E-shop

Kristína z MasterChefa: Kuchařka #UPGRADE je rodinná záležitost, radujeme se z každé objednávky

Na Instagramu, kde ji sleduje přes 100 tisíc lidí, má jednoduchý popis: Plním si své sny. A dělá to dokonale. Čerstvě osmnáctiletá Kristína Nemčková se stala nejmladší vítězkou českého MasterChefa, vydala kuchařku #UPGRADE a nedávno si ve Skandinávii splnila i další velký sen. Navštívila tu ty nejlepší podniky včetně kodaňské Nomy, která byla čtyřikrát vyhlášena […]

Přečíst celé

Proč mají úspěšné e-shopy svůj blog?

„Pište blog, pravidelně publikujte články, tvořte zajímavý obsah!“ Také to jako e-shopař slyšíte ze všech stran? Zjistěte, co je na tom pravdy a jestli to opravdu stojí za tu námahu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Je jí teprve 18 a už stihla vyhrát MasterChef a vydat kuchařku. O čem je její Instagram a se kterým jídlem se neopováží experimentovat?

To, že chce svůj život zasvětit vaření, věděla Kristína Nemčková od dětství. V kuchyni se motala už v pěti letech a v osmi uvařila hovězí Wellington. Recept viděla v první sérii česko-slovenské verze soutěže MasterChef. O sedm let později se ve slavné kulinářské soutěži sama postavila mezi soutěžící a rovnou ji vyhrála. Založte si nezávazně […]

Přečíst celé
Jak na online marketing v Maďarsku.

Online marketing v Maďarsku: Porovnávače cen, platební metody a dopravci

Chcete se svým e-shopem expandovat do Maďarska? V našem článku se dozvíte, jaké porovnávače cen tam fungují, které platební metody se nejčastěji používají a s jakými dopravci je nejlepší spolupráce. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

E-shop Rybízák o automatizaci: Snížil se nám počet vratek i telefonátů na zákaznickou podporu

Nákupní zážitek není jen o hezkém e-shopu a filtrech nebo přehledném nákupním košíku. Důležitou a stále podceňovanou součástí je i informovanost zákazníka o tom, co se děje s jeho objednávkou. Jak řeší tuhle záležitost v Rybízáku? Jaký pomocník jim šetří čas, snížil počet vratek i telefonátů na zákaznickou podporu? To vám prozradí v tomhle článku. […]

Přečíst celé

Kdo vlastní české e-shopy?

Česká republika patří mezi „e-shopové velmoce“. Svůj online obchod tu má totiž spousta lidí. Ale kdo to vlastně je? Kolik průměrně utratí za marketing? A mají i kamennou prodejnu? Mrkněte na zajímavosti o českých e-shopařích. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Prodávejte do celého světa pomocí Amazonu

Českému podnikání a e-shopům se daří, a tak spousta z vás, kdo používáte Shoptet, přemýšlí nad expanzí nebo už se do ní dokonce pustila. Rozhodli jsme se proto vyslyšet stoupající zájem o prodej do zahraniční prostřednictvím Amazonu a ve spolupráci s EXPANDO jsme připravili doplněk pro prodej na Amazonu a základní informace. Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

Ekologický přístup a snížení nákladů na obalové materiály? Dejte druhou šanci kartonovým krabicím

Balení a expedice je základním pilířem internetového prodeje a bohužel i zdrojem velkého množství odpadu. Jedním z řešení, jak snížit objem odpadu, je využívat použité kartonové krabice. Díky opakovanému využívání obalových materiálů budete šetřit jak životní prostředí, tak i svou peněženku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Jiří Tkadlčík: Merchandise má dneska kdekdo. Tričko za 200 u nás neseženete, máme jen kvalitní věci

„S merchandise jsme začínali čtyři roky zpátky a bylo to super. Teď je ale trh přesycený. Nechci nikoho urážet, ale merch má dneska kdekdo, aniž by něco uměl. Spousta lidí chce navíc tričko za dvě stovky a to u nás neseženete. Máme kvalitní a tím pádem i dražší věci,“ říká strongman Jiří Tkadlčík. Založte si […]

Přečíst celé

Online marketing v Maďarsku: Marketingové kanály

Při expanzi do jakékoliv nové země si musíte vybrat, které propagační kanály využijete. Trend dnešní doby přeje hlavně Googlu a Facebooku, ty mají v každé zemi svá specifika. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky