Jak začít s reklamou na TikToku
Jak postupovat, když chcete inzerovat na TikToku? Ukážeme si, jak začít, jaké kreativy použít pro vaše kampaně nebo jak si nastavit budget. A řeč přijde i na TikTok pixel.
Sociální sítě jsou pro e-shopy čím dál tím důležitější nejen kvůli budování brandu, ale i kvůli stále se rozšiřujícím možnostem prezentace a reklamy. Až budete někde, kde je hodně lidí, pořádně se kolem sebe rozhlédněte. Sami tak uvidíte, jak moc lidé koukají do mobilů na sociální sítě. Byla by škoda toho nevyužít a nechat tento marketingový kanál bez povšimnutí.
Neznamená to, že jako jako firma musíte být na úplně všech sociálních sítích. Stačí se zaměřit a vybrat si třeba dvě tři. U nás v České republice je hodně oblíbený Facebook a Instagram. Ale třeba by pro váš sortiment zboží mohlo být dobré se představit i na Pinterestu, Twitteru, YouTube nebo LinkedInu.
Pro začátek vám můžeme doporučit články jako Jak začít s Pinterestem, 6 tipů na úspěšný Instagram nebo třeba článek Nebuďte asociální! Využijte Facebook na 100 %. Na sociálních sítích často komunikujete i se zákazníky a někdy to nemusí být úplně příjemné. Ale díky článku Jak zvládnout krizovou komunikaci na internetu si můžete poradit i s tím.
Jak postupovat, když chcete inzerovat na TikToku? Ukážeme si, jak začít, jaké kreativy použít pro vaše kampaně nebo jak si nastavit budget. A řeč přijde i na TikTok pixel.
Kdybychom dali v týmu všechny ruce dohromady, pořád by se počet prstů nevyrovnal množství hacknutých účtů, o kterých jsme tento rok slyšeli. Ukážeme si, jak si účet na Facebooku zabezpečit. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami
Jaké otázky v praxi řeší české a slovenské e-shopy? Vyzpovídali jsme přední specialisty na e-commerce, kteří byli 13. dubna na Reshoperu k dispozici v Poradenské zóně. Každý návštěvník se mohl zdarma zeptat na cokoli z oblasti práva, marketingových strategií, řízení e-shopu i výkonnostních kampaní. Jaká témata podle poradců nyní v e-commerce rezonují? Založte si nezávazně vlastní […]
Stále větší roli v online marketingu hrají data a Facebook reklama není výjimkou. Facebook Conversions API vám umožní nasbírat maximální množství dat a tím může zlepšit výkon vašich reklam. Jak CAPI funguje, jak se liší od Facebook pixelu a jak ji v Shoptetu nastavíte? Vše zjistíte v tomto článku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]
Pravděpodobně se občas dostáváte do situace, kdy cítíte potřebu svým zákazníkům něco povědět. Máte pro ně nějakou zprávu, nabídku, oznámení, tip, komentář, sdělení, upozornění… Dosud jste si nebyli jistí, kam a jak to ale vyvěsit, aby to měli návštěvníci vašeho online obchodu na očích. Tento článek vám pomůže najít řešení. Založte si nezávazně vlastní testovací […]
Jak vstoupit do širšího povědomí a prodávat více? Přinášíme několik tipů, o kterých jste možná ještě neslyšeli. Pokud se na sociální síti Facebook nachází i vaše cílová skupina, máte možnost využít její potenciál. A to díky promyšlenému konceptu vlastní fb skupiny. Přitom nejde o žádné spamování reklamou, ale o tvorbu hodnotného obsahu. Založte si nezávazně […]
Tvorbě příspěvků na sociální sítě určitě věnujete velké množství času. Proto by byla škoda, kdyby zůstaly jen součástí Facebooku či Instagramu. Překročte hranice sociálních sítí a vyšlete váš kvalitně vytvořený obsah díky Social Display Ad do vod celého internetu. Jak na to? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]
Snubní prsteny a šperky z dílny TIAMI rádi nosí i vybíraví muži. Aspoň to tvrdí Gabriela Dědičová a dodává: „Baví nás nabízet alternativy a ještě vás to s laboratorními diamanty nebude stát raketu.“ Jak vypadá jejich klientský přístup a marketingová strategie? Je tu pokračování rozhovoru. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]
Krátká zábavná videa, která navíc často působí velmi amatérsky, přesto jsou velice návyková. Nechybí u nich hudba a hashtagy. To je Tik Tok. Za poslední půlrok přibylo v Česku několik stovek tisíc uživatelů této sítě. Stojí tedy za pozornost? A lze využít sílu TikToku pro váš e-shop? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]
To, že chce svůj život zasvětit vaření, věděla Kristína Nemčková od dětství. V kuchyni se motala už v pěti letech a v osmi uvařila hovězí Wellington. Recept viděla v první sérii česko-slovenské verze soutěže MasterChef. O sedm let později se ve slavné kulinářské soutěži sama postavila mezi soutěžící a rovnou ji vyhrála. Založte si nezávazně […]