Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

K čemu jsou dobré PR články?

Co se skrývá pod zkratkou PR Jde o stále častěji používanou zkratku a co se pod ní skrývá? Zkratkou PR vznikla z anglického spojení „public relations“. Volně to můžeme přeložit jako vztahy s veřejností. Pod PR tedy patří všechny nástroje a techniky, které mají za úkol udržovat styky a vztahy s lidmi. PR s nimi […]

Přečíst celé

Chcete, aby vaše stránky vydělávaly? Pět aplikací, které musíte mít.

Hned na úvod vyřešíme jednu věc, která vás možná při čtení titulku napadla. Tento článek se nevěnuje programům na vytvoření samotného webu, co se týče kódu, grafiky apod., protože to pochopitelně záleží na každém webdesignerovi, co si vybere, ale na konkrétní monetizaci. Největším problémem začínajících, ale i některých pokročilých správců výdělečných webů je fakt, že […]

Přečíst celé

Jak vkládat klíčová slova do vašich článků

Zatímco hodnocení vaší stránky mimo její obsah jinde na internetu je důležité pro hodnocení vyhledávači a ovlivníte ji spíše nepřímo, volba dobrých klíčových slov je přímým prostředkem, jak se dostat do povědomí přímo obsahem stránky. A pokud klíčová slova dobře souhlasí s napsaným textem, velmi pomůžete vyhledávači v práci a sobě zajistíte větší návštěvnost.

Přečíst celé

Advergaming: Nenásilná reklama

Co je to advergaming? Slyšeli jste někdy o advergamingu? Zjednodušeně můžeme říci, že advergaming představuje techniky, které jsou založené na vytváření počítačových her. Slovo advergamining je složené ze dvou anglických slov – gaming (hraní) a advertisement (propagování). Ve volném překladu to tedy znamená „progace hraním“. Poprvé byl tento termín zaveden roku 2000. Použil ho Anthony […]

Přečíst celé

Několik tipů jak zefektivnit Google AdSense

Pokud už jste se zamýšleli nad tím, jak vydělat na vašem webu, určitě jste službu Google AdSense zaregistrovali. Současný internet je doslova našlapaný tzv. MFA (Made For AdSense) weby, což můžete vyzkoušet snadno – zadejte do vyhledávače například slovo půjčky a uvidíte, kolik portálů na první stránce bude mít zavedené právě reklamy od Google. Abychom […]

Přečíst celé

10 efektivních cest jak získat uživatele blogu

Jak získat 6.000 čtenářů během 10 měsíců? Otázka je jednoduchá, odpověď trochu složitější. Měření počtu čtenářů je podle našeho názoru nejdůležitejším ukazatelem úspěchu blogu. Čtenáři jsou živou krví každého blogu a hybnou silou, která vede jeho majitele k další práci. Stručně řečeno: čím více uživatelů máme, tím více to na našem blogu žije a jeho […]

Přečíst celé

Vybudujte atraktivní a oblíbený web

Co si budeme povídat, internetových stránek je v dnešní době skutečně mnoho, a tak se člověk musí opravdu snažit, chce-li mít svůj web navštěvovaný a úspěšný. Musí zajistit, aby se k němu lidé rádi vraceli, aby měli důvod přijít znovu, aby si je získal více než ostatní weby se stejnou či podobnou problematikou.

Přečíst celé

Počítadla návštěv – které je nejpřesnější

I když to tak na první pohled nevypadá, na svém blogu mám umístěné hned čtyři počítadla návštěv, a to jednak z důvodů případného výpadku některého z nich, dále pak kvůli různým funkcím a možnostem a v neposlední řadě za účelem srovnávání výsledků. Mimo viditelného a přímo dostupného blueboard.cz využívám i toplist.cz, výborný netagent.cz a také […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky