním z klíčových bodů pro úspěch e-shopu je jeho dobrá nalezitelnost přes vyhledávače. Lidé se totiž na e-shop nedostanou jen přes reklamu nebo doporučení, velmi často je to přes organické vyhledávání klíčových slov na Googlu, Seznamu nebo jiném vyhledávači. Proto je potřeba se snažit být ideálně na první, maximálně druhé stránce ve výsledcích vyhledávání. Abyste toho dosáhli, musíte být s vyhledávači „prostě zadobře“.

Co pro to udělat? Obecné rady zní: dejte si záležet na metadatech ideálně všech stránek vašeho webu, pište kvalitní obsah, linkujte jednotlivé stránky e-shopu navzájem mezi sebou a snažte se, aby na vás odkazovaly i další weby. Snadno se to řekne, ale někdy možná trochu hůř udělá.

Jak tedy na to? Spoustu rad, jak si vyhledávače spřátelit, si můžete přečíst na našem blogu. Například zjistěte, co aktuálně frčí v linkbuildingu a jak jít zákazníkovi naproti, nebo jak si ohlídat on-page SEO faktory. A jestli rádi čtete rozhovory, pak můžeme doporučit ten, ve kterém jsme si povídali s Martinem Matějkou právě také o SEO, linkbuildingu a e-shopech obecně.

O Yahoo! a vyhledávací technologii Inktomi – část 2.

Inktomi je vyhledávací technologie pohánějící vyhledávač Yahoo! a patří mezi jednu z nejlepších vůbec. Její vyhledávací syntaxe ovšem nejsou příliš dobře dokumentovány, což je škoda, neboť Inktomi nabízí jedny z nejbohatších syntaxí se spoustou jedinečných vlastnosti a hodnocení, které fungují poměrně dobře. Tento článek a jeho minulý díl je zaměřen právě na onu dokumentaci technologie […]

Přečíst celé

O Yahoo! a vyhledávací technologii Inktomi – část 1.

Inktomi je vyhledávací technologie pohánějící vyhledávač Yahoo! a patří mezi jednu z nejlepších vůbec. Její vyhledávací syntaxe ovšem nejsou příliš dobře dokumentovány, což je škoda, neboť Inktomi nabízí jedny z nejbohatších syntaxí se spoustou jedinečných vlastnosti a hodnocení, které fungují poměrně dobře. Tento článek je zaměřen právě na onu dokumentaci technologie Inktomi spolu s několika […]

Přečíst celé

Vytáhněte do boje proti plagiátorům!

Bylo, nebylo… Tedy spíše bylo a je. V české kotlině žije spousta lidí, kteří na internetu publikují originální texty či obrázky za účelem zisku (peněz, dobrého jména, reklamy na své služby a podobně) či prostě jen tak pro zábavu, a ta spousta stojí na jedné straně velmi chatrného plotu. Můžeme jim říkat Tvůrci. Na té […]

Přečíst celé

Pokročilé SEO strategie – Díl 2.

Pokud už jste četli první díl z této minisérie a zaujal vás, určitě se rádi něco dozvíte i o dalších pokročilých SEO strategiích, které na obyčejných portálech zabývajících se základy a tipy „jak na to“ nikdy nenajdete. Vzhledem k tomu, že je rozhodně o čem mluvit, přejdeme rovnou k věci. V případě, že vám snad první článek unikl, naleznete […]

Přečíst celé

Pokročilé SEO strategie – Díl 1.

Pokud patříte mezi webmastery, které zaujala marketingová koncepce SEO (Search Engine Optimization) neboli hezky česky optimalizace webových prezentací pro vyhledávače, určitě už jste pročítali velký počet publikací, nebo internetových portálů, které se vám budou snažit pomoci se začátky. Vždy ale uslyšíte to samé – zpracujte si robots.txt, mějte kvalitní texty s klíčovými slovy, relevantní odkazy, registrace […]

Přečíst celé

Jak správně zvolit hosting?

I když by se mohlo na první pohled zdát, že vybrat si správný hosting pro svůj web není nejmenším problémem, opak je mezi začínajícími online podnikateli pravdou a jen málokdo je schopen vybrat si kvalitní, spolehlivý a cenově velmi výhodný „prostor pro stránky“. V zásadě musíte brát při úvahách o tom nejlepším hostingu v potaz, kolik dat […]

Přečíst celé

Copywriting: Umění psát

Zamýšleli jste se někdy nad tím, proč vás některé texty na internetu zaujmou a jiné vůbec ne? Ano, grafika a zpracování webu dokáže hodně, ale pojďme si nyní povědět o samotném psaní a jeho stylu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Podrobte si vyhledávače! 2. část

V první části článku Podrobte si vyhledávače! jste se dočetli, na jakých základních principech pracují vyhledávače. Dozvěděli jste se také, jak jednoduše zajistit, že Vaši stránku vyhledávací roboti najdou. Nyní se podíváme na moderní a pokročilé techniky, jak si podrobit vyhledávače. Jak jsme uvedli minule, automatizované zapsání stránek do vyhledávačů nemá příliš velkou užitnou hodnotu. […]

Přečíst celé

Podrobte si vyhledávače! 1. část

V dnešní době musí být každý úspěšný web dobře přístupný vyhledávačům. Protože pouze ty nejlépe zajistí, že vaše stránky budou na internetu vidět a budou se pyšnit velkou návštěvností. Vyhledávače prozkoumávají internet podle svých vlastních algoritmů. Tento článek a jeho druhá část vám vysvětlí, jak vaši stránku právně zpřístupnit vyhledávačům tak, aby jste se vždy […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky