Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

Content Marketing - obsah je důležitý

Content marketing

Content marketing je obor, který klade největší důraz na obsah a to ne pouze na texty jako takové, ale i na příběh, který za určitým projektem nebo společností stojí. Jeho zastánci tvrdí, že právě kvalitní práce s obsahem vám dokáže získat nové zákazníky a vybudovat si okolo sebe určitou komunitu těch „nejvěrnějších“. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Internetové novinky

Pokud si chcete pouze v kostce projít, co se za poslední zhruba týden událo ve světě internetu, neměl by vám ujít tento článek. V kostce se zde dozvíte to nejpodstatnější. Dnes něco k překvapivému kroku Německa a podobně nečekanému nárůstu uživatelů MySpace, nebo dobrá zpráva pro majitele posledních Nokií. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé

Zajímavá využití QR kódů v marketingu

I když to nejspíš ví málokdo, QR kódy už jsou na světě od počátku devadesátých let, nicméně až v poslední době se dostávají do širšího povědomí veřejnosti a to hlavně díky boomu chytrých telefonů. Podle průzkumu, který udělal comScore, používá v USA 20 miliónů majitelů mobilů své zařízení ke skenování QR kódů. To sice v celkovém kontextu nemusí […]

Přečíst celé

Internetové novinky

Po delší odmlce opět návrat ke klasickému rytmu a pravidelnému přísunu nejen internetových novinek. Událo se toho na přelomu roku vcelku hodně, tak jdeme rovnou k věci. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

E-commerce – sledujete svůj e-shop?

Měření výkonnosti elektronického obchodu (tzv. e-commerce) je klíčovou součástí Google Analytics pro provozovatele internetových obchodů. Pomáhá zodpovědět na otázku, odkud přicházejí na web kvalitní zákazníci. Je pro vás rozdíl, když zákazníci udělají objednávku za 300 Kč nebo za 15000 Kč? Přečtěte si, jak měření e-commerce funguje a k čemu vám bude přínosné. Jak měření e-commerce […]

Přečíst celé

Rady od profesionálů – Jak úspěšně na Twitter?

Internetem pochopitelně v poslední době neustále hýbou novinky o sociálních sítích, a i zde na Webžurnálu je jim věnován nemalý prostor. Většina pozornosti směřuje samozřejmě na Facebook a dnes to tak trochu vyvážím s několika radami, co dělat, a co nedělat na Twitteru od těch nejúspěšnějších v oboru. Pokud jste zrovna nesledovali náš portál, podobný článek už zde […]

Přečíst celé

Prodáváme díky sociálním médiím – krok za krokem

Snažíte se zvýšit své prodeje i prostřednictvím sociálních médií, ale vaše úsilí se spíše míjí účinkem? Dumáte nad tím, proč se to konkurenci daří a vy stále jen vydáváte finanční prostředky, ale návratnost je mizivá? Pak si projděte tento článek. Podíváme se v detailu na čtyři základní faktory, které byste měli při vaší sociální kampani zohlednit […]

Přečíst celé

Podle čeho Google pozná MFA?

Na úplném konci října se dostala ven příručka pro zaměstnance Google, která mimo jiné prozrazuje, jak se v Google dívají na stránky typu MFA (Made for Ads), podle čeho je poznají apod. V tomto článku zmíním ty nejdůležitější pasáže, které vám pomohou buď se vyhnout nechtěné penalizaci, nebo pokud MFA vytváříte cíleně, tak k jejich lepšímu „zamaskování“. Důležité […]

Přečíst celé

Co nového na internetu?

Facebook už může fungovat i jako platební brána, Amazon připravuje mobilní telefon a zajímavý průzkum, co si přejí děti k Vánocům, na závěr. Tolik stručný výčet dnešních novinek, které vzhledem k své délce nemohou samostatně zaplnit celý článek, nicméně jsou natolik zajímavé, že by byla škoda vás o ně ochudit. Tak jdeme rovnou k věci. PayPal umožnil platby […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky