PPC

Vytvořit PPC kampaň tak, aby vám vydělala, není jen tak. Není to totiž jen o bezchybném nastavení, ale zároveň musíte i neustále testovat, co nejlépe funguje. S PPC vám pomohou články a rozhovory, které pravidelně zveřejňujeme.

Velký průvodce chybami v reklamách na Facebooku a Instagramu

Poradila jsem se s kolegy v oboru a sepsala 10 opakujících se chyb v reklamách na Facebooku a Instagramu. Možná připravují o peníze i vás. Přidala jsem návody, jak na ně vyzrát. Až článek dočtete, už nikdy nepojedete UTMkový freestyle, nespustíte stejné reklamy na nové i budoucí zákazníky a nebudete reklamu škrtit rozpočtem 50 Kč/den. Založte […]

Přečíst celé

Vše, co potřebujete vědět o Meta Ads k propagaci svého e-shopu

Naklikat reklamu na Facebooku a Instagramu dnes již není žádná velká věda. Stačí se podívat na pár videí na YouTube a během jednoho večera máte hotovo. Meta Ads Manager (rozhraní, kde vytváříte reklamu na Facebooku a Instagramu) vás totiž velmi dobře navede, a pokud dodržíte alespoň několik základních pravidel, kampaně pravděpodobně nastavíte relativně správně.

Přečíst celé
Vánoce a e-shop

Vánoce se blíží! Jsou na ně vaše PPC kampaně připraveny?

Vánoce a předvánoční období jsou dobou, kdy má žně většina e-shopů. Počet objednávek roste, tržby stoupají a obchodníci si mnou ruce radostí, jak jim vše krásně šlape. I vám by se podobný scénář líbil? Pokud ano, máme pro vás pár tipů. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Bidding v kostce, 3. díl: Znáte nejčastější bidovací strategie?

V posledním díle minisérie Bidování na zbožových srovnávačích v kostce se zaměříme na nejčastěji používané bidovací strategie. Čím výše, potažmo více viditelně, se totiž nabídka vašeho e-shopu ve srovnávačích zobrazuje, tím roste šance, že na nabídku potenciální zákazník klikne. Jaké strategie bidování můžete pro své produkty zvolit? Připravili jsme pro vás stručný přehled šesti často […]

Přečíst celé
automatický bidding

Bidding v kostce, 2. díl: Jak na manuální a automatický bidding?

Na srovnávačích se uplatňuje více přístupů k bidování. Jak se v nich vyznat? Je pro vás lepší zvolit manuální bidding, nebo využít chytré nástroje pro automatický bidding? Pojďme se podívat blíže na výhody i nevýhody těchto možností. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

Bidding v kostce, 1. díl: Úvod do bidování na zbožových srovnávačích

Tápete v tom, zda je pro váš e-shop bidování na srovnávačích vhodné? A co to vlastně bidování neboli bidding přesně je? V tomto článku jsem pro vás připravila ty nejpodstatnější informace o biddingu na zbožových srovnávačích. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

Jak ovlivní příchod iOS 14.5 české e-shopy?

Loni v říjnu Apple způsobil nemalé pozdvižení. S příchodem iOS 14 mělo přijít výrazné omezení sledování uživatelů, které zasáhne všechny reklamní systémy. Tuhle novinku, kterou Apple nazývá AppTrackingTransparency framework, jsme ale nakonec zaznamenali na světle světa až v posledních týdnech, s vydáním iOS 14.5. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

5 věcí, které nezapomenout, než spustíte reklamu

Pokud máte představu, na kterých kanálech byste chtěli mít placenou reklamu, zbývá důležitý úkol: správně rozdělit rozpočty do kampaní a zvolit vhodné KPI pro výkonnostní kampaně. Co potřebujete zjistit, než začnete rozdělovat rozpočty? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky