Newsletter

Jak z náhodného vánočního nakupujícího udělat svého věrného zákazníka?

Během předvánoční nákupní horečky na váš e-shop určitě zavítají i ti, kteří jsou u vás poprvé a kteří si jen jdou pro něco, čím chtějí někoho obdarovat. A už se neplánují nikdy vrátit. Chyťte příležitost za pačesy a přimějte tyto zákazníky, aby se do vašeho e-shopu zamilovali.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET […]

Přečíst celé

Jak vytvořit loajálnost u komunity

Docela vysoká je pravděpodobnost, že byste se jen tak náhodou jednou neprobudili s myšlenkou, že dokážete úspěšně zaběhnout maraton a to bez žádného předešlého tréninku. Stejně tak asi nepoběžíte poprvé do tělocvičny s očekáváním, že rovnou naskočíte do kurzu pokročilé jógy. Oba dva nápady by nejspíše skončili s vážnými následky nejen na vašem zdraví.

Přečíst celé

Několik praktických rad při zakládání e-shopu

Rad do začátku podnikání není nikdy dost a v poslední době jsem objevil dva zajímavé výzkumy, analýzy, nebo jak to nazvat, které by vám mohly při prvních krocích a promýšlení toho, jak konkrétně e-shop vést, výrazně pomoci – za prvé problematika platebních karet a za druhé newsletterů. Rovnou k věci… Platební karty Pokud si budete […]

Přečíst celé
Email Marketing

3 rady pro zvýšení efektivity emailového marketingu

Každý obchodník hledá cesty jak maximalizovat svůj zisk. Jednou možností je využívání emailového marketingu, který má většinou podobu newsletteru. Výhodu ovšem získají ti provozovatele e-shopu, kteří budou emailový marketing flexibilně rozvíjet a nezůstanou pouze u jedné možnosti. Proto přinášíme 3 rady, jak rozvíjet emailový marketing.

Přečíst celé

Newslettery a jak na ně

Při provozu e-shopu je nutné brát v potaz vešekeré dostupné formy propagace. Pokud alespoň občas v nějakém e-shopu nakoupíte, jistě jste již přišli do styku s Newslettery. Jedná se o elektronickou formu zpravodajství o akčních nabídkách, slevách nebo nově dostupném sortimentu konkrténího e-shopu.

Přečíst celé