Zákaznický servis

Wuders: Bez vzdělávání člověk dělá věci selským rozumem a ty mnohdy nemusí být správné

Už ve dvaceti letech založili bratři Herkovi značku Wuders, pod kterou vyrábějí industriální nábytek. Svůj nízký věk berou jako jednu z výhod: „To nadšení a dravost lidi ocení. Že je člověk mladý, že chce, že se nebojí a má touhu přinést něco nového.“Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu souhlasíte s […]

Přečíst celé

Nové vylepšení: Propojení e-shopu s Facebook Messengerem

Facebook Messenger využívá čím dál víc lidí, ne nadarmo je nejrozšířenější aplikací Čechů na smartphonech. Shoptet proto přichází s novým vylepšením, které Messenger propojuje s e-shopy. Zákazníci díky němu získávají rychlý přehled o stavu své objednávky.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

Přečíst celé

Collars: Chceme, aby u nás lidi nakupovali kvůli kvalitě, ne kvůli nejnižší ceně

„Dřív jsme měli poštovné zdarma. A taky jsme chtěli, aby měli zákazníci objednávky co nejdřív, takže jsme jim posílali zboží ještě než nám zaplatili. Ale vymstilo se nám to. Teď už nejsme ani na Heurece. Chceme, aby u nás lidi nakupovali kvůli kvalitě, ne kvůli nejnižší ceně,“ říkají Blanka a Jirka, kteří už 4 roky prodávají […]

Přečíst celé

Jak od zákazníků získat zpětnou vazbu?

Zjistili jsme, že hlavní obavy e-shopů jsou nedodat zboží, poslat špatný nebo vadný výrobek či nesplnit slib. Podle odborníků se ale jedna objednávka neváže na celkovou loajalitu e-shopu. Nejvážnější chybou totiž zůstává špatná komunikace se zákazníky. A s komunikací úzce souvisí sebereflexe zpětné vazby. Přečtěte si naše tipy na to, jak získat od zákazníků zpětnou […]

Přečíst celé

„80 % požadavků klientů vyřeší naše technická podpora řádově v hodinách,“ říká obchodní ředitelka Shoptetu

Mluvíte s nimi přes telefon. Komunikujete s nimi přes administraci. Jsou to ti, kteří vám radí a pomáhají s každým problémem, jenž se ve vašem e-shopu objeví. Ne, nejsou to duchové s nadpřirozenými silami. Je to naše silná parta zákaznické podpory. Jak fungují a jak vám pomáhají vydělávat? Odpovědi poskytla naše obchodní ředitelka, Kateřina Stanislava […]

Přečíst celé

Jak řešit špatné recenze?

„Už bych u nich nenakoupil, zboží přišlo poškozené a ještě k tomu pozdě.“ Takových recenzí o firmách je na internetu nespočet. Objevují se v komentářích na vašem webu, e-shopech a sociálních sítích. Máme pro vás několik tipů, jak na špatné recenze reagovat, i když vám to není zrovna po chuti.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

Youstice – nástroj, který vyřeší reklamace za vás

Každý e-shop se nebo později setká s tím, že musí vyřizovat reklamaci od svého zákazníka. Snaha obou stran – jak prodejce, tak spotřebitele – by měla být situaci vyřešit co nejrychleji a korektně. Obchody si mohou práci usnadnit například tím, že automaticky přikládají k objednávkám formulář pro vyřízení reklamace. Jsou ale i jiné možnosti, jak […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky