Tvorba grafiky na míru. Jak s grafikem domluvit úpravy pro váš Shoptet
Jak vypadá spolupráce s grafikem? Co je třeba, když chcete odladit šablonu e-shopu nebo plánujete redesign?
Jak vypadá spolupráce s grafikem? Co je třeba, když chcete odladit šablonu e-shopu nebo plánujete redesign?
V dnešní digitální době je založení a provozování e-shopu jednodušší než kdy jindy. Přesto se mnoho podnikatelů dříve či později začne potýkat s právními nedostatky.
Proč vlastně s e-shopem expandovat do zahraničí? Jak poznat, že je na expanzi ten správný čas, kde vzít relevantní data o zvažovaném trhu a jaké chyby neudělat? V rozhovoru odpovídá Jiří Neužil, CEO NK Expand. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]
Řídí úspěšné e-shopy a poradí i vám. Letos Reshoper přichází s novinkou – v Poradenské zóně bude příležitost zastavit se za některým z 8 CEOs a probrat mezi čtyřma očima nápady i pochybnosti ohledně nejrůznějších e-shopařských oblastí. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]
Nejeden e-shop s omezeným rozpočtem řeší otázku, do které formy propagace webu vynaložit víc prostředků z marketingového rozpočtu. Jak být co nejefektivnější? A je pro vás vhodnější SEO nebo PPC?
Rostou o desítky nebo dokonce stovky procent i v dnešní turbulentní době. Jak to dělají? Letošní ročník Reshoperu představí firmy, které se nebojí změn, buďte u toho! Nově navíc budete mít unikátní možnost ptát se mezi čtyřma očima úspěšných CEOs a zakladatelů e-shopů. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]
Akvizice neboli získávání nového zákazníka je pro e-shop nejdražší způsob zvyšování příjmů s nejasnými zisky. Mnohem důležitější pro dlouhodobější úspěch a zisky je udržení stávajících zákazníků a zajištění jejich maximální spokojenosti.
V digitálním světě, kde každý klik a každá stránka mají význam, je důležité správně zvládnout chybové stránky 404. Tyto stránky, označované jako „Stránka nenalezena“, mohou způsobit frustraci uživatelů a potenciálně škodit vašemu SEO. V tomto článku se dozvíte, jak identifikovat, monitorovat a efektivně řešit stránky 404, a to vše s cílem zlepšit uživatelský zážitek a udržet vaše SEO v kondici.
Blíží se období pro podávání daňového přiznání. Připravili jsme pro vás stručný přehled z pohledu účetní. Přinášíme ty nejdůležitější informace: do kdy je třeba vše podat, na co nezapomenout a kde najít příslušné formuláře.
Smluvní vztahy s dodavateli a distributory jsou klíčovým prvkem každého úspěšného e-shopu. Správné řízení těchto vztahů může přinést nejen úspory, ale také podporovat rozvoj vašeho byznysu a zvyšovat vaši konkurenceschopnost.