ŠtítekMarketing

Petra Větrovská: V PPC se nedá všechno teoreticky naučit, musíte hlavně zkoušet standard

PPC (pay per click) je způsob reklamy, kdy inzerenti platí jenom v případě, že uživatel klikne na jejich PPC reklamu ve vyhledávačích, na Facebooku nebo kdekoli jinde na webu. O tomhle velkém tématu jsme si povídali s jednou z nejuznávanějších PPC expertek v českých vodách, Petrou Větrovskou. Prozradí nám, čím jsou PPC přínosné pro e-shopy, jak na ně vyzrát, a hlavně, jak s nimi efektivně vydělávat.

Přečíst celé

Nový dynamický retargeting Sklik vám přinese víc objednávek standard

Určitě to znáte. Na váš e-shop přijde návštěvník, vybírá a prohlíží produkty, zkoumá detaily a nakonec… Ne! Vážně? On odešel! Pro tyhle případy je tu dynamický retargeting, který ztracenému návštěvníkovi připomene prohlédnuté produkty třeba v době čekání na výplatní pásku. Spousta e-shopů si tuhle inzerci pochvaluje a teď mají možnost chválit ještě víc. Sklik totiž vylepšil funkce dynamického retargetingu a nově umožňuje cílit na návštěvníky kategorií. Jde tak oslovit ty, kteří si zboží prohlíželi jen v kategoriích, a ukázat jim nejprodávanější produkty té oné kategorie. Programátoři v Shoptetu už nám nový Sklik kód nadělili!

Přečíst celé

Založme spolu PPC kampaň standard

Znáte to. Hledáte na Googlu dámský čarodějnický klobouk. Nejde vám o značku, chcete nějaký pěkný a také ne úplně drahý. Kliknete na inzerát v horní části stránky, který hlásá „Velký výběr klobouků za skvělé ceny“. Octnete se na domovské stránce e-shopu. Podivíte se, že nabízejí snad úplně všechno. Lektvary, košťata, mandragory, no páni! Ale kde jsou ty klobouky? Najdete kategorii „oblečení“. Pak „doplňky“. Ještě „klobouky“. Tak a ještě „dámské klobouky“. Uf! Nešlo by to zjednodušit?

Přečíst celé

Mějte přehled o svých zákaznících standard

Kdo chce uspět v konkurenčním boji, musí o své zákazníky umět pečovat. Jsou totiž dva typy zákazníků – věrní zákazníci a ti ostatní. A v maloobchodě platí, že když u vás nakoupí zákazník 3x a bude spokojený, tak se z něj velmi pravděpodobně stane věrný zákazník a příště už k vám přijde najisto bez váhání.

Přečíst celé

Dejte o svém e-shopu vědět 8: Jak na onpage parametry v SEO standard

Jak asi všichni již víte, optimalizace pro vyhledávače se skládá z takzvaných offpage parametrů a onpage parametrů. Offpage jsou všechny záležitosti, které jsou mimo náš web či eshop a často je nemůžeme příliš ovlivňovat, onpage zahrnuje všechno, co lze ovlivnit přímo na webu. Dnes se podíváme, o jaké onpage parametry má smysl se z hlediska SEO starat a jak s nimi správně pracovat.

Přečíst celé

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!