Reklamace zboží

„Shoptet Pay nám snížilo počet nezaplacených objednávek na třetinu,“ říká zakladatel Jablecnedily.cz

Začínali na 100 dílech pro iPhony v nabídce. Dnes jich na svém e-shopu prodávají více než 3 000 a náhradní součásti si od nich začala kupovat i jejich konkurence v servisu. Jak se jim podařilo rapidně zvednout konverze díky shoptetí platební bráně a co jim pomohlo vvybudovat úspěšné podnikání? Přečtěte si náš rozhovor.

Přečíst celé

Počítárna: Náš marketing stojí na myšlenkách 15. století

Počítárna je, jak již název napovídá, úspěšný e-shop zaměřující se na počítače, notebooky a mobily, který ročně vyřizuje mnoho tisíc objednávek. Mimo to je to také jeden z finalistů naší Shoptet soutěže o nejkreativnější e-shop. Naše porota na Počítárně ocenila hlavně velmi propracovaný design šablony Pop, dále popisky, kterým byla zcela zjevně věnována veliká pozornost, […]

Přečíst celé

9 důvodů proč lidé nakupují online

Prodávat online a dělat marketing bez toho, aniž bychom znali chování našich zákazníků, je jako jít ven s páskou na očích. Možná někam dojdeme, ale pozdě a ještě s mnoho škrábanci. A to si v byznysu nemůžeme dovolit. V tomto článku najdete všechny důvody, kvůli kterým lidé nakupují raději online. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Youstice – nástroj, který vyřeší reklamace za vás

Každý e-shop se nebo později setká s tím, že musí vyřizovat reklamaci od svého zákazníka. Snaha obou stran – jak prodejce, tak spotřebitele – by měla být situaci vyřešit co nejrychleji a korektně. Obchody si mohou práci usnadnit například tím, že automaticky přikládají k objednávkám formulář pro vyřízení reklamace. Jsou ale i jiné možnosti, jak […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky