Sociální média

Přes sociální sítě můžete šířit povědomí o svém e-shopu a získávat nové příznivce a zákazníky. Máme pro vás tipy, jak Facebook, Instagram, YouTube a další sítě využívat v online marketingu.

Nová pravidla Facebooku omezují využití textu u obrázků

V dnešní době je téměř nemožné navštívit Facebook bez toho aniž byste byli zasypáni obrázky a fotografiemi s marketingovým poselstvím. Je již dobře známo, že využití Facebooku jako nástroje k zachycení nejednoho nového zákazníka je velmi důvtipný způsob k přitáhnutí pozornosti potencionálních kupujících. Důležitou zprávou ovšem je, že Facebook aktualizuje politiku textových překryvů u obrázků a fotografií. Založte si […]

Přečíst celé

Tři způsoby, jak si zdarma vytvořit vlastní infografiku

Jednou z možností, jak prezentovat velké množství dat a informací, je infografika. Díky tomu, že je složená z obrázků, může čtenář vnímat informace i po vizuální stránce. A to samozřejmě zvyšuje jejich zapamatovatelnost. Jak ale pěknou infografiku udělat? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s […]

Přečíst celé

Skutečná hodnota Facebooku nezávisí na získaných Likes nebo fanoušcích

Téměř pokaždé, když se mluví o využití Facebooku k vylepšení podnikání, většina lidí se zaměřuje především na jejich vlastní facebookovské stránky a zejména také na cesty, jak získat více kliknutí na  „To se mi líbí“ čí větší počet fanoušků. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s […]

Přečíst celé

Twitter plánuje zavést „Like“ ve Facebook stylu

Twitter plánuje odstranit „Favourite“ tlačítko z tweetů a nahradit ho verzí, která je podobná facebookovskému „Like“.  Někteří z uživatelů Twitteru mohli již během minulého týdne zaznamenat, že se nad tweety vznáší pojmy jako je „Star“ či „Like“. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

7 tipů k vybudování „Power Network“ na LinkedIn

Napříč sociálními sítěmi může být LinkedIn jednou z nejužitečnějších. Pokud budeme hovořit o pěstování kritických a lukrativních obchodních příležitostí. Neboť LinkedIn má vysokou koncentraci osob, kteří rozhodují o obchodě. Podstata je v tom, že jde o víc, než o spojení s bratranci a spolužáky z vejšky. Ale o strategické budování silné sítě plné jedinců, kteří […]

Přečíst celé

Tipy, jak využít sociální média jako nástroj customer service

V dnešní době, kdy sociální média pohltila svět, mnoho lidí raději posílá zprávy, nežli by ostatním zavolali. Většina lidí také již preferuje vyhledávání zpráv a novinek pomocí internetu. Totéž platí i u služeb pro zákazníky. I zde jsou sociální média mocným nástrojem. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Jak vytvořit Buzz pomocí soutěže s YouTube

Ford Motor Co. vytvořil v roce 2009 soutěž o nové automobily Ford či pojištění pro 100 nejšťastnějších. Šestiměsíční akce s názvem „Ford Fiesta Movement“ s velmi jednoduchými pravidly vytvořila nečekaný Buzz a znatelné zvýšení povědomí o značce. Pravidla soutěže byla jednoduchá. Stačilo natočit video o tom, co byste s novým vozem Ford udělali, pokud byste […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky