Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

Stručně o spamu (1.) – bující business, který v Česku nenese

Spam, fenomén minulého desetiletí, který postihuje prakticky všechny uživatele internetu, dnes dosahuje neskutečných rozměrů. Podle odhadů tvoří v současnosti spam 80 až 95 procent všech odeslaných e-mailů a naprosto tak zahlcuje všechny schránky elektronické pošty, které proti němu nejsou dostatečně chráněny. Jediným pozitivem může být, že se v průběhu času snižuje jeho procentuální zastoupení v […]

Přečíst celé

Spor Googlu s nakladateli o elektronické knihy

V roce 2004 Google rozjel u nás dříve málo známý projekt Google Books Library. Cílem tohoto projektu je digitalizace milionů knih a jejich následné zobrazování online. Tato myšlena mohla vzniknout díky dohodě Googlu s několika velkými americkými knihovnami, které umožnily digitalizaci svých svazků. Podle slov Googlu má tato gigantická online knihovna sloužit k zpřístupnění velkého […]

Přečíst celé

Vyvarujte se dlouhým textům

V tomto článku se budeme zabývat coypwritingem, konkrétně tím, jak psát co nejstručněji a co nejvýstižněji. Jak je známo, dlouhé texty na webu nikoho nezajímají a odrazují uživatele. Ve stručnosti je síla Ve stručnosti je síla, proto volte taková slova, která jsou dynamická a výstižná a naopak se vyvarujte všech opisných tvarů a vět, které […]

Přečíst celé

Využijte zdarma služeb Blueboard.cz

Vlastní-li a provozuje-li člověk své internetové stránky, musí se soustředit nejen na jejich vzhledové a obsahové zpracování, dbát na onen první dojem či zajistit funkční správnost bez zbytečných výpadků, ale dozajista nesmí opomenout ani několik dalších zpestření atraktivních pro návštěvníky. Osobně si myslím, že dovést web k dokonalosti znamená nepřehlédnout jediný detail, a proto je […]

Přečíst celé

Vytáhněte do boje proti plagiátorům!

Bylo, nebylo… Tedy spíše bylo a je. V české kotlině žije spousta lidí, kteří na internetu publikují originální texty či obrázky za účelem zisku (peněz, dobrého jména, reklamy na své služby a podobně) či prostě jen tak pro zábavu, a ta spousta stojí na jedné straně velmi chatrného plotu. Můžeme jim říkat Tvůrci. Na té […]

Přečíst celé

Linkbuiding: Tvořte zpětné odkazy

Linkbuilding neboli budování zpětných odkazů patří mezi off-pagové faktory, které mají za úkol propagovat váš web. Je to tedy jeden z nástrojů webového marketingu a tím také jedna z technik SEO. Tuto techniku považujeme za nejvýznamnější mimowebový faktor. Pokud se pečlivě na tuto oblast zaměříte, zaručeně se vám to vyplatí.. Díky linkbuildingu je vyšší pravděpodobnost, […]

Přečíst celé

Social media marketing, část 2.

V předchozím článku na téma Social Media Marketing jste se dozvěděli něco o základech této relativně nové a velmi atraktivní marketingové disciplíny. Dnes si povíme o tom, jak aplikovat zásady tohoto druhu marketingu na vaši společnost.

Přečíst celé

Soustřeďte se na strukturu webu

Každý web musí mít svojí strukturu. Informace na něm by měly být uspořádány logicky a tak, aby byly pro uživatele srozumitelné, ale také snadno uchopitelné. Návštěvníkům by mělo být hned jasné kde a co mohou na konkrétních internetových stránkách najít. Na co se soustředit? Chcete-li, aby váš web byl snadno srozumitelný a uživatel se na […]

Přečíst celé

Něco víc o on-page faktorech

Co jsou on-page faktory? On-pagové faktory je další spojení pojmů, které souvisejí se SEO (= optimalizace pro vyhledávače).. „On-page“ jim říkáme proto, že se nachází přímo na vašich internetových stránkách a ovlivňuje je editace webu. Jde o faktory, které se převážně soustřeďují na samotný obsah a kód webu. Opakem jsou off-page faktory, mezi něž patří […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky