Optimalizace (SEO)

Optimalizace pro vyhledávače (jako je Google, Seznam a další) je hodně důležitá pro to, aby na váš e-shop proudili zákazníci z výsledků vyhledávání. Tipy pro práci s klíčovými slovy, pro linkbuilding a copywriting najdete v našich článcích.

Vytřískejte ze svého SEO maximum

Práce na vylepšování vašeho SEO je čím dál tím těžší a již zdaleka vám šanci na lepší pozice ve vyhledávačích nezajistí jen registrace v tisícovce katalogů, ale je nutné nad celkovým procesem více přemýšlet a investovat do něj i více energie a času. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé
SEO

Dejte o svém e-shopu vědět 10: Skutečně potřebujete stovky SEO nástrojů?

V SEO se často mluví, jaké jsou vhodné nástroje pro optimalizaci pro vyhledávače. Vycházejí články se seznamy s desítkami „cool“ nástrojů, které vám řeknou to či ono, usnadní něco, nebo pomůžou v něčem jiném. Jak to s nimi tedy je? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé
Linkbuilding

Dejte o svém e-shopu vědět 9: Hloupý linkbuilding nefunguje

V minulém článku jsme si ukázali OnPage parametry v SEO. Linkbuilding, neboli získávání zpětných odkazů, je rovněž důležitou součástí SEO. Respektive nejen SEO, ale obecně celého marketingového mixu. Odkazy by neměly být vnímány jako cesta ke zvýšení pozice ve vyhledávači, ale jako příležitost přivést návštěvníky na web. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Nový online katalog Firmy.cz – přizpůsobte svůj zápis

Jak jistě víte, Seznam.cz včera spustil novou verzi svého online katalogu Firmy.cz, která přichází nejen s novým designem, ale i obchodním modelem. Níže vám přinášíme inspiraci v podobě úkonů, které byste měli pro správné zobrazování a zviditelnění provést. Seznam slibuje, že administrace profilů je intuitivní, nezbývá, než se do toho vrhnout. Co je tedy třeba? Založte si […]

Přečíst celé
OnPage SEO

Dejte o svém e-shopu vědět 8: Jak na onpage parametry v SEO

Jak asi všichni již víte, optimalizace pro vyhledávače se skládá z takzvaných offpage parametrů a onpage parametrů. Offpage jsou všechny záležitosti, které jsou mimo náš web či eshop a často je nemůžeme příliš ovlivňovat, onpage zahrnuje všechno, co lze ovlivnit přímo na webu. Dnes se podíváme, o jaké onpage parametry má smysl se z hlediska SEO starat […]

Přečíst celé
Black Hat SEO

Dejte o svém e-shopu vědět 7: Pozor na Black Hat SEO praktiky

V minulém díle jsme si ukázali, jak zadat poptávku po SEO službách. Jedním z rizik je Black Hat SEO. To jsou ve zjednodušeném podání praktiky, které vedou k obcházení nebo chcete-li ke zneužívání chyb algoritmů vyhledávačů. Jde o praktiky, které můžou v nezkušených rukou vašemu eshopu či webu velmi uškodit. Nejde říct, že by tyto techniky byly […]

Přečíst celé

Tři typy ovlivňovatelů

Není překvapením, že vrcholu pomyslného žebříčku kategorií online produktů vévodí elektronika, spotřebiče, knihy a hudba. Jde o takové druhy nákupů, u kterých lidé obecně vždy vyhledávají rady a pomoc odborníků. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Jakou hodnotu může nést váš obsah?

Při ohlédnutí zpátky k minulému století byla jednou z klíčových zpráv, na kterou se zaměřovaly webové analýzy, byla zpráva přinášející souhrn „Top stránek“. Jak se postupně vynořovaly, bylo možné si povšimnout, že výslední „vítězové“ byli vždy stejní. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Tři osvědčené SEO příležitosti sociálních médií

Sociální média nejsou čistě jenom o přímých sociálních výsledcích. Na vašich webových prezentacích existuje řada míst, kde sociální média mohou zlepšit vaši optimalizaci pro vyhledávače a zároveň tak pomohou vaší online přítomnosti k růstu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a […]

Přečíst celé

Nepříjemná pravda o SEO (2. část)

Potřeba organizačních změn Odpovědnost za webové stránky většinou leží na marketingovém oddělení. A přestože mají skvělé zkušenosti pro psaní reklamních obsahů, které nastíní důležitost produktů a služeb, které společnost poskytuje. Není zrovna nejlépe vybavena na to, aby mohla psát silné obsahy stránek, které povedou k jejich sdílení. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky