Zákaznický servis

Minimalistické desatero pro online podnikání

Co cítíte při pohledu na tuto fotografii? Dostali jste záchvat úzkosti, chuť dotyčnému uklidit, případně se připlížit se zapalovačem v ruce? Nebo vám ten obrázek přijde podezřele povědomý… Skoro jako by někdo vyfotil vaši kancelář? Minimalismus není jen o pořádku na stole, ale v samotném přístupu. Jak tento princip pomůže vašemu podnikání? Založte si nezávazně […]

Přečíst celé
S Máriem Roženským o zákaznické péči e-shopu.

Jak vybrat člověka na zákaznickou péči?

Podíváme-li se na typické chyby a přešlapy zákaznické podpory, drtivá většina vychází z naprostého nepochopení druhé strany. Jaké vlastnosti má mít člověk, který pečuje o vaše zákazníky? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Zákaznice přibývaly rychle, a nejen kamarádky. Vlastní řešení e-shopu Pura Vida zavrhla

Začínaly tak, že navrhovaly pro sebe. Oblékat se do barev ale zatoužilo mnohem více žen a dávalo smysl spustit e-shop. Vnímají majitelky svou značku Pura Vida jako love brand? Jak zvládly migraci e-shopu? A jak se slučuje řízení firmy s kreativní uměleckou duší? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

V Bellazu vsází na individuální přístup. Stojí je to sice spoustu peněz, ale na Heurece mají 100 % a minimální vratkovost

Zuzana Řízek si jednoho dne řekla, že už nikdy nechce dělat, co ji nebaví. A tak před třemi lety na Shoptetu rozjela e-shop Bellazu s plus size módou a jde si za svým snem. „Zatímco první měsíce byly spíš o přeprodeji, teď už máme hlavně vlastní věci. Ty tvoří zhruba 90 % sortimentu a nejvíc […]

Přečíst celé

Nejčastější chyby v zákaznické péči: Procesy

V minulých dílech seriálu a nejčastějších chybách na zákaznické podpoře e-shopů jsme se věnovali kontaktům, e-mailům a chatu. Tentokrát si vezmeme pod lupu nastavení procesů. I když máte předchozí tři body nastavené dokonale, nemusí být zákazník spokojen. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Když zákazník nemůže odstoupit ve 14denní lhůtě

U smluv uzavíraných na dálku, tzv. distančním způsobem zákon spotřebitelům garantuje možnost odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Jde o problematiku, která trápí prakticky každý e-shop – spousta zákazníků tuto možnost ráda využívá nebo přímo zneužívá. V jakých případech ale odstoupení možné není? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Nejčastější chyby v zákaznické péči: E-maily

Žádný úspěšný e-shop se neobejde bez dobré zákaznické podpory. I proto vám ve spolupráci se SupportBoxem přinášíme sérii článků plných tipů, které vám poradí, jak na to. Tentokrát se zaměříme na e-maily. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky