Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

Využití Long tail efektu při provozu e-shopu

Pokud již nějaký e-shop provozujete, provádíte přípravy pro spuštění nového e-shopu, nebo jen přemýšlíte o možnosti podnikání na internetu, bylo by vhodné zahrnout do svých úvah tzv. long tail. Pokud se v prostředí podnikání na internetu již nějaký ten čas pohybujete, nebude to pro vás žádná novinka. Proto je článek určen spíše pro začínající obchodníky. […]

Přečíst celé

Zajímavé příklady využití infografiky

Občas je jeden vhodný obrázek mnohem výstižnější než několik stran textu. Obzvlášť v oblasti internetu je důležité návštěvníka rychle upoutat. V tomto úkolu může výrazně pomoci využití infografiky. Na serveru Understanding Graphics si můžete přečíst velmi pěkný článek o této problematice. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Další platební metody pro váš e-shop

Přestože zde již vyšlo několik článků o dostupných platebních metodách, které lze využít při provozování e-shopu, stále na trhu existuje několik metod, které mohou oslovit další potenciální zákazníky. Jedná se o službu PaySec od ČSOB, v zahraničí velmi populární PayPal a britský Moneybookers. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

Souboj kdo s koho – mKonto či eKonto?

Jak je již patrné z nadpisu, tento článek se bude zabývat srovnáním a popisu dostupných funkcí dvou poměrně podobných služeb, které lze využít při provozování e-shopu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Nástroje pro vývojáře webových aplikací

Server Programujte zveřejnil zajímavý článek o užitečných nástrojích pro vývoj webových aplikací. Zmíněné aplikace jsou většinou uzpůsobeny pro práci v prohlížeči Mozilla Firefox, nicméně přibližně u poloviny z nich je uveden i alternativní nástroj využitelný v jiných prohlížečích. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

Služba SuperCASH

Česká pošta ve spolupráci se společností Manum poměrně nedávno spustila službu SuperCASH. Tedy slovo spustila nebude to pravé, protože služba SuperCASH funguje již od roku 2008 v systému terminálů Sazky. Přibližně od půlky března letošního roku lze tuto službu využít i v rámci poboček České pošty. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Jak jednoduše sledovat trendy

Nástroj Google Insight for Search je primárně určen k sledování vyhledávanosti slov či frází dle četnosti vyhledávání, geografické polohy, času a dalších proměnných. Vedlejším efektem je možnost poměrně jednoduše sledovat trendy. Protože lidé vyhledávají to, o co mají zájem. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Analýza reklamních investic na českém internetu za rok 2009

Jaké jsou trendy v oblasti internetové reklamy a jaký lze předpokládat budoucí vývoj? Na serveru NaHa1 si můžete přečíst analýzu  segmentace a možného vývoje hlavních druhů reklamy na českém internetu. Přesněji se tato analýza týká poměru display a search reklamy za rok 2009. Přestože se analýza spíše než o jasná čísla opírá o kvalifikovaný odhad, jistě může posloužit jako […]

Přečíst celé

GE Money Multiservis končí s podporou menších obchodů

Služba GE Money Multservis, která nabízela prodej na splátky se stahuje z drtivé většiny menších obchodů, e-shopů, ale  i z některých větších jako je obchod s nábytkem Möbelix. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Čemu se vyhnout při tvorbě webu

Na internetu se často můžeme setkat s weby, které by se daly s přihmouřením oka nazvat neprofesionální, v horším případě můžeme narazit i na weby, které nelze nazvat jinak než nehezké, nefunkční, otravné. Pokud si takový web udělá nějaký nadšenec jako svého koníčka, který nemá vydělávat ani prezentovat značku, nic se veskrze nestane. Horší situace […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky