E-E-A-T v praxi: Jak budovat zkušenosti, odbornost, autoritu a důvěryhodnost pro lepší pozice ve vyhledávání
Jak zvýšit šanci na lepší viditelnost vašeho webu i v době, kdy vyhledávače nabízejí odpovědi přes AI Overviews?
Online marketing je v podstatě vše, co děláte na internetu pro to, abyste měli více zákazníků, abyste více prodávali a abyste více utržili. Aby váš online marketing měl hlavu a patu, je dobré si stanovit nějaké cíle. Cíle, které jsou reálné a dosažitelné a které vás budou motivovat a hnát kupředu.
Aby vám online marketing dobře fungoval, musíte znát nejen svoje zákazníky, ale i svou konkurenci. Očíhněte si ji a poznejte její silné i slabé stránky. Naplánujte si marketingové aktivity a pravidelně se jim věnujte, ať může váš e-shop prospívat a přinášet vám co největší zisk.
Pro inspiraci si přečtěte naše články o online marketingu. Například s Michalem Fialou jsme si povídali o Messenger Marketingu, o PPC zase s Petrou Větrovskou. Další rozhovory s e-commerce influencery najdete v sekci Rozhovory. Píšeme také o užitečných toolech, třeba o Screaming Frog nebo různých SEO nástrojích. Nechybí ani články se zajímavými tipy, například 7 marketingových tipů pro rozvoj on-line podnikání nebo 7 tipů, jak mít úspěšný e-shop.
Jak zvýšit šanci na lepší viditelnost vašeho webu i v době, kdy vyhledávače nabízejí odpovědi přes AI Overviews?
Rostou vám náklady na reklamu a zároveň klesá výkonnost kampaní? Pak je na čase zapojit spokojené zákazníky a vyzkoušet UGC.
Oslovit více než 50 % české internetové populace přesně ve chvíli, kdy aktivně hledá vaše produkty? Právě to dokážete díky Seznam Nákupům. Pro e-shopy představují silný prodejní kanál, snadno se propojují se Shoptetem a nabízí přehledné vyhodnocení kampaní přímo v Skliku.
Už dlouho platí trend, že zákazníci dávají přednost nákupům v online prostředí. Během posledních let se také významně rozrostl sortiment, který je prodáván skrze marketplace a e-shopy. Je tedy důležité využít situace a nenechat se předběhnout konkurencí. Jedním ze základních prostředků, jak tohoto stavu docílit, je kvalitní inzerce od Seznamu.
Už 4. září se na pražském výstavišti v Holešovicích koná oblíbená e-commerce akce a veletrh Reshoper. Přijďte si pro praktické know-how, které rovnou využijete pro svůj byznys a růst.
Google už nechce být jen vyhledávač. Chce být odpovídač. A právě proto se i v Česku od května 2025 naplno spustila funkce s názvem AI Overviews. Co to znamená pro e-shopy?
Co je ochranná známka, proč ji registrovat a jak ji využít na svém e-shopu? Odpovídá Jindra Šulcová, právní poradce se specializací na ochranu značky.
Sociálních sítí je mnoho, ale většina e-shopařů se soustředí pouze na Facebook, Instagram a někdy také TikTok. Přesto existuje ještě jiná síť, kam lidé chodí pro inspiraci.
E-shop vikio.cz prodává produkty v oblasti nábytku. Jak pomohly Shoptet Kampaně k efektivnějšímu marketingu?
Znáte doplněk Slovník pojmů? Dokáže vám významně pomoci v SEO. Buďte ve vyhledávačích vidět.