Blog o e-shopech a světě e-commerce

Zářijové novinky

Během uplynulého měsíce jsme pro vás připravili hromadu vylepšení a nových doplňků. A tak můžete svůj e-shop posunout zase o krok nebo dva (klidně tři!) vpřed. Pojďte se mrknout, které nové funkce a možnosti využijete při přípravě na letošní vánoční sezónu.

Přečíst celé

Informační povinnost prodejce a označování zboží: o čem musíte informovat zákazníka?

Pro prodejce výrobků či poskytovatele služeb platí řada pravidel a povinností, které jsou stanoveny různými předpisy. Zdánlivě vágní pojem „informační povinnost prodejce”, který zakotvuje zákon o ochraně spotřebitele, v sobě skrývá spoustu méně i více důležitých povinností, o kterých je dobré vědět.

Přečíst celé

Tři otázky pro Shoptet Partnery na téma Vyhodnocování výsledků – 2. část

Po článku o základech datové analytiky a o procesu vyhodnocování výsledků e-shopu si můžete přečíst článek, který problematiku mírně rozvíjí. Už jste se dozvěděli, jaké nástroje ideálně používat a co v nich sledovat, teď si přečtěte, čeho se naopak vyvarovat, kdy je dobrý čas na specialistu anebo co jsou asistované konverze a zda je sledovat.

Přečíst celé

Dárkové poukázky v e-shopu. Na co si dát pozor při jejich vydávání?

Dárkové poukázky jsou běžnou součástí nabídky většiny českých e-shopů. Často po nich zákazník sáhne během vybírání dárku pro své blízké, zejména pokud si není jistý, kterým produktem by udělal obdarovanému největší radost. Zdánlivě jednoduchá “kartička”, kterou prodejce zasílá buď poštou, nebo elektronicky k vytištění, ale musí mít určité náležitosti. V tomto článku se na dárkové […]

Přečíst celé

Jak na jednoduchou klíčovku bez placených nástrojů?

Analýza klíčových slov je důležitým stavebním kamenem při tvorbě e-shopu. Díky ní si můžete vytvořit přehlednou strukturu webu, kvalitní vstupní stránky i základ pro PPC kampaně. Můžete se třeba obrátit na prověřeného SEO specialistu, který má potřebné znalosti, dovednosti a k dispozici placené nástroje. Jak si ale vytvořit vlastní jednoduchou a smysluplnou klíčovku svépomocí?

Přečíst celé

Musí být v e-shopu vždy uvedeno kontaktní telefonní číslo?

Kvalitní zákaznická péče je vizitkou každého e-shopu. Dnešní zákazník již očekává, že jeho objednávky budou vyřizovány svižně, a bude o jejich stavu a doručování neustále informován. V případě naléhavé potřeby objednávku upravit, ale také změnit či stornovat, se vždy hodí mít po ruce telefonní číslo na obchodníka. Co když ale obchodník na webu své telefonní […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky