Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

Internetové novinky

Po delší odmlce opět návrat ke klasickému rytmu a pravidelnému přísunu nejen internetových novinek. Událo se toho na přelomu roku vcelku hodně, tak jdeme rovnou k věci. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

E-commerce – sledujete svůj e-shop?

Měření výkonnosti elektronického obchodu (tzv. e-commerce) je klíčovou součástí Google Analytics pro provozovatele internetových obchodů. Pomáhá zodpovědět na otázku, odkud přicházejí na web kvalitní zákazníci. Je pro vás rozdíl, když zákazníci udělají objednávku za 300 Kč nebo za 15000 Kč? Přečtěte si, jak měření e-commerce funguje a k čemu vám bude přínosné. Jak měření e-commerce […]

Přečíst celé

Rady od profesionálů – Jak úspěšně na Twitter?

Internetem pochopitelně v poslední době neustále hýbou novinky o sociálních sítích, a i zde na Webžurnálu je jim věnován nemalý prostor. Většina pozornosti směřuje samozřejmě na Facebook a dnes to tak trochu vyvážím s několika radami, co dělat, a co nedělat na Twitteru od těch nejúspěšnějších v oboru. Pokud jste zrovna nesledovali náš portál, podobný článek už zde […]

Přečíst celé

Prodáváme díky sociálním médiím – krok za krokem

Snažíte se zvýšit své prodeje i prostřednictvím sociálních médií, ale vaše úsilí se spíše míjí účinkem? Dumáte nad tím, proč se to konkurenci daří a vy stále jen vydáváte finanční prostředky, ale návratnost je mizivá? Pak si projděte tento článek. Podíváme se v detailu na čtyři základní faktory, které byste měli při vaší sociální kampani zohlednit […]

Přečíst celé

Podle čeho Google pozná MFA?

Na úplném konci října se dostala ven příručka pro zaměstnance Google, která mimo jiné prozrazuje, jak se v Google dívají na stránky typu MFA (Made for Ads), podle čeho je poznají apod. V tomto článku zmíním ty nejdůležitější pasáže, které vám pomohou buď se vyhnout nechtěné penalizaci, nebo pokud MFA vytváříte cíleně, tak k jejich lepšímu „zamaskování“. Důležité […]

Přečíst celé

Co nového na internetu?

Facebook už může fungovat i jako platební brána, Amazon připravuje mobilní telefon a zajímavý průzkum, co si přejí děti k Vánocům, na závěr. Tolik stručný výčet dnešních novinek, které vzhledem k své délce nemohou samostatně zaplnit celý článek, nicméně jsou natolik zajímavé, že by byla škoda vás o ně ochudit. Tak jdeme rovnou k věci. PayPal umožnil platby […]

Přečíst celé

5 tipů, jak zvýšit oblíbenost YouTube videa

Video marketing už se dnes zabydluje mezi klasickými marketingovými strategiemi, nicméně stále nemalé procento jeho „propagátorů“ očekává, že jednoduše jen nahrají (klidně i zajímavé) video na YouTube a výsledky se dostaví samy. Ve většině případů to ale nestačí. Sepsal jsem pro vás pět tipů, jak můžete vaší videoprezentaci v boji o pozice pomoci. Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

Internetové novinky

Na internetu se neustále něco děje, a tak jsem i dnes dal dohromady několik zajímavých novinek, které jsem v poslední době zaregistroval. Skutečně dopady změn na Facebooku, jak využívají sociální sítě největší americké společnosti a zajímavá aplikace na závěr. Tolik k obsahu dnešních novinek. Facebook zvýhodňuje velké stránky I když je titulek této novinky lehce nadsazený, protože […]

Přečíst celé

Shoptet.cz získal nového investora

Projekt Shoptet.cz nabízející pronájem e-shopů, nebo přesněji společnost Cybergenics s.r.o., která za ním stojí, získala významného strategického investora. Je jím Ondřej Tomek, investor a spoluzakladatel portálu Centrum.cz, který ve společnosti získal podíl 20%. Pokud jste o portálu Shoptet.cz ještě neslyšeli, jedná se o projekt pronajímající e-shopy v Čechách a na Slovensku s více než 900 klienty, který […]

Přečíst celé

Ušetřete 75 % výdajů za přednostní výpis na Heureka.cz a Zboží.cz

„Vyhledávače zboží (cenové srovnávače) mohou být nejlepším místem na internetu pro prodej vašeho zboží z eshopu. Nastavte si je správně, ušetříte!“ Zákazník chodí na vyhledávače zboží s otevřenou peněženkou Vyhledávače zboží jsou právem považovány za vhodné místo na internetu pro prodej zboží z e-shopů. Návštěvníky jsou totiž potencionální zákazníci, kteří mají opravdový zájem o koupi. […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky