Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

7 ještě efektivnějších cest marketingu na Facebooku

V článku „7 cest, jak zdarma propagovat na Facebooku“ jsme si prošli základní metody, které je možné použít k popularizaci vašich služeb, výrobků či webových stránek pomocí sociální sítě Facebook. Jak vyplývá už z názvu článků, všechny byly zdarma a s troškou šikovnosti je může využívat každý. Silně konkurenční prostředí si však žádá reklamní metody […]

Přečíst celé

Proč reklamní slogany někdy nefungují?

Denně potkáváme kolem sebe různé slogany a slovní spojení.  K čemu mají být tato ne náhodně volená slova určena? K tomu, aby milionům očí sdělovaly, co má určitá společnost na srdci – tedy obvykle jejich peněženky. V poslední době ale ve světě vyvstává otázka, proč slogany neprodávají. Zdá se vám toto tvrzení odvážné, drzé a […]

Přečíst celé

Social media marketing, část 1.

Když lidé slyší někoho hovořit o sociálních médiích, určitě jim přijde na mysl některý ze známých serverů jako je Facebook, LinkedIn, Youtube a další. Jen tak pro zajímavost: v době psaní tohoto článku měl server Youtube kolem 258 milionů uživatelů, a více než 50 procent z nich se přihlašovalo alespoň 1x za týden. Facebook má […]

Přečíst celé

5 základních rad, jak volit vhodná klíčová slova

Často si možná kladete otázku: „jak to mám do vyhledávače napsat..“. Množství lidí řeší dnes a denně stejný problém: jak zapsat správné klíčové slovo, aby získali ten výsledek, který chtějí. My se v tomto článku podíváme na to, jak zjistit, co do vyhledávače vaši potenciální návštevníci zadají, aby vás našli. To se vyplatí znát: když […]

Přečíst celé

K čemu jsou dobré PR články?

Co se skrývá pod zkratkou PR Jde o stále častěji používanou zkratku a co se pod ní skrývá? Zkratkou PR vznikla z anglického spojení „public relations“. Volně to můžeme přeložit jako vztahy s veřejností. Pod PR tedy patří všechny nástroje a techniky, které mají za úkol udržovat styky a vztahy s lidmi. PR s nimi […]

Přečíst celé

Pokročilé SEO strategie – Díl 2.

Pokud už jste četli první díl z této minisérie a zaujal vás, určitě se rádi něco dozvíte i o dalších pokročilých SEO strategiích, které na obyčejných portálech zabývajících se základy a tipy „jak na to“ nikdy nenajdete. Vzhledem k tomu, že je rozhodně o čem mluvit, přejdeme rovnou k věci. V případě, že vám snad první článek unikl, naleznete […]

Přečíst celé

Chcete, aby vaše stránky vydělávaly? Pět aplikací, které musíte mít.

Hned na úvod vyřešíme jednu věc, která vás možná při čtení titulku napadla. Tento článek se nevěnuje programům na vytvoření samotného webu, co se týče kódu, grafiky apod., protože to pochopitelně záleží na každém webdesignerovi, co si vybere, ale na konkrétní monetizaci. Největším problémem začínajících, ale i některých pokročilých správců výdělečných webů je fakt, že […]

Přečíst celé

Potřebujete redesign?

Co je to redesing? Redesign znamená znovu upravení webu. Může se týkat grafiky, obsahu nebo se můžete rozhodnout pro celostní redesign, při kterém změníte celý svůj web. Rozsah je pouze na vás. Při redesignu myslete na to, jaký je cíl vašich webových stránek a zda tento cíl je skutečně naplňován. Pokud zjistíte že ne, neváhejte […]

Přečíst celé

Pokročilé SEO strategie – Díl 1.

Pokud patříte mezi webmastery, které zaujala marketingová koncepce SEO (Search Engine Optimization) neboli hezky česky optimalizace webových prezentací pro vyhledávače, určitě už jste pročítali velký počet publikací, nebo internetových portálů, které se vám budou snažit pomoci se začátky. Vždy ale uslyšíte to samé – zpracujte si robots.txt, mějte kvalitní texty s klíčovými slovy, relevantní odkazy, registrace […]

Přečíst celé

Jak vkládat klíčová slova do vašich článků

Zatímco hodnocení vaší stránky mimo její obsah jinde na internetu je důležité pro hodnocení vyhledávači a ovlivníte ji spíše nepřímo, volba dobrých klíčových slov je přímým prostředkem, jak se dostat do povědomí přímo obsahem stránky. A pokud klíčová slova dobře souhlasí s napsaným textem, velmi pomůžete vyhledávači v práci a sobě zajistíte větší návštěvnost.

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky