Sociální sítě

Sociální sítě jsou pro e-shopy čím dál tím důležitější nejen kvůli budování brandu, ale i kvůli stále se rozšiřujícím možnostem prezentace a reklamy. Až budete někde, kde je hodně lidí, pořádně se kolem sebe rozhlédněte. Sami tak uvidíte, jak moc lidé koukají do mobilů na sociální sítě. Byla by škoda toho nevyužít a nechat tento marketingový kanál bez povšimnutí.

Neznamená to, že jako jako firma musíte být na úplně všech sociálních sítích. Stačí se zaměřit a vybrat si třeba dvě tři. U nás v České republice je hodně oblíbený Facebook a Instagram. Ale třeba by pro váš sortiment zboží mohlo být dobré se představit i na Pinterestu, Twitteru, YouTube nebo LinkedInu.

Pro začátek vám můžeme doporučit články jako Jak začít s Pinterestem, 6 tipů na úspěšný Instagram  nebo třeba článek Nebuďte asociální! Využijte Facebook na 100 %. Na sociálních sítích často komunikujete i se zákazníky a někdy to nemusí být úplně příjemné. Ale díky článku Jak zvládnout krizovou komunikaci na internetu si můžete poradit i s tím.

TOP 5 nejlepších přednášek Social restartu 2018

Ve čtvrtek 8. 11. proběhl v pražském hotelu Olšanka druhý ročník konference Social restart. Program nabídl 12 přednášek na nejrůznější témata z oblasti sociálních sítí. Vybrali jsme pětici těch, které nám přišly nejzajímavější. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a […]

Přečíst celé

Co chtít od blogera/influencera za data? A jak si pohlídat výstup?

Vybíráte vhodného blogera ke spolupráci, máte své favority a přemýšlíte, co dál? Získejte data a přehled! Bez tohoto kroku radši nepokračujte, jinak se může lehce stát, že vaše peníze vyletí komínem. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními […]

Přečíst celé

Proč vůbec spolupracovat s blogery

Proč vůbec spolupracovat s blogery? Přesně taková je první otázka, když některému z klientů poprvé navrhnete spolupráci s blogery. Pak následuje: „Kolik to bude stát?” Někteří marketéři se nechají odradit, a než, aby klientovi vysvětlili, co všechno může z takové spolupráce získat, radši to vzdají. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

6 tipů na úspěšný Instagram

Instagram je jednou z nejrychleji rostoucích sociálních sítí. Oproti Facebooku funguje trochu jinak, zakládá si především na své vizuální stránce a své jednoduchosti. Na této sociální síti působí už více jak 1 miliarda aktivních lidí, a proto ji i firmy milují jako marketingový nástroj. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

YouTube videa – využijte je pro svůj e-shop

Na YouTube se bavíme, posloucháme hudbu, sledujeme YouTubery nebo live streamy, vzděláváme se… Lidé ho navíc čím dál častěji používají i pro vyhledávání nejrůznějších věcí, dnes už na něm totiž najdete skoro všechno. Ne nadarmo je YouTube po Googlu druhým největším vyhledávačem na světě. Jak toho využít? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Influenceři na Instragramu

Pokud jste nový e-shop, tak je budování povědomí o vaší značce jednou z hlavních priorit. Doba se neustále mění, a stejně tak se mění způsob, jak dělat dobrý marketing. Mezi nové trendy zajisté patří spolupráce s influencery. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Shoptet.TV rozjíždí vzdělávací videa pro začínající e-shopaře

Jak líp prodat produkty? Jak zařídit, aby se zákazníci vraceli? Jak zlepšit důvěryhodnost e-shopu? Na tyhle a spoustu dalších otázek odpovídá nová série videí Shoptet.TV s Filipem Novákem, kterého můžete znát z marketingové YouTube show ZeptejSeFilipa. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Jak zvládnout krizovou komunikaci na internetu?

Podařilo se vám vybudovat si známou a věrohodnou značku, ke které se zákazníci rádi vracejí. Vaše firma prospívá a váš byznys jen kvete. A najednou se na internetu objeví pomluva o nekvalitním zboží či službách, které poskytujete. Je na čase zalarmovat manažera na krizovou komunikaci. Anebo si přečíst tento článek. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Proč spolupracovat s blogery a youtubery?

Lidé čím dál více komunikují na sociálních sítích jako je Facebook, Youtube, Instagram, Snapchat a další. V souvislosti s těmito moderními komunikačními kanály začali mnozí také blogovat a natáčet videa. Ti úspěšní se stávají dokonce významnými influencery. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky