Pokročilé metriky AdWords

()

Na blogu H1 můžete nalézt velmi zajímavý popis využití nástroje Search Funnels, který lze použít pro zjišťování dalších informací důležitých pro správu vaší PPC kampaně.

Aplikace Google AdWords se používá pro správu reklamních kampaní, založených na principu platby za proklik. Inzerent tedy platí za každého návštěvníka, který se dostane na jeho stránky přes reklamu u vyhledávání Googlu.  Tyto kampaně velmi často vyžadují značně důslednou optimalizaci a sledování, aby mohly být úspěšné. Proto je vhodně získat, co nejvíce informací o chování zákazníků přícházejících přes tento reklamní systém. Aplikace AdWords obsahuje řadu různých nástrojů. V článku na blogu H1 je představen právě nástroj Search Funnels.

Zdroj: www.google.com

Článek s názvem  AdWords Search Funnels: po stopách vyhledávacích cest pojednává o možnostech využívání výše zmíněného nástroje. Poměrně podrobně je v článku rozebrána především problematika asistovaných konverzí a jejich interpretace. Pokud vás toto téma zajímá více, rozhodně doporučuji si přečíst celý článek.

Zdroj: http://blog.h1.cz

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů