Copywriting

Copywriting je psaní textů pro webové stránky. Textů, které podpoří prodej produktů nebo služeb ať už přímo (popis zboží) nebo nepřímo (příběh e-shopu, články na blogu atd.). Právě texty jsou vedle obrázků a produktových fotografií velmi důležitou součástí každého e-shopu, protože podávají informace, které zákazníci potřebují vědět, například Co mi tento produkt přinese? V čem mi pomůže? Proč bych si ho měl koupit právě na tomto e-shopu? Jednoduše řečeno, v textech by měl zákazník najít odpovědi na všechny otázky, které by ho ohledně nákupu mohly zajímat.

A nejen to. Texty by měly být zároveň čtivě napsané. Samozřejmě je důležité tvořit obsah i s ohledem na SEO, ale stále by vždycky na prvním místě měli být lidé, protože oni jsou těmi, kdo texty budou číst. Užitek by měly mít hlavně pro ně. Proto nestačí šroubovat klíčová slova do nesmyslných vět. Nedoporučujeme ani kopírovat texty od dodavatele. Rozhodně si je vytvořte sami. Zajímavým stylem se navíc můžete odlišit od své konkurence.

Jak tedy na kvalitní copywriting? Pokud si na to nechcete rovnou přizvat externího copywritera, můžete načerpat inspiraci z našich článků. Pro začátek doporučujeme článek 30 copy triků pro e-shopy nebo Jak napsat popisek pro e-shop.

Copywriting a 5 chyb, které mohou zničit váš web

Pochopitelně záleží na tom, jak povedený budete mít webdesign, jak kvalitně bude stránka naprogramovaná, nicméně všechno může zkazit špatný text. Proč je copywriting jako takový důležitý, tomu už jsem se věnoval v tomto článku. Dnes tedy spíše o základních chybách, které byste nejen na firemním webu neměli dělat. Hned na úvod zdůrazním jednu obecnou radu – […]

Číst všechny

Navigace pro příspěvky