Copywriting

Copywriting je psaní textů pro webové stránky. Textů, které podpoří prodej produktů nebo služeb ať už přímo (popis zboží) nebo nepřímo (příběh e-shopu, články na blogu atd.). Právě texty jsou vedle obrázků a produktových fotografií velmi důležitou součástí každého e-shopu, protože podávají informace, které zákazníci potřebují vědět, například Co mi tento produkt přinese? V čem mi pomůže? Proč bych si ho měl koupit právě na tomto e-shopu? Jednoduše řečeno, v textech by měl zákazník najít odpovědi na všechny otázky, které by ho ohledně nákupu mohly zajímat.

A nejen to. Texty by měly být zároveň čtivě napsané. Samozřejmě je důležité tvořit obsah i s ohledem na SEO, ale stále by vždycky na prvním místě měli být lidé, protože oni jsou těmi, kdo texty budou číst. Užitek by měly mít hlavně pro ně. Proto nestačí šroubovat klíčová slova do nesmyslných vět. Nedoporučujeme ani kopírovat texty od dodavatele. Rozhodně si je vytvořte sami. Zajímavým stylem se navíc můžete odlišit od své konkurence.

Jak tedy na kvalitní copywriting? Pokud si na to nechcete rovnou přizvat externího copywritera, můžete načerpat inspiraci z našich článků. Pro začátek doporučujeme článek 30 copy triků pro e-shopy nebo Jak napsat popisek pro e-shop.

5 strategií budování odkazů, které opravdu fungují

Možná už jste slyšeli o tom, že skutečné tajemství SEO copywritingu spočívá ve vytváření kvalitního obsahu, který sám přitahuje odkazy. To je značný rozdíl od klasického pojetí, při kterém jde o optimalizaci stránky pomocí klíčových slov, u níž o odkazy skoro žebráme. Jinými slovy, SEO copywriting je metoda tvorby obsahu webových stránek  zameřená na odpověď, […]

Přečíst celé

Jak vytvořit dobře hodnocený obsah vašich stránek

Obsah stránek, který nabízíte světu, je často pod drobnohledem vyhledávacích robotů, kteří ho hodnotí. Na základě tohoto hodnocení se pak jednotlivé stránky ve vyhledávači řadí. A jak jistě víte, ten kdo je v seznamu vyhledávaného výrazu nahoře, vítězí. Jak vytvořit obsah, který roboti budou dobře hodnotit, se dozvíte v následujícím článku.

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky