Příběhy

Nadšení, vytrvalost a chuť se učit. To jsou věci, které spojují naše úspěšné e-shopaře. Spousta z nich začínala s minimem zkušeností. Museli se poprat s hromadou problémů, ale nevzdali to a dnes žijí svůj e-shopový sen. Tady jsou jejich příběhy, nechte se inspirovat.

Erik Semaňák: Nejlepší zpětná vazba je pro nás důvěra našich zákazníků

„Nejdůležitější pro nás vždy je, aby lidé víc než nás znali hlavně naše produkty,“ říká skromně Erik Semaňák, obchodní ředitel firmy Karloff, jejíž vlajková loď TATRATEA sbírá mezinárodní ocenění a jejich nápoje si fanouškové s sebou berou na cesty po celém světě. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Markéta z MANKAI Paper: Po rebrandingu, otevření prodejny, auditu a stavění týmu chci zas víc malovat

S Markétou Jinochovou alias Myynou jsme poprvé dělali rozhovor před 2 lety. Za tu dobu se její „rozkvetlé“ papírnictví rozrostlo a zakladatelka MANKAI Paper si splnila spoustu svých snů. Jak vidí své podnikání dnes? Nahlédněte do zákulisí budování malé české značky s tisícovkami fanoušků. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

„Chceme znevýhodněným dětem zkvalitnit život,“ říká Ludmila Bobková, manažerka projektu Pomozte dětem

Pomozte dětem je celostátní veřejná sbírka s už téměř 25letou tradicí. S Ludmilou, manažerkou projektu, jsme si povídali o Kuřeti, o tom, jak pomoc funguje, a o tom, že je důležité se na svět dívat radostně. Jednou z forem, kterou mohou dárci dětem pomoci, je nákup na e-shopu od Shoptetu. Jak vznikal?

Přečíst celé

Fabulo: Od hobby k prosperující firmě – dnes úspěšně podnikají ve třech zemích

Začali jako malá společnost krok po kroku a dnes měsíčně posílají více než 1 500 balíků. Jak se jim to podařilo? Povídali jsme si s Ivánem Mátisem, majitelem Fabulo.cz, které nabízí kosmetiku, produkty pro masáž, wellness a rehabilitace. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Šlápnout do onlinu a technologií se v Remoska® vyplácí. Brzy bude i smart

Koncem příštího roku by měl v Kopřivnici stát velký výrobní závod Remoska®. CEO Petr Vaněček se netají ambiciózními plány automatizovat výrobu a nabízet volné výrobní kapacity známým českým značkám, které poslední dobou řeší potíže s dodávkami zboží z Číny. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé
Remoska

Remoska® chce být love brand. Vyrábí se v Česku, je úsporná a z kuchyně babiček míří k mladým

Remosku zná každý Čech a Slovák. Tuhle legendární pečicí mísu, kterou jste vídali u babičky, dostal darem i britský princ Charles. Se CEO Petrem Vaněčkem jsme si povídali o tom, jak značka oslovuje mladší generace, o nejmodernějším výrobním závodě v Kopřivnici i o plánech dodávat nádobí firmám, které trápí zpožděné dodávky z východu. Založte si […]

Přečíst celé
Na obalu Samurai Shotu bude UFC bojovník Jiří Procházka.

„Nikdo se nás ještě nesnažil zkopírovat,“ říká o panácích Samurai Shot Martin Solnička

„Jsme asi ti, které nechají, aby jim vyšlapali cestu,“ říká Martin Solnička o tom, proč se ještě nikdo nepokusil napodobit jejich panáka. Ten se těší stále větší oblibě i u známých osobností, které si s ním nejen rádi připíjí, ale někteří se rozhodli Samurai Shotu propůjčit i svou tvář. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé
Rozhovor s e-shopem Samurai Shot

Nealko panáky Samurai Shot? Provozovatelé podniků a barmani si klepali na čelo

Na začátku ho oslovil kamarád a chtěl vědět, co si myslí o nealko panáku. Uběhlo 6 let a dnes už jako společníci se svým Samurai Shotem prorážejí na českém trhu na pulty domácností i ke známým osobnostem. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

„Věřím, že v onlinu je budoucnost i pro šperkařství,“ říká majitelka TIAMI

Snubní prsteny a šperky z dílny TIAMI rádi nosí i vybíraví muži. Aspoň to tvrdí Gabriela Dědičová a dodává: „Baví nás nabízet alternativy a ještě vás to s laboratorními diamanty nebude stát raketu.“ Jak vypadá jejich klientský přístup a marketingová strategie? Je tu pokračování rozhovoru. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky