2 rychlé typy k vybudování silné SEO základny pomocí nástrojů Google

()

Google nástroje pro webmastery jsou pro search marketéry jedněmi z nejmocnějších a to zejména díky skutečnosti, že poskytují přímý vhled do obrazu toho, jak Google vidí vaše webové stránky. A co je na tom nejlepší, jsou k dispozici zcela zdarma.

Nicméně pokud nejste přívrženci každodenního sledování SEO nebo nejste zcela zběhlí v některých z pokročilejších taktik, Google nástroje pro webmastery mohou být zprvu sice ohromující ale zároveň i skličující ke zkoumání.

V tomto příspěvku tak můžete prozkoumat dvě sady dat pro alespoň základní rychlá SEO vítězství, určená zejména pro menší a střední společnosti.

1. Chyby procházení.

 Zprávy ohledně chyb procházení poskytují vhled do prohledávání či indexace problému, na které Googlebot (pavouk společnosti Google)narazil při návštěvě vašeho webu. Zásadní je zajištění, aby měl Google přesný a čistý přístup ke všem validním stránkám webové prezentace. Na místo toho, aby ztrácel čas při pokusech o přístup k vašim neplatným stránkám. Bezproblémový přístup je důležitý k podání přesného obrazu o vašem webu jako celku.

Existují různé typy chyb procházení, které mohou být nahlášeny včetně URL adres, u kterých se objevily. Jsou jimi například Server Errors, Soft 404 Errors, Access Denied Status, Not Found, Not Followed a další.

K úpravám se dostanete přes Stav a následně Chyby procházení.

2. Dotazy vyhledávání.

Hlášení o vyhledávacích dotazech poskytne vhled do klíčových slov a informací úrovně URL ohledně počtu zobrazení, které byly obdrženy na základně organického vyhledávání. Stejně tak i jako míra prokliku (tedy CTR) a průměrné postavení, ve kterém se váš web zobrazuje.

Z těchto dat můžete získat pár skvělých příležitostí pro optimalizaci a to pouhým přezkoumáním, která klíčová slova jsou nejvíce zobrazována a u kterých dochází k nejvíce proklikům, ale v rámci žebříčku nestojí ve výhodných pozicích. Například:

To bude vypuštěno, jsou klíčová slova, která jsou sice výsledkem mnoha impresí, ale nejsou na žebříčku na prvních třech místech. Přidáním dalších filtrů založených na proklicích vám umožní izolovat klíčová slova, okolo kterých byste mohli chtít soustředit optimalizační úsilí.

Pomoc najdete v sekci Provoz – Dotazy vyhledávání.

Zdroj: www.clickz.com

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů