Reklamace zboží

„Shoptet Pay nám snížilo počet nezaplacených objednávek na třetinu,“ říká zakladatel Jablecnedily.cz

Začínali na 100 dílech pro iPhony v nabídce. Dnes jich na svém e-shopu prodávají více než 3 000 a náhradní součásti si od nich začala kupovat i jejich konkurence v servisu. Jak se jim podařilo rapidně zvednout konverze díky shoptetí platební bráně a co jim pomohlo vvybudovat úspěšné podnikání? Přečtěte si náš rozhovor. Založte si […]

Přečíst celé

Říjnové novinky

Říjen se pomalu přehoupl v listopad, dny se krátí, ale vám práce nejspíš přibylo. No aby ne. Vánoce se blíží… Pojďte se podívat, jak si práci usnadnit a jak si svůj e-shop vylepšit novinkami, které jsme pro vás během minulého měsíce připravili. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé
Reklamace mezi podnikateli. Má záruku zboží koupené na IČ?

Reklamace mezi podnikateli: Jaké jsou záruky při koupi zboží na IČO?

Možnost nakoupit produkt  „na firmu“ je velmi lákavá. Snížíme si tak daňový základ, a pokud jsme plátci, odečteme DPH. U těchto druhů nákupů však nestojíme opřeni o spotřebitelská práva. Máme vůbec u takových produktů jakékoliv záruky? Může nám prodejce prodat vadné zboží? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Není záruka jako záruka. 3 pojmy, které byste měli znát

„Tobě se to pokazilo? A máš to ještě v záruce?“ Víte, jak správně vnímat pojem záruka? A co se v případě záruky mění po nedávné velké spotřebitelské novele? Pojďme se podívat na to, s jakými druhy „záruk“ zákon pracuje. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s […]

Přečíst celé

Počítárna: Náš marketing stojí na myšlenkách 15. století

Počítárna je, jak již název napovídá, úspěšný e-shop zaměřující se na počítače, notebooky a mobily, který ročně vyřizuje mnoho tisíc objednávek. Mimo to je to také jeden z finalistů naší Shoptet soutěže o nejkreativnější e-shop. Naše porota na Počítárně ocenila hlavně velmi propracovaný design šablony Pop, dále popisky, kterým byla zcela zjevně věnována veliká pozornost, […]

Přečíst celé

Jak jsme se EET na Shoptetu nebáli

1. prosince skočila EET v ČR rovnýma nohama do ostrého provozu. Proč elektronickou evidenci tržeb v Shoptetu řešíme a proč jsme se spuštění nemuseli my ani klienti bát? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

9 důvodů proč lidé nakupují online

Prodávat online a dělat marketing bez toho, aniž bychom znali chování našich zákazníků, je jako jít ven s páskou na očích. Možná někam dojdeme, ale pozdě a ještě s mnoho škrábanci. A to si v byznysu nemůžeme dovolit. V tomto článku najdete všechny důvody, kvůli kterým lidé nakupují raději online. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Youstice – nástroj, který vyřeší reklamace za vás

Každý e-shop se nebo později setká s tím, že musí vyřizovat reklamaci od svého zákazníka. Snaha obou stran – jak prodejce, tak spotřebitele – by měla být situaci vyřešit co nejrychleji a korektně. Obchody si mohou práci usnadnit například tím, že automaticky přikládají k objednávkám formulář pro vyřízení reklamace. Jsou ale i jiné možnosti, jak […]

Přečíst celé

E-shopy musí opět měnit obchodní podmínky

Od 1. února 2016 vstupuje v účinnost novela zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Co přináší nového? Nově zavádí institut mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Provozovatelé e-shopu mají povinnost o této novince informovat ve svých obchodních podmínkách. Pojďme se na to společně podívat. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky