Copywriting

Copywriting je psaní textů pro webové stránky. Textů, které podpoří prodej produktů nebo služeb ať už přímo (popis zboží) nebo nepřímo (příběh e-shopu, články na blogu atd.). Právě texty jsou vedle obrázků a produktových fotografií velmi důležitou součástí každého e-shopu, protože podávají informace, které zákazníci potřebují vědět, například Co mi tento produkt přinese? V čem mi pomůže? Proč bych si ho měl koupit právě na tomto e-shopu? Jednoduše řečeno, v textech by měl zákazník najít odpovědi na všechny otázky, které by ho ohledně nákupu mohly zajímat.

A nejen to. Texty by měly být zároveň čtivě napsané. Samozřejmě je důležité tvořit obsah i s ohledem na SEO, ale stále by vždycky na prvním místě měli být lidé, protože oni jsou těmi, kdo texty budou číst. Užitek by měly mít hlavně pro ně. Proto nestačí šroubovat klíčová slova do nesmyslných vět. Nedoporučujeme ani kopírovat texty od dodavatele. Rozhodně si je vytvořte sami. Zajímavým stylem se navíc můžete odlišit od své konkurence.

Jak tedy na kvalitní copywriting? Pokud si na to nechcete rovnou přizvat externího copywritera, můžete načerpat inspiraci z našich článků. Pro začátek doporučujeme článek 30 copy triků pro e-shopy nebo Jak napsat popisek pro e-shop.

Copywriting a 5 chyb, které mohou zničit váš web

Pochopitelně záleží na tom, jak povedený budete mít webdesign, jak kvalitně bude stránka naprogramovaná, nicméně všechno může zkazit špatný text. Proč je copywriting jako takový důležitý, tomu už jsem se věnoval v tomto článku. Dnes tedy spíše o základních chybách, které byste nejen na firemním webu neměli dělat. Hned na úvod zdůrazním jednu obecnou radu – […]

Přečíst celé

E-commerce copywriting – jak prodat více

Kvalitní popis produktu může změnit konverzní poměry internetové obchodu – často lze dosáhnout nárůstu o 30- 100 %. Stejně jako roste počet zákazníků, roste i návštěvnost z vyhledávačů, pokud je pro každý produkt napsán originální popis. Mnoho obchodníků ve svém e-shopu používá průmyslové popisky nebo spoléhá výhradně na obrázky. Průmyslové popisky nemusí odpovídat celkové povaze […]

Přečíst celé

Pomůže blog prodeji?

Cílem každého e-shopu je přirozeně co největší množství nakupujících zákazníků. Problémem často bývá, jak je vůbec přimět, aby navštívili e-shop. Samozřejmě lze využít řadu marketingových nástrojů, jako jsou newslettery, působení v sociálních médiích nebo různé PPC systémy. Jedním z velmi vhodných nástrojů je ale i blog. Na serveru s docela zajímavým názvem MyWifeQuitHerJob lze najít […]

Přečíst celé

Co tvoří hodnotu textů?

V poslední době jsem se několikrát setkal s názorem, že pro psaní dobrých textů stačí umět psát. Všichni sice umíme psát již od základní školy, z drtivé většiny z nás to však nedělá spisovatele. Kvalitní copywriter samozřejmě nemusí být spisovatel, samotná dovednost psát ovšem také zdaleka nestačí.

Přečíst celé

Vyvarujte se dlouhým textům

V tomto článku se budeme zabývat coypwritingem, konkrétně tím, jak psát co nejstručněji a co nejvýstižněji. Jak je známo, dlouhé texty na webu nikoho nezajímají a odrazují uživatele. Ve stručnosti je síla Ve stručnosti je síla, proto volte taková slova, která jsou dynamická a výstižná a naopak se vyvarujte všech opisných tvarů a vět, které […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky