Srovnání komunikačních kanálů pro přímé oslovení

Na serveru Inblog byl publikován článek zabývající se srovnáním různých metod přímého oslovení.

V článku E-mailing, fax nebo klasický dopis lze nalézt zajímavé srovnaní těchto metod a jejich účinnost. Jednotlivé marketingové formy se od sebe velmi liší, přestože jsou stále všechny tři závislé na psaném textu. Stručná analýza metod přímého oslovení může být přínosná nejen při provozu e-shopu, ale i v ostatních oblastech podnikání.

Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu

Nevyplňujte toto pole:

Poněkud překvapivé je i hodnocení faxu jako určitým způsobem použitelného kanálu pro oslovení potenciálních zákazníků. Nicméně autor článku má své teze poměrně zajímave zdůvodněné. Každpopádně doporučuji přečíst si celý článek na serveru Inblog.

Zdroj: www.inblog.cz

Facebook
Twitter

Mohlo by vás zajímat:

Navigace pro příspěvek

Napište komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vložením zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů