Zákaznický servis

Nejčastější chyby v zákaznické péči: Chat

Pokud chcete mít úspěšný e-shop, bez dobrého vztahu se zákazníkem se vám to nepovede. I proto přinášíme sérii článků plných tipů, jak vytvořit tu nejlepší zákaznickou péči. Tentokrát se zaměříme chat, který vám může jak hodně pomoct, tak i uškodit. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Nejčastější chyby v zákaznické péči: Kontakt

Zákaznická podpora je bezesporu velmi důležitá. Pokud se u vás zákazník bude cítit dobře, rád nakoupí víckrát. A pokud ho něčím mile překvapíte, možná bude dokonce váš e-shop sám od sebe doporučovat. Ale pokud u vás zažije nepříjemný moment, taky si to nejspíš nenechá jenom pro sebe. Záporná pověst vám může odradit velké množství zákazníků. […]

Přečíst celé

Říjnové novinky

Říjen se pomalu přehoupl v listopad, dny se krátí, ale vám práce nejspíš přibylo. No aby ne. Vánoce se blíží… Pojďte se podívat, jak si práci usnadnit a jak si svůj e-shop vylepšit novinkami, které jsme pro vás během minulého měsíce připravili. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Wuders: Bez vzdělávání člověk dělá věci selským rozumem a ty mnohdy nemusí být správné

Už ve dvaceti letech založili bratři Herkovi značku Wuders, pod kterou vyrábějí industriální nábytek. Svůj nízký věk berou jako jednu z výhod: „To nadšení a dravost lidi ocení. Že je člověk mladý, že chce, že se nebojí a má touhu přinést něco nového.“ Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Nejčastější chyby v zákaznické péči – kontakt

Správná komunikace je základem úspěšného e-shopu. Právě proto jsme pro vás připravili společně se SupportBoxem, tedy Máriem a Katkou, seriál o komunikaci mezi e-shopy a zákazníky. Dozvíte se v něm například to, jakým stylem komunikovat, jaké jsou nejčastější chyby, jak si připravit krizový scénář nebo jak zákaznickou péči měřit.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

Německo a jeho „Servicewüste“

Je zákaznický servis v Německu opravdu pouští? Jak to vidí zákazníci 30 let poté, co vznikl tento termín? O tom, jaký je německý zákazník a jak si představuje seriózní jednání, se rozepsala marketingová agentura eVisions, která se specializuje na německý trh. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Nové vylepšení: Propojení e-shopu s Facebook Messengerem

Facebook Messenger využívá čím dál víc lidí, ne nadarmo je nejrozšířenější aplikací Čechů na smartphonech. Shoptet proto přichází s novým vylepšením, které Messenger propojuje s e-shopy. Zákazníci díky němu získávají rychlý přehled o stavu své objednávky. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

Collars: Chceme, aby u nás lidi nakupovali kvůli kvalitě, ne kvůli nejnižší ceně

„Dřív jsme měli poštovné zdarma. A taky jsme chtěli, aby měli zákazníci objednávky co nejdřív, takže jsme jim posílali zboží ještě než nám zaplatili. Ale vymstilo se nám to. Teď už nejsme ani na Heurece. Chceme, aby u nás lidi nakupovali kvůli kvalitě, ne kvůli nejnižší ceně,“ říkají Blanka a Jirka, kteří už 4 roky prodávají […]

Přečíst celé

Jak od zákazníků získat zpětnou vazbu?

Zjistili jsme, že hlavní obavy e-shopů jsou nedodat zboží, poslat špatný nebo vadný výrobek či nesplnit slib. Podle odborníků se ale jedna objednávka neváže na celkovou loajalitu e-shopu. Nejvážnější chybou totiž zůstává špatná komunikace se zákazníky. A s komunikací úzce souvisí sebereflexe zpětné vazby. Přečtěte si naše tipy na to, jak získat od zákazníků zpětnou […]

Přečíst celé

„80 % požadavků klientů vyřeší naše technická podpora řádově v hodinách,“ říká obchodní ředitelka Shoptetu

Mluvíte s nimi přes telefon. Komunikujete s nimi přes administraci. Jsou to ti, kteří vám radí a pomáhají s každým problémem, jenž se ve vašem e-shopu objeví. Ne, nejsou to duchové s nadpřirozenými silami. Je to naše silná parta zákaznické podpory. Jak fungují a jak vám pomáhají vydělávat? Odpovědi poskytla naše obchodní ředitelka, Kateřina Stanislava […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky