Zákaznický servis

Nejčastější chyby v zákaznické péči: Kontakt

Zákaznická podpora je bezesporu velmi důležitá. Pokud se u vás zákazník bude cítit dobře, rád nakoupí víckrát. A pokud ho něčím mile překvapíte, možná bude dokonce váš e-shop sám od sebe doporučovat. Ale pokud u vás zažije nepříjemný moment, taky si to nejspíš nenechá jenom pro sebe. Záporná pověst vám může odradit velké množství zákazníků.

Přečíst celé

Říjnové novinky

Říjen se pomalu přehoupl v listopad, dny se krátí, ale vám práce nejspíš přibylo. No aby ne. Vánoce se blíží… Pojďte se podívat, jak si práci usnadnit a jak si svůj e-shop vylepšit novinkami, které jsme pro vás během minulého měsíce připravili.

Přečíst celé

Wuders: Bez vzdělávání člověk dělá věci selským rozumem a ty mnohdy nemusí být správné

Už ve dvaceti letech založili bratři Herkovi značku Wuders, pod kterou vyrábějí industriální nábytek. Svůj nízký věk berou jako jednu z výhod: „To nadšení a dravost lidi ocení. Že je člověk mladý, že chce, že se nebojí a má touhu přinést něco nového.“Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu souhlasíte s […]

Přečíst celé

Nové vylepšení: Propojení e-shopu s Facebook Messengerem

Facebook Messenger využívá čím dál víc lidí, ne nadarmo je nejrozšířenější aplikací Čechů na smartphonech. Shoptet proto přichází s novým vylepšením, které Messenger propojuje s e-shopy. Zákazníci díky němu získávají rychlý přehled o stavu své objednávky.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky