30 copy triků pro e-shopy

()

Máte e-shop, ale nevydělává tolik, kolik byste si přáli? Anebo se na první e-shop teprve chystáte? Ať už začínáte, nebo se chcete zlepšit ve svém podnikání, základní tipy pro psaní na web vám stoprocentně bodne. Přečtěte si následujících 30 copy triků pro váš eshop. Zabere vám to jen 5 minut.

Homepage

Titulní stránka se často podceňuje a přitom je to právě tady, kde sbíráte u potencionálních zákazníků první body.

Menu

Zapeklité téma i pro zkušeného copywritera. Co dát do menu a co už ne?

Popis produktu

Pozor, tady nastává moment, kdy se lidé rozhodují k nákupu. Takže řádně a poctivě do posledního detailu!

Prolinky

S odkazy je to sporné. Existují ti, co je nemají rádi, protože odpoutávají pozornost. Většina čtenářů se totiž zapomíná vracet na původní článek. Jsou ale i tací, kteří linky používají s oblibou. Usnadňují tím čtenářům život, protože si nemusí nic vyhledávat. Prostě klik a je to.

Výzva k akci

Produkty si už prohlédli. Teď je třeba je vyzvat k nákupu co nejvhodnějším způsobem. Základní pravidlo: netlačte moc na pilu, ale buďte důrazní.

Více článků k tématu Copywriting najdete na Shoptet blogu >>>

Obecné rady

Prvních 14 tipů máme za sebou. Vymastrujte svůj e-shop ještě o level výš a mrkněte na další rady ve zbývajících 16 bodech.

Začínáte s e-shopem? Podívejte se na náš projekt Shoptet Školka pro nováčky v E-commerce!

ZdrojOttocopy.cz, Dobry-copywriter.cz, 365copytriku.cz, Sibiranka.cz

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

  1. Denisa napsal:

    Hezký den, chtěla bych se zeptat u popisků produktů – jak moc se musí text různit, aby mi to nezhoršovalo pozice? Prodávám korálky, tam toho do popisu moc nedáte, takže většinou můj popis zní: „Kovový/Skleněný korálek barvy/tvaru …… Krásný šperk na Váš náramek!“ Stačí, když se různí jedno dvě slova? :)

    Děkuji!
    D.

    1. Duong Nguyen Jirásková napsal:

      Pěkný den, Deniso,
      doporučovala bych pojmenovat položky podle nejčastěji hledaného výrazu. A tak, aby to bylo co nejjednodušší a zároveň nejpřesnější. Například „Skleněný červený korálek kulatého tvaru“ je lepší název než „Skleněný nachově zabarvený korálek hráškového tvaru“. Pokud byste chtěla být kreativní a pro své produkty chtěla originální názvy, tak směle do toho. Ale v tom případě bych stejně do popisu produktů dala nějaký jasný, jednoznačný název, který bude srozumitelný nejen vyhledávači, ale i zákazníkovi.
      Hodně štěstí!
      Duong

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů