Sociální média

Přes sociální sítě můžete šířit povědomí o svém e-shopu a získávat nové příznivce a zákazníky. Máme pro vás tipy, jak Facebook, Instagram, YouTube a další sítě využívat v online marketingu.

O Messenger marketingu s Michalem Fialou

Messenger Marketing. Nový pojem, který bude v několika dalších letech pro e-shopy stejně nepostradatelný, jako jsou dnes PPC nebo reklamy na Facebooku. Otázkou tak prozatím zůstává, zda zcela nahradí e-mailovou komunikaci. To se ale dozvíme až v následujících letech. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé

YouTube videa – využijte je pro svůj e-shop

Na YouTube se bavíme, posloucháme hudbu, sledujeme YouTubery nebo live streamy, vzděláváme se… Lidé ho navíc čím dál častěji používají i pro vyhledávání nejrůznějších věcí, dnes už na něm totiž najdete skoro všechno. Ne nadarmo je YouTube po Googlu druhým největším vyhledávačem na světě. Jak toho využít? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Influenceři na Instragramu

Pokud jste nový e-shop, tak je budování povědomí o vaší značce jednou z hlavních priorit. Doba se neustále mění, a stejně tak se mění způsob, jak dělat dobrý marketing. Mezi nové trendy zajisté patří spolupráce s influencery. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

GDPR – co a jak si nastavit v e-shopu

Datum 25. 5. klepe na dveře a s ním i příchod GDPR. Proto jsme pro vás připravili krátký návod, jak se s ním z hlediska nastavení e-shopu v administraci poprat. Návod popisuje technické řešení, které jsme připravili, nikoliv další potřebnou administrativu kolem. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

„Zapomeňte na počet fanoušků a sledujte, kolik vám Facebook vydělává peněz,“ radí Eliška Vyhnánková e-shopařům

Čí číslo si vytočí ty největší firmy v Čechách, když se chtějí naučit používat sociální sítě? Elišce Vyhnánkové – jedné z nejuznávanějších expertek na online svět. Na kontě má přes 300 firemních či veřejných seminářů a workshopů pro více než 3 000 spokojených posluchačů. Přečtěte si, co všechno stíhá ve svém 48 hodinovém dni tato závislačka […]

Přečíst celé

Jak zvládnout krizovou komunikaci na internetu?

Podařilo se vám vybudovat si známou a věrohodnou značku, ke které se zákazníci rádi vracejí. Vaše firma prospívá a váš byznys jen kvete. A najednou se na internetu objeví pomluva o nekvalitním zboží či službách, které poskytujete. Je na čase zalarmovat manažera na krizovou komunikaci. Anebo si přečíst tento článek. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Nebuďte asociální! Využijte Facebook na 100 %

Facebook se za poslední roky s více než miliardou a čtvrt uživateli jednou z nejdůležitějších platforem mezilidské komunikace. Ani Česko nezůstává za světovým trendem pozadu, na Facebooku jsou již více než 4 miliony Čechů, tedy kolem poloviny té části naší populace, která má přístup k internetu.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé

Proč spolupracovat s blogery a youtubery?

Lidé čím dál více komunikují na sociálních sítích jako je Facebook, Youtube, Instagram, Snapchat a další. V souvislosti s těmito moderními komunikačními kanály začali mnozí také blogovat a natáčet videa. Ti úspěšní se stávají dokonce významnými influencery. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Zásady komunikace se zákazníky

Důležitost správné komunikace Jedním z hlavních pilířů úspěšného podnikání je správná komunikace s vašimi zákazníky. Pokud zákazník získá pozitivní pocit ze způsobu, kterým s ním jednáte, podstatně se zvýší šance, že u vás nakoupí a zůstane věrný vašemu obchodu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Miroslav Uďan mužem Esquire 2014?

Po výzvě, kterou si Miroslav Uďan, CEO Shoptetu, letos na jaře určil, se zaťatými zuby vydržel a nakonec s vypětím všech svých sil a s velkou radostí sám nad sebou vyhrál, byla obrovským zadostiučiněním jeho následná nominace na muže časopisu Esquire. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky