Copywriting

Copywriting je psaní textů pro webové stránky. Textů, které podpoří prodej produktů nebo služeb ať už přímo (popis zboží) nebo nepřímo (příběh e-shopu, články na blogu atd.). Právě texty jsou vedle obrázků a produktových fotografií velmi důležitou součástí každého e-shopu, protože podávají informace, které zákazníci potřebují vědět, například Co mi tento produkt přinese? V čem mi pomůže? Proč bych si ho měl koupit právě na tomto e-shopu? Jednoduše řečeno, v textech by měl zákazník najít odpovědi na všechny otázky, které by ho ohledně nákupu mohly zajímat.

A nejen to. Texty by měly být zároveň čtivě napsané. Samozřejmě je důležité tvořit obsah i s ohledem na SEO, ale stále by vždycky na prvním místě měli být lidé, protože oni jsou těmi, kdo texty budou číst. Užitek by měly mít hlavně pro ně. Proto nestačí šroubovat klíčová slova do nesmyslných vět. Nedoporučujeme ani kopírovat texty od dodavatele. Rozhodně si je vytvořte sami. Zajímavým stylem se navíc můžete odlišit od své konkurence.

Jak tedy na kvalitní copywriting? Pokud si na to nechcete rovnou přizvat externího copywritera, můžete načerpat inspiraci z našich článků. Pro začátek doporučujeme článek 30 copy triků pro e-shopy nebo Jak napsat popisek pro e-shop.

copywriting

12 důvodů, proč využít služby profesionálního copywritera

Copywriting není hobby ani doplňková profese. Je pevnou součástí úspěšného podnikání. Jaké důvody by vás měly vést k tomu, abyste s profesionálním copywriterem spolupracovali? Uvidíte, že se vám to vyplatí! Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé
e-mail a copywriting

5 + 1 tipů, jak na texty v newsletterech

Zaujměte své odběratele a připravte jim obsah, který si rádi přečtou. Designově dokonalé šablony totiž nemusí stačit. Neměli byste zapomínat ani na kvalitní texty v e-mailech, které toho mohou říct víc než dost. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a […]

Přečíst celé

Outsourcing v praxi: Jak poznat dobrého copywritera?

Není vždy snadné myslet na podstoupení části vlastní práce někomu dalšímu. Bojíme se nedostatečné kvality, vysoké ceny, pozdního dodávání práce… Když si ale vybereme dobře, můžeme naopak hodně získat. Dnes se v rámci outsourcingu podíváme na výběr copywritera pro vytvoření textů pro e-shop. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

Vybírám si věci, které nedělám, říká copywriterka Michaela Mužíková

Vypadá jako holka od vedle, ale srovná špatné texty do latě i bez biče. Její zbraň je čeština, její revír web. Míšu Mužíkovou nejspíš znáte díky jejímu loňskému projektu 365copytriků. O tomto projektu i dalších aktivitách jsem si s Míšou povídala v kavárně Pod Lipami, v oblíbené čtvrti nás obou, na Letné. Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

30 copy triků pro e-shopy

Máte e-shop, ale nevydělává tolik, kolik byste si přáli? Anebo se na první e-shop teprve chystáte? Ať už začínáte, nebo se chcete zlepšit ve svém podnikání, základní tipy pro psaní na web vám stoprocentně bodne. Přečtěte si následujících 30 copy triků pro váš eshop. Zabere vám to jen 5 minut. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Spouštíme e-shop 16: Copywriting naposledy aneb co s dalším obsahem na webu

Dnešní díl tutoriálu o přípravě e-shopu zakončí část věnovanou psaní pro web. Zaměříme se na neprodejní texty ve vaše internetovém obchodě. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Spouštíme e-shop 15: Copywriting podruhé aneb jak napsat popisek pro e-shop

Popisky produktů a kategorií tvoří zpravidla většinu textů, které e-shop obsahuje. V dnešním díle tutoriálu o spouštění e-shopu se podíváme, proč a jak je psát, abyste z nich vytěžili maximum. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Spouštíme e-shop 14: Copywriting poprvé aneb jak psát na web

Investice do marketingu vám přivedou návštěvníky. Hezký web vyvolá v návštěvníkovi webu příjemnou emoci. To, čím ale návštěvníka přesvědčíte k nákupu, je text. O tom, jak má text na webu vypadat, je dnešní díl našeho seriálu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

Spouštíme e-shop 13: 5 největších klišé v reklamních sloganech a jak se jim vyhnout

Vybrat slogan patří k nejoblíbenějším (i když těm méně důležitým) částem spouštění jakéhokoliv byznysu. Podívejte se na slepé uličky, kterým byste se při jejich sestavování měli vyhnout. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Na textech si dejte záležet

Máte vizuálně zajímavý web. Vyladěné obchodní podmínky, pečlivě vyplněné FAQ a propojené sociální sítě. Dali jste obdobnou péči také textům, které by měly vaše produkty prodávat? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky