Sociální média

Přes sociální sítě můžete šířit povědomí o svém e-shopu a získávat nové příznivce a zákazníky. Máme pro vás tipy, jak Facebook, Instagram, YouTube a další sítě využívat v online marketingu.

Jak vykročit do světa Pinterestu

Pokud ještě nevládnete na poli připínáčků a nástěnek, možná byste o tom už měli uvažovat. Představte díky Pinterestu svou společnost a její příběh na základě vizuálního propojení a sdíleného nadšení pro stejnou věc. Pracujte na image své značky a přilákejte zákazníky. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Pozvěte na pole sociálních médií místí trhy

Relevance je klíčové slovo u téměř každé úspěšné iniciativy v sociálním prostředí. Lokace je zase jedním z hlavních způsobů, jak propojit publikum s vhodným obsahem a zkušenostmi. Samotný marketing, či obchodní cíle mohou být někdy omezeny na základě určité zeměpisné oblasti, ať už z důvodů různých regulí, konkrétních omezení či z praktického dosahu společnosti. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

Vine: Jak zaujmout zákazníka v šesti vteřinách

Kdybyste se zeptali výkonného ředitele Twitteru Dicka Costola, proč se společnost rozhodla koupit Vine (aplikaci pro výrobu a sdílení šestisekundových videí), odpoveď bude jednoduchá: Je to jednoduše to druhé nejlepší. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

3 klíčové faktory k měření vašeho obsahového marketingu

Jak postupně roste podíl rozpočtu určený pro obsahový marketing (dle studie Ad Age z roku 2012 se tento podíl pohybuje okolo 12% z celkového rozpočtu), přichází i pokládání otázek o samotné hodnotě obsahového marketingu a zjišťování způsobu, jak nejlépe měřit jeho dopad. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

15 strategií, jak získat více sdílení vašeho obsahu

Možná se vám už také několikrát stalo, že jste narazili na část nějakého obsahu, který má sice pouze průměrnou (pokud ne nižší) hodnotu, ale za to miliony sdílení, nebo označení jako „To se mi líbí“. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Jak vytvořit loajálnost u komunity

Docela vysoká je pravděpodobnost, že byste se jen tak náhodou jednou neprobudili s myšlenkou, že dokážete úspěšně zaběhnout maraton a to bez žádného předešlého tréninku. Stejně tak asi nepoběžíte poprvé do tělocvičny s očekáváním, že rovnou naskočíte do kurzu pokročilé jógy. Oba dva nápady by nejspíše skončili s vážnými následky nejen na vašem zdraví. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Tři osvědčené SEO příležitosti sociálních médií

Sociální média nejsou čistě jenom o přímých sociálních výsledcích. Na vašich webových prezentacích existuje řada míst, kde sociální média mohou zlepšit vaši optimalizaci pro vyhledávače a zároveň tak pomohou vaší online přítomnosti k růstu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a […]

Přečíst celé

Jak vyprávět příběh vaší společnosti

Každé zahájení i každá malá společnost má svůj ojedinělý příběh, který může vyprávět světu. Něco díky čemuž se vaše značka propojí se svými zákazníky. Jako obchodní lídr ve věku, kdy téměř vším hýbají sociální média, máte možnost získat oddanost zákazníků přetvořením vašeho příběhu, aby vyjadřoval základní poslání vaší společnosti. A to ve velmi poutavé, atraktivní […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky