Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

10 častých chyb při vytváření loga

Logo lze považovat za jednu z nejdůležitějších součástí identity značky. Těžko si lze představit Apple bez loga nakousnutého jablka, stejně jako například Ferrari bez vzpínajícího se koně. Základními vlastnostmi loga vždy musí být především snadná zapamatovatelnost a nezaměnitelnost. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s […]

Přečíst celé

Co může způsobit zavedení IDN?

Pod zkratkou IDN se skrývá název Internationalized Domain Names. Jak již název napovídá, jedná se o systém umožňující využití znakové sady národních jazyků ve jménech domén.  Přestože tato změna v ČR ještě neproběhla, již delší dobu fungují testovací projekty. V současné době se využívá znaková sada ASCII, takže nelze využívat například českou diakritiku. To by […]

Přečíst celé

Je prodej zpětných odkazů dobrý obchod? – díl 2.

V minulé části tohoto článku jste se dočetli o principu prodeje zpětných odkazů a také jsme si pověděli něco o českých společnostech, které vám s prodejem zpětných odkazů pomohou. Dnes se podíváme na zahraniční společnosti a také na rizika prodeje zpětných odkazů. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Creative Commons

Dnešní tvůrci webů, grafiky či různých aplikací mají k dispozici poměrně širokou škálu volně dostupných zdrojů ať už se jedná o obrázky, zvuky nebo hudbu. Přesto mezi těmito volně dotupnými zdroji a zdroji přísně chráněnými Copyrightem lze najít mezistupeň právě v podobě licence Creative Commons. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Advergaming a sociální sítě

Pojem Advergaming svým názvem odkazuje k marketingovým technikám, které jsou uskutečňovány pomocí počítačových her. Tyto hry pomáhají přímo v oblasti reklamy se zaměřením na určitý produkt, nebo fungují jako prvek, který spoluvytváří jméno značky.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

Internetový marketing v kostce

Většina z vás již určitě slyšela tato slova jako reklama a marketing ve spojení se slůvkem internet. Proč je marketing na internetu tak významný se vám pokusím přiblížit v tomto článku. Internetový marketing je nejdůležitějším pilířem celého internetu, protože pomocí něho zajistíte dostatečnou návštěvnost na svých stránkách, pokud nějaké vlastníte. Pokud se bude jednat o […]

Přečíst celé

Je prodej zpětných odkazů dobrý obchod? – díl 1.

Se stále rostoucím počtem společností podnikajících na internetu se do povědomí  dostalo jedno slovo: „zpětné odkazy“. Ty jsou často příčinou úspěchu či neúspěchu firmy při získávání nových zákazníků. Možná proto se staly předmětem velmi častných obchodních transakcí. Nebo jste ještě neviděli inzerát „Dobrý den, prodám zpětné odkazy webu…“ ? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

Obliba nakupování přes internet v době krize roste

Pokud se zajímáte o podnikání na internetu, rozhodně by vám neměla ujít informace o tom, že krize přeje on-line nakupování. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Jak pomáhají ranky a k čemu jsou dobré

Určitě jste již někdy zaslechli slůvka S-rank, Pagerank, Alexarank nebo Jyxorank ve spojitosti s nějakými internetovými stránkami. K čemu vlastně takové ranky jsou? Ranky jsou součástí vyhledávačů. Jednotlivé fulltextové vyhledávače mají vždy několik takových ranků ale propagují vždy jen jeden hlavní a ostatní zůstávají v pozadí pro interní účely a ví o nich pouze zaměstnanci […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky