Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

O Yahoo! a vyhledávací technologii Inktomi – část 1.

Inktomi je vyhledávací technologie pohánějící vyhledávač Yahoo! a patří mezi jednu z nejlepších vůbec. Její vyhledávací syntaxe ovšem nejsou příliš dobře dokumentovány, což je škoda, neboť Inktomi nabízí jedny z nejbohatších syntaxí se spoustou jedinečných vlastnosti a hodnocení, které fungují poměrně dobře. Tento článek je zaměřen právě na onu dokumentaci technologie Inktomi spolu s několika […]

Přečíst celé

Stručně o spamu (1.) – bující business, který v Česku nenese

Spam, fenomén minulého desetiletí, který postihuje prakticky všechny uživatele internetu, dnes dosahuje neskutečných rozměrů. Podle odhadů tvoří v současnosti spam 80 až 95 procent všech odeslaných e-mailů a naprosto tak zahlcuje všechny schránky elektronické pošty, které proti němu nejsou dostatečně chráněny. Jediným pozitivem může být, že se v průběhu času snižuje jeho procentuální zastoupení v […]

Přečíst celé

Využijte zdarma služeb Blueboard.cz

Vlastní-li a provozuje-li člověk své internetové stránky, musí se soustředit nejen na jejich vzhledové a obsahové zpracování, dbát na onen první dojem či zajistit funkční správnost bez zbytečných výpadků, ale dozajista nesmí opomenout ani několik dalších zpestření atraktivních pro návštěvníky. Osobně si myslím, že dovést web k dokonalosti znamená nepřehlédnout jediný detail, a proto je […]

Přečíst celé

Linkbuiding: Tvořte zpětné odkazy

Linkbuilding neboli budování zpětných odkazů patří mezi off-pagové faktory, které mají za úkol propagovat váš web. Je to tedy jeden z nástrojů webového marketingu a tím také jedna z technik SEO. Tuto techniku považujeme za nejvýznamnější mimowebový faktor. Pokud se pečlivě na tuto oblast zaměříte, zaručeně se vám to vyplatí.. Díky linkbuildingu je vyšší pravděpodobnost, […]

Přečíst celé

Soustřeďte se na strukturu webu

Každý web musí mít svojí strukturu. Informace na něm by měly být uspořádány logicky a tak, aby byly pro uživatele srozumitelné, ale také snadno uchopitelné. Návštěvníkům by mělo být hned jasné kde a co mohou na konkrétních internetových stránkách najít. Na co se soustředit? Chcete-li, aby váš web byl snadno srozumitelný a uživatel se na […]

Přečíst celé

7 ještě efektivnějších cest marketingu na Facebooku

V článku „7 cest, jak zdarma propagovat na Facebooku“ jsme si prošli základní metody, které je možné použít k popularizaci vašich služeb, výrobků či webových stránek pomocí sociální sítě Facebook. Jak vyplývá už z názvu článků, všechny byly zdarma a s troškou šikovnosti je může využívat každý. Silně konkurenční prostředí si však žádá reklamní metody […]

Přečíst celé

Proč reklamní slogany někdy nefungují?

Denně potkáváme kolem sebe různé slogany a slovní spojení.  K čemu mají být tato ne náhodně volená slova určena? K tomu, aby milionům očí sdělovaly, co má určitá společnost na srdci – tedy obvykle jejich peněženky. V poslední době ale ve světě vyvstává otázka, proč slogany neprodávají. Zdá se vám toto tvrzení odvážné, drzé a […]

Přečíst celé

Social media marketing, část 1.

Když lidé slyší někoho hovořit o sociálních médiích, určitě jim přijde na mysl některý ze známých serverů jako je Facebook, LinkedIn, Youtube a další. Jen tak pro zajímavost: v době psaní tohoto článku měl server Youtube kolem 258 milionů uživatelů, a více než 50 procent z nich se přihlašovalo alespoň 1x za týden. Facebook má […]

Přečíst celé

5 základních rad, jak volit vhodná klíčová slova

Často si možná kladete otázku: „jak to mám do vyhledávače napsat..“. Množství lidí řeší dnes a denně stejný problém: jak zapsat správné klíčové slovo, aby získali ten výsledek, který chtějí. My se v tomto článku podíváme na to, jak zjistit, co do vyhledávače vaši potenciální návštevníci zadají, aby vás našli. To se vyplatí znát: když […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky