Zákaznický servis

V Bellazu vsází na individuální přístup. Stojí je to sice spoustu peněz, ale na Heurece mají 100 % a minimální vratkovost

Zuzana Řízek si jednoho dne řekla, že už nikdy nechce dělat, co ji nebaví. A tak před třemi lety na Shoptetu rozjela e-shop Bellazu s plus size módou a jde si za svým snem. „Zatímco první měsíce byly spíš o přeprodeji, teď už máme hlavně vlastní věci. Ty tvoří zhruba 90 % sortimentu a nejvíc […]

Přečíst celé

Nejčastější chyby v zákaznické péči: Kontakt

Zákaznická podpora je bezesporu velmi důležitá. Pokud se u vás zákazník bude cítit dobře, rád nakoupí víckrát. A pokud ho něčím mile překvapíte, možná bude dokonce váš e-shop sám od sebe doporučovat. Ale pokud u vás zažije nepříjemný moment, taky si to nejspíš nenechá jenom pro sebe. Záporná pověst vám může odradit velké množství zákazníků.

Přečíst celé

Říjnové novinky

Říjen se pomalu přehoupl v listopad, dny se krátí, ale vám práce nejspíš přibylo. No aby ne. Vánoce se blíží… Pojďte se podívat, jak si práci usnadnit a jak si svůj e-shop vylepšit novinkami, které jsme pro vás během minulého měsíce připravili.

Přečíst celé

Wuders: Bez vzdělávání člověk dělá věci selským rozumem a ty mnohdy nemusí být správné

Už ve dvaceti letech založili bratři Herkovi značku Wuders, pod kterou vyrábějí industriální nábytek. Svůj nízký věk berou jako jednu z výhod: „To nadšení a dravost lidi ocení. Že je člověk mladý, že chce, že se nebojí a má touhu přinést něco nového.“Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu souhlasíte s […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky