Jak přesvědčit zákazníky, aby u vás nakoupili znovu. A umíte ponákupní marketing vyhodnotit?
Co je ponákupní marketing? Jak měřit jeho výsledky? Pojďte si nastavit metriky, které vám ukážou, jak se zlepšujete.
Online marketing je v podstatě vše, co děláte na internetu pro to, abyste měli více zákazníků, abyste více prodávali a abyste více utržili. Aby váš online marketing měl hlavu a patu, je dobré si stanovit nějaké cíle. Cíle, které jsou reálné a dosažitelné a které vás budou motivovat a hnát kupředu.
Aby vám online marketing dobře fungoval, musíte znát nejen svoje zákazníky, ale i svou konkurenci. Očíhněte si ji a poznejte její silné i slabé stránky. Naplánujte si marketingové aktivity a pravidelně se jim věnujte, ať může váš e-shop prospívat a přinášet vám co největší zisk.
Pro inspiraci si přečtěte naše články o online marketingu. Například s Michalem Fialou jsme si povídali o Messenger Marketingu, o PPC zase s Petrou Větrovskou. Další rozhovory s e-commerce influencery najdete v sekci Rozhovory. Píšeme také o užitečných toolech, třeba o Screaming Frog nebo různých SEO nástrojích. Nechybí ani články se zajímavými tipy, například 7 marketingových tipů pro rozvoj on-line podnikání nebo 7 tipů, jak mít úspěšný e-shop.
Co je ponákupní marketing? Jak měřit jeho výsledky? Pojďte si nastavit metriky, které vám ukážou, jak se zlepšujete.
Zlepšete své prodeje a konverze použitím psychologických principů.
Využívat slevy na e-shopu, nebo ne? A které fungují nejlépe? Ukážeme si výsledky studie, kterou realizovala Děkovačka.cz se zapojením Shoptet e-shopů.
Blíží se Black Friday a vy z něj hodláte vytěžit maximum. Rozhodně se nechystáte své zákazníky přenechat konkurenci. Máme tipy, jak co nejlépe využít potenciál Shoptet Kampaní.
Jak můžete před Vánoci z e-mailingu vytěžit co nejvíce a jak by měl vypadat e-shopařův e-mailingový plán?
Shoptet Kampaně už úspěšně využívají stovky e-shopařů. Jak fungují a pro koho jsou vhodné?
Jak naplnit databázi novými e-mailovými kontakty, se kterými pak e-shop bude aktivně pracovat? V čem e-shopu AppleTop.cz pomohla Děkovačka?
Léto je sice v plném proudu, ale správný e-shopař už by měl myslet na Vánoce. Příprava na nejvýdělečnější období roku musí začít včas a letní měsíce jsou tou pravou chvílí, kdy vše odstartovat. Jak připravit sociální sítě pro e-shop na Vánoce?
V dnešním digitálním světě je výběr správných sociálních sítí pro váš e-shop zásadní. Jak poznat, co je vzhledem k množství dostupných platforem vhodné právě pro vás?
Umělá inteligence se v oblasti zákaznické péče využívá stále běžněji. Šetří práci i čas a pomáhá zefektivňovat a automatizovat procesy. Kde všude můžete s AI pracovat a na co si dát pozor?