Optimalizace (SEO)

Optimalizace pro vyhledávače (jako je Google, Seznam a další) je hodně důležitá pro to, aby na váš e-shop proudili zákazníci z výsledků vyhledávání. Tipy pro práci s klíčovými slovy, pro linkbuilding a copywriting najdete v našich článcích.

Tři osvědčené SEO příležitosti sociálních médií

Sociální média nejsou čistě jenom o přímých sociálních výsledcích. Na vašich webových prezentacích existuje řada míst, kde sociální média mohou zlepšit vaši optimalizaci pro vyhledávače a zároveň tak pomohou vaší online přítomnosti k růstu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a […]

Přečíst celé

Nepříjemná pravda o SEO (2. část)

Potřeba organizačních změn Odpovědnost za webové stránky většinou leží na marketingovém oddělení. A přestože mají skvělé zkušenosti pro psaní reklamních obsahů, které nastíní důležitost produktů a služeb, které společnost poskytuje. Není zrovna nejlépe vybavena na to, aby mohla psát silné obsahy stránek, které povedou k jejich sdílení. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé

Nepříjemná pravda o SEO (1. část)

Máte vlastní webové stránky? Rádi byste byli číslo jedna na Googlu? Ať už děláte cokoli, určitě nemusíte utrácet peníze za agresivní optimalizace pro vyhledávače. I když to vypadá, jako krajní názor, mnoho majitelů chápe SEO, jako odpověď na jejich problémy s umístěním ve vyhledávacím žebříčku. Samozřejmě že záležitosti okolo SEO jsou i mnohem složitější. Založte si […]

Přečíst celé

2 rychlé typy k vybudování silné SEO základny pomocí nástrojů Google

Google nástroje pro webmastery jsou pro search marketéry jedněmi z nejmocnějších a to zejména díky skutečnosti, že poskytují přímý vhled do obrazu toho, jak Google vidí vaše webové stránky. A co je na tom nejlepší, jsou k dispozici zcela zdarma. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s […]

Přečíst celé

Google AdSence přidá nově i půlstránkovou reklamu

Google oznámil přidání nového reklamního celku, který bude k dnešnímu dni zatím jejich největší z dosavadních. Jedná se o velikost 300 x 600 pixelů. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

10 cest jak zdarma získat lepší provoz na webu

Získání pořádného provozu je jeden z nejdůležitějších úkolů pro každého webmastera. A co víc, nemůžete jednoduše získat provoz a pak si už jen užívat výhod. Získávání tzv. traffic je nekončící úkol, na kterém musíte nepřetržitě pracovat. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Top 6 Mobile SEO rad

Není to žádné tajemství: značky a podniky, které mají webové stránky a aplikace pro mobilní zařízení jsou několik kroků napřed oproti ostatním „hráčům“. Jak je to možné? Tak například jenom v US 31% Američanů vlastní smartphone a každý třetí by se radši vzdal televize, nežli být odloučen od svého chytrého telefonu (zdroj: ourmobileplanet.com). Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

Jak vytvořit search-friendly web

Všechno úsilí, které jste investovali do vytváření Vaší webové stránky, bude zbytečné, jestliže se vyhledávače nebudou schopni správě dostat k Vašemu obsahu. Jedním z důležitých kroků, abyste se do takové situace nedostali je mít strukturu Vašeho webu přátelskou pro vyhledávače. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Bing vs. Google: Který Search Engine je lepší?

Možná jste viděli “bingovskou“ online (či TV) reklamu: Bing vyhlásil marketingovou válku Googlu. Tvrdí, že uživatelé preferují výsledky vyhledávání Bing vůči Googlu 2:1. Ale je search engine Microsoftu opravdu tak pokročilá, aby mohla představovat reálnou hrozbu pro Google? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s […]

Přečíst celé

5 SEO metrik kterými se nemusíte trápit

Optimalizace pro vyhledávače se někdy až moc soustředí na metriky. To má za následek až přespříliš měření a výpočtů, které ve finále nepřinesou moc smysluplné údaje o úspěšnosti webové stránky. Měření konverze nebo hodnocení dle umístění v žebříčku vyhledávání může napovědět velmi mnoho o tom, jak dobře si Vaše stránky vedou. Na druhou stranu přespřílišná […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky