Online Marketing

Online marketing je v podstatě vše, co děláte na internetu pro to, abyste měli více zákazníků, abyste více prodávali a abyste více utržili. Aby váš online marketing měl hlavu a patu, je dobré si stanovit nějaké cíle. Cíle, které jsou reálné a dosažitelné a které vás budou motivovat a hnát kupředu.

Aby vám online marketing dobře fungoval, musíte znát nejen svoje zákazníky, ale i svou konkurenci. Očíhněte si ji a poznejte její silné i slabé stránky. Naplánujte si marketingové aktivity a pravidelně se jim věnujte, ať může váš e-shop prospívat a přinášet vám co největší zisk.

Pro inspiraci si přečtěte naše články o online marketingu. Například s Michalem Fialou jsme si povídali o Messenger Marketingu, o PPC zase s Petrou Větrovskou. Další rozhovory s e-commerce influencery najdete v sekci Rozhovory. Píšeme také o užitečných toolech, třeba o Screaming Frog nebo různých SEO nástrojích. Nechybí ani články se zajímavými tipy, například 7 marketingových tipů pro rozvoj on-line podnikání nebo 7 tipů, jak mít úspěšný e-shop.

E-shop v zahraničí? Dnes to už není žádná věda

To, co bylo ještě před několika lety pro české e-shopaře úplné tabu, je dnes otázkou slušného zisku. Konkurence v české e-commerce je silná a prosadit se není nic jednoduchého. Mnohem častěji tak zkušení čeští e-shopaři pronikají na nové trhy, kde v mnoha případech patří mezi lídry ve svém segmentu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

6 tipů na úspěšný Instagram

Instagram je jednou z nejrychleji rostoucích sociálních sítí. Oproti Facebooku funguje trochu jinak, zakládá si především na své vizuální stránce a své jednoduchosti. Na této sociální síti působí už více jak 1 miliarda aktivních lidí, a proto ji i firmy milují jako marketingový nástroj. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

O Messenger marketingu s Michalem Fialou

Messenger Marketing. Nový pojem, který bude v několika dalších letech pro e-shopy stejně nepostradatelný, jako jsou dnes PPC nebo reklamy na Facebooku. Otázkou tak prozatím zůstává, zda zcela nahradí e-mailovou komunikaci. To se ale dozvíme až v následujících letech. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé

Radim Hasalík: U velkých firem mi často chybí lidský přístup

„Zaměstnanec je víc chráněný zákony a má svůj pravidelný příjem jistý. Na druhou stranu má svůj strop, který nemůže překročit. Na volné noze můžete víc čarovat s cenou. Když jste vytížení, šroubujete ji nahoru,“ porovnává své zkušenosti zaměstnance a volnonožce známý markeťák Radim Hasalík.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

Jan Kvasnička: Snažte se být na svůj úspěch připraveni

Úspěšní podnikatelé vědí, jak důležitou roli hraje UX designer a CRO specialista v jejich online byznysu. Jan Kvasnička nevyniká jenom tím, že zvládá obě tyhle role. Najímají si ho ti nejambicióznější podnikatelé a výsledky má opravdu úžasné. Občas se mu stane, že prodejní čísla  vystoupají tak prudce, že jeho klienti přestávají stíhat. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Jak odjet na dovolenou a (ne)udělat PPC fuckup

Řešíte, jak připravit PPC kampaně na dovolenou?  To děláte správně. V Shoptetu jsem totiž loni otestovala odjezd od kampaní a od internetů příliš „na lehko“. Výsledky testu byly poučné, a tak jsem se o ně rozhodla podělit. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

Petra Větrovská: PPC se může naučit každý

V 1. díle rozhovoru jsme s Petrou nakously, jak PPC pomáhají e-shopům vydělávat, a na co si mají dávat pozor začátečníci samouci. V další části se dozvíte, co dělat, když kampaně nefungují. Nebo proč sledovat úspěšnost kampaní pravidelně. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Petra Větrovská: V PPC se nedá všechno teoreticky naučit, musíte hlavně zkoušet

PPC (pay per click) je způsob reklamy, kdy inzerenti platí jen v případě, že uživatel klikne na jejich PPC reklamu ve vyhledávačích, na Facebooku nebo kdekoli jinde na webu. O tomhle velkém tématu jsme si povídali s jednou z nejuznávanějších PPC expertek v českých vodách, Petrou Větrovskou. Prozradí nám, čím jsou PPC přínosné pro e-shopy, jak na ně […]

Přečíst celé

Screaming frog – vytáhněte z webů jakákoliv data

Screaming Frog je populární program, který dokáže projít celý web a přehledně vypsat klíčové atributy jednotlivých stránek. Jednoduše tak zjistíte, které meta tagy jsou na webu, přesměrování stránek, nadpisy a spoustu dalšího. Ne tak známá je možnost zjistit i specificky definované parametry, jako je například kód zboží. To si ukážeme níž. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Jak na vyšší prodeje a spokojenější zákazníky? Zkuste persony

Víte, že persony jsou jedním z nejdůležitějších faktorů, které určují, jestli bude váš e-shop úspěšný? V ideálním případě je jejich tvorba zahrnuta už do úvodní fáze marketingových příprav. Přesným nastavením person si totiž ulehčíte práci s texty, obrázky, fotkami a videi. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky