5 tipů k posílení Vašeho email marketingu

Emailing již několikrát dokázal, že je velmi mocným nástrojem ke svázání se zákazníky. Následuje pět otázek, na které byste si při vytváření email kampaně měli sami pro sebe odpovědět. Pomohou Vám k dosažení maximálního provázání se zákazníky.

1. Je Váš email jednoduchý na pohled?

Ujistěte se, že v emailu nemáte až přespříliš textu a obsah sdělení je pochopitelný a jasný. Zredukujte uvedené informace pouze na to, co je opravdu důležité a vložte i obrázky, pokud jsou tedy relevantní. Obrázky totiž pomohou prolomit monotónnost čtení a díky oživení a ozvláštnění textu dokonce i pomáhají zapamatování.

Vyšperkujte svůj email, jak nejlépe dovedete. Například pomocí rámečků, stylů, barev … Ale nezapomeňte, že méně je více a tudíž míchat více jak jeden druh písma je téměř nepřístupné. A především nekončete svou snahu ihned po odeslání emailu. Vytvořte i verzi pro mobilní telefony a nezapomeňte ani na svou úvodní stránku.

2. Je Vaše téma zajímavé?

Cílem Vašeho sdělení je zasáhnout a přilákat zákazníka. Použijte silná slova a utvořte věty, které pobídnou k akci. Jako příklad silných a přesvědčivých slov a frází můžeme uvést třeba „dokázaný“, „exklusivní“, „limitované“, „ o dva dny navíc“, „pro naše platinové zákazníky“, „pokročilé tipy“ a podobně.

Pamatujte na otestování Vašeho textu, nežli ho rozešlete celému seznamu. Nejprve můžete využít Vašeho týmu a pak třeba zkusit i A/B test.

3. Nalezne Váš email umístění v doručených?

Marketéři by měli sledovat dosažitelnost zákazníků, neboli kolikrát a z jakého počtu se jejich email dostane až přímo k nim. Můžete začít sledováním počtu spadnutí do spamu, včetně multi-part zpráv. Vyhněte se spam pastí a spam slovům a neustále kontrolujte počet odražení Vašich emailů.

Ujistěte se, že jste oceňování pro Váš subscribe proces stejně tak, jako pro ten ubsubcribe. Jednoduchost v možnosti, zdali zákazník chce či nechce odebírat Vaše emaily je důležité i pro vnímání Vaší IP adresy jako legitimní a čestné.

4. Sledujete Vaše čísla?

Sledování výsledků kampaně by se mělo stát Vaším zvykem. Určitě byste to neměli opomenout před plánováním té následující. Počet otevření, kliků a také Vaše konverze může být vylepšena pomocí sledování ostatních faktorů. Sledujte dobu, která uplynula mezi odesláním emailu a jeho otevřením. Sledujte kvalitu a délku Vašich tematických linek.

Nejlepší věcí, kterou pro Vaše zdokonalení můžete udělat, je předpoklad možných výsledků a následné zhodnocení jeho rozdílu oproti skutečnosti.

5. Máte důvěru u Vašich zákazníků?

Každá zpráva, kterou odešlete, a každá jedna otevřená je Vaše cesta k budování hodnotné pozice. Neustávejte v brandingu, ve zvětšování rozsahu zákaznické pozornosti a ve schopnosti přeměnit konzumenty na zákazníky.

Váš největší úspěch bude ovlivněn zaměřením se na získání zákaznické důvěry. Musí se stát závislými na Vašich zprávách a vždy netrpělivě očekávat ten nový. Zejména na základě jejich důležitosti a relevantnosti.

Zdroj: mashable.com

Facebook
Twitter

Navigace pro příspěvek

Napište komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vložením zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů