Optimalizace (SEO)

Optimalizace pro vyhledávače (jako je Google, Seznam a další) je hodně důležitá pro to, aby na váš e-shop proudili zákazníci z výsledků vyhledávání. Tipy pro práci s klíčovými slovy, pro linkbuilding a copywriting najdete v našich článcích.

Jak se pomocí SEO dostat do mysli zákazníka

Kniha The Ultimate Guide to Google AdWords autorů Perryho Marshalla a Bryana Todda Vám pomůže pochopit základy systému Google pay-per-click reklamy, jak na kampaně ke zvýšení viditelnosti ve vyhledávání, jak získat prokliky a zvýšit prodej. V tomto článku Vám poradí, jak vyhledat, vybrat a používat správná klíčová slova k lapení zákazníků, které chcete.

Přečíst celé

Co je potřeba vědět o používání Google Webmaster Tools

Pokud jde o znalost, jak by Vaše webové stránky měli fungovat podle firemních cílů, jsou nástroje pro webmastery pokladem. Pomohou vám zjistit, jak dobře si Vaše stránky vedou a také jak jsou zobrazovány na jednom z největších vyhledávačů. Přestože jsou tyto nástroje zdarma, mnoho webmasterů neví o možnosti zařazení jejich stránek do tohoto programu.

Přečíst celé

Pět častých SEO chyb

Se zvyšováním počtů aktualizací u Googlu a stejně tak i u ostatních vyhledávačů, může být otravné a unavující udržet si stále správně fungující a kompatibilní SEO. Jsou zpětné odkazy opravdu pořád to nejdůležitější? Co je Google Penguin a jak dokázat, aby se kvůli němu neměnil Váš traffic? I přes neustálé obměny u vyhledávačů, mnoho uživatelů […]

Přečíst celé

Podle čeho Google pozná MFA?

Na úplném konci října se dostala ven příručka pro zaměstnance Google, která mimo jiné prozrazuje, jak se v Google dívají na stránky typu MFA (Made for Ads), podle čeho je poznají apod. V tomto článku zmíním ty nejdůležitější pasáže, které vám pomohou buď se vyhnout nechtěné penalizaci, nebo pokud MFA vytváříte cíleně, tak k jejich lepšímu „zamaskování“. Důležité […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky