Mailujte jako profesionálové díky Mailchimpu

()

Prázdniny sice skončily, ale s novinkami na Shoptetu nekončíme nikdy. Co nového přinášíme teď? Díky propojení se službou Mailchimp budete moci posílat profesionální newslettery, na které se budou vaši odběratelé těšit. 

Mailujte jako profesionálové

Eshopy od Shoptetu jsme nově propojili se službou Mailchimp, jedním s nejvíce používaných nástrojů pro emailing. Díky tomu můžete své kontakty z e-shopu synchronizovat s MailChimpem a přímo v tomto prostředí následně připravovat, rozesílat a analyzovat své newslettery. Vše, co k newsletterům skutečně potřebujete, zde budete mít na jednom místě.

Jaké jsou výhody?

  1. Množství grafických šablon, které můžete dále skoro neomezeně upravovat. A nebo si vytvořit čistě unikátní vzhled. Díky tomu velmi snadno připravíte newsletter, který bude na profesionální úrovni. A to i bez znalosti programování.
  2. Newslettery jsou responzivní. Ještě aby ne, vždyť takřka polovina e-mailů se  aktuálně čte přes mobilní zařízení. Nemusíte se tak bát, že na mobilu nebo tabletu bude newsletter nečitelný.
  3. Snadná synchronizace všech kontaktů z e-shopu.
  4. Možnost rozdělit kontakty do specifických skupin (listů) a díky tomu přesněji zacílit zprávu, kterou pošlete.
  5. Své kampaně si můžete před odesláním zákazníkům snadno otestovat. Budete mít tak jistotu, že ve všech e-mailových klientech se zobrazují správně.
  6. Testovat můžete ale i zákazníky – lépe řečeno, co na ně platí. Nastavte si A/B testování pro svou kampaň a zjistěte, jaký jaký text v předmětu newsletteru je účinnější. Ten se pak automaticky rozešle celé skupině.
  7. Analýzy. A to obsáhlé. A podrobné. Bez nich by to snad ani nebylo ono.
Inspirujte se v ukázkách, jaké grafické možnosti MailChimp například umožňuje.

Na co se můžete ještě těšit?

Tak třeba na přihlášení do e-shopu přes sociální sítě.

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů