Sociální sítě

Sociální sítě jsou pro e-shopy čím dál tím důležitější nejen kvůli budování brandu, ale i kvůli stále se rozšiřujícím možnostem prezentace a reklamy. Až budete někde, kde je hodně lidí, pořádně se kolem sebe rozhlédněte. Sami tak uvidíte, jak moc lidé koukají do mobilů na sociální sítě. Byla by škoda toho nevyužít a nechat tento marketingový kanál bez povšimnutí.

Neznamená to, že jako jako firma musíte být na úplně všech sociálních sítích. Stačí se zaměřit a vybrat si třeba dvě tři. U nás v České republice je hodně oblíbený Facebook a Instagram. Ale třeba by pro váš sortiment zboží mohlo být dobré se představit i na Pinterestu, Twitteru, YouTube nebo LinkedInu.

Pro začátek vám můžeme doporučit články jako Jak začít s Pinterestem, 6 tipů na úspěšný Instagram  nebo třeba článek Nebuďte asociální! Využijte Facebook na 100 %. Na sociálních sítích často komunikujete i se zákazníky a někdy to nemusí být úplně příjemné. Ale díky článku Jak zvládnout krizovou komunikaci na internetu si můžete poradit i s tím.

Co nejvíce řeší e-shopy v roce 2022? Ptáme se poradců z Reshoperu

Jaké otázky v praxi řeší české a slovenské e-shopy? Vyzpovídali jsme přední specialisty na e-commerce, kteří byli 13. dubna na Reshoperu k dispozici v Poradenské zóně. Každý návštěvník se mohl zdarma zeptat na cokoli z oblasti práva, marketingových strategií, řízení e-shopu i výkonnostních kampaní. Jaká témata podle poradců nyní v e-commerce rezonují? Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Měřte lépe své konverze díky Facebook Conversions API

Stále větší roli v online marketingu hrají data a Facebook reklama není výjimkou. Facebook Conversions API vám umožní nasbírat maximální množství dat a tím může zlepšit výkon vašich reklam. Jak CAPI funguje, jak se liší od Facebook pixelu a jak ji v Shoptetu nastavíte? Vše zjistíte v tomto článku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

7 způsobů, jak lidem na e-shopu něco sdělit, aby si toho všimli

Pravděpodobně se občas dostáváte do situace, kdy cítíte potřebu svým zákazníkům něco povědět. Máte pro ně nějakou zprávu, nabídku, oznámení, tip, komentář, sdělení, upozornění… Dosud jste si nebyli jistí, kam a jak to ale vyvěsit, aby to měli návštěvníci vašeho online obchodu na očích. Tento článek vám pomůže najít řešení. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Vlastní facebooková skupina jako nástroj pro rozvoj byznysu

Jak vstoupit do širšího povědomí a prodávat více? Přinášíme několik tipů, o kterých jste možná ještě neslyšeli. Pokud se na sociální síti Facebook nachází i vaše cílová skupina, máte možnost využít její potenciál. A to díky promyšlenému konceptu vlastní fb skupiny. Přitom nejde o žádné spamování reklamou, ale o tvorbu hodnotného obsahu. Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

Social Display Ad: Objevte nový reklamní formát

Tvorbě příspěvků na sociální sítě určitě věnujete velké množství času. Proto by byla škoda, kdyby zůstaly jen součástí Facebooku či Instagramu. Překročte hranice sociálních sítí a vyšlete váš kvalitně vytvořený obsah díky Social Display Ad do vod celého internetu. Jak na to? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

„Věřím, že v onlinu je budoucnost i pro šperkařství,“ říká majitelka TIAMI

Snubní prsteny a šperky z dílny TIAMI rádi nosí i vybíraví muži. Aspoň to tvrdí Gabriela Dědičová a dodává: „Baví nás nabízet alternativy a ještě vás to s laboratorními diamanty nebude stát raketu.“ Jak vypadá jejich klientský přístup a marketingová strategie? Je tu pokračování rozhovoru. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

TikTok Čechy baví. Jak získat obří zásah za málo peněz?

Krátká zábavná videa, která navíc často působí velmi amatérsky, přesto jsou velice návyková. Nechybí u nich hudba a hashtagy. To je Tik Tok. Za poslední půlrok přibylo v Česku několik stovek tisíc uživatelů této sítě. Stojí tedy za pozornost? A lze využít sílu TikToku pro váš e-shop? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Je jí teprve 18 a už stihla vyhrát MasterChef a vydat kuchařku. O čem je její Instagram a se kterým jídlem se neopováží experimentovat?

To, že chce svůj život zasvětit vaření, věděla Kristína Nemčková od dětství. V kuchyni se motala už v pěti letech a v osmi uvařila hovězí Wellington. Recept viděla v první sérii česko-slovenské verze soutěže MasterChef. O sedm let později se ve slavné kulinářské soutěži sama postavila mezi soutěžící a rovnou ji vyhrála. Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

Autorka úspěšného blogu Recepty dětem radí, co nedělat při spolupráci s blogery a influencery

V posledních týdnech jsme vám přinesli sérii článků, ve kterých jsme se se zaměřili na spolupráci s influencery. Teď tenhle seriál zakončíme. Gabriela Bartošovská, autorka blogu Recepty dětem, se tentokrát věnuje konkrétním vzkazům a doporučuje taky, “jak to nedělat”. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé
Nové funkce Instagramu pro e-shopy.

Instagram vylepšuje nakupování. Představil 5 nových funkcí

15. listopadu sociální síť Instagram představila tři nové funkce. Společně se dvěma dalšími vychytávkami, které Instagram odkryl už v září, se pro e-shopy otevírá zajímavá cesta, jak na téhle síti mnohem líp promovat své produkty. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky