Optimalizace (SEO)

Optimalizace pro vyhledávače (jako je Google, Seznam a další) je hodně důležitá pro to, aby na váš e-shop proudili zákazníci z výsledků vyhledávání. Tipy pro práci s klíčovými slovy, pro linkbuilding a copywriting najdete v našich článcích.

Nepříjemná pravda o SEO (2. část)

Potřeba organizačních změn Odpovědnost za webové stránky většinou leží na marketingovém oddělení. A přestože mají skvělé zkušenosti pro psaní reklamních obsahů, které nastíní důležitost produktů a služeb, které společnost poskytuje. Není zrovna nejlépe vybavena na to, aby mohla psát silné obsahy stránek, které povedou k jejich sdílení.

Přečíst celé

Nepříjemná pravda o SEO (1. část)

Máte vlastní webové stránky? Rádi byste byli číslo jedna na Googlu? Ať už děláte cokoli, určitě nemusíte utrácet peníze za agresivní optimalizace pro vyhledávače. I když to vypadá, jako krajní názor, mnoho majitelů chápe SEO, jako odpověď na jejich problémy s umístěním ve vyhledávacím žebříčku. Samozřejmě že záležitosti okolo SEO jsou i mnohem složitější.

Přečíst celé

Top 6 Mobile SEO rad

Není to žádné tajemství: značky a podniky, které mají webové stránky a aplikace pro mobilní zařízení jsou několik kroků napřed oproti ostatním „hráčům“. Jak je to možné? Tak například jenom v US 31% Američanů vlastní smartphone a každý třetí by se radši vzdal televize, nežli být odloučen od svého chytrého telefonu (zdroj: ourmobileplanet.com).

Přečíst celé

5 SEO metrik kterými se nemusíte trápit

Optimalizace pro vyhledávače se někdy až moc soustředí na metriky. To má za následek až přespříliš měření a výpočtů, které ve finále nepřinesou moc smysluplné údaje o úspěšnosti webové stránky. Měření konverze nebo hodnocení dle umístění v žebříčku vyhledávání může napovědět velmi mnoho o tom, jak dobře si Vaše stránky vedou. Na druhou stranu přespřílišná […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky