Newsletter

Jak z náhodného vánočního nakupujícího udělat svého věrného zákazníka?

Během předvánoční nákupní horečky na váš e-shop určitě zavítají i ti, kteří jsou u vás poprvé a kteří si jen jdou pro něco, čím chtějí někoho obdarovat. A už se neplánují nikdy vrátit. Chyťte příležitost za pačesy a přimějte tyto zákazníky, aby se do vašeho e-shopu zamilovali. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé

Shoptet.TV: Jak na fungující e-mailing?

E-mailing patří mezi nejefektivnější online marketingové nástroje. Může vám přinést spoustu objednávek a lepší vztah se zákazníky. Ale taky pěkně uškodit. Mezi dobrým a špatným e-mailingem je totiž velký rozdíl. Poradíme vám, na co se v něm zaměřit a na co si dát pozor. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Produkt ze všech stran: 360° fotky

Vydejte se zákazníkovi ještě víc naproti a představte mu svůj produkt ze všech stran a pohledů v reálně působící animaci. Pomůže vám v tom inovace v produktové fotografii. Zjistěte více o této zajímavé novince a buďte o krok napřed před konkurencí. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Jaký byl Reshoper 2019? Přinášíme postřehy z nejzajímavějších přednášek

Reshoper 2019 je minulostí. A pořadatel moc nepřeháněl, když tvrdil, že jde o největší českou akci pro e-shopy. Do pražských Letňan se na ni sjelo přes 3,5 tisíce návštěvníků. Na veletrhu se představila stovka vystavovatelů, konference zase přinesla devět nadupaných přednášek. Přinášíme vám postřehy z těch, které nám přišly nejzajímavější. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Pište newslettery, které neskončí v koši

Z 10 000 e-shopů, které běží na Shoptet platformě, jen necelých 10 % používá e-mailing. Kde asi nastala chyba? Nevíte, co rozesílat? Nejste přesvědčení o potenciálu newsletterů? Nebo netušíte, jak to dělat správně? Zjistěte, jak napsat newsletter, který lidé definitivně rozkliknou. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Mailujte jako profesionálové díky Mailchimpu

Prázdniny sice skončily, ale s novinkami na Shoptetu nekončíme nikdy. Co nového přinášíme teď? Díky propojení se službou Mailchimp budete moci posílat profesionální newslettery, na které se budou vaši odběratelé těšit.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními […]

Přečíst celé

Jak vytvořit loajálnost u komunity

Docela vysoká je pravděpodobnost, že byste se jen tak náhodou jednou neprobudili s myšlenkou, že dokážete úspěšně zaběhnout maraton a to bez žádného předešlého tréninku. Stejně tak asi nepoběžíte poprvé do tělocvičny s očekáváním, že rovnou naskočíte do kurzu pokročilé jógy. Oba dva nápady by nejspíše skončili s vážnými následky nejen na vašem zdraví. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Několik praktických rad při zakládání e-shopu

Rad do začátku podnikání není nikdy dost a v poslední době jsem objevil dva zajímavé výzkumy, analýzy, nebo jak to nazvat, které by vám mohly při prvních krocích a promýšlení toho, jak konkrétně e-shop vést, výrazně pomoci – za prvé problematika platebních karet a za druhé newsletterů. Rovnou k věci… Platební karty Pokud si budete […]

Přečíst celé
Email Marketing

3 rady pro zvýšení efektivity emailového marketingu

Každý obchodník hledá cesty jak maximalizovat svůj zisk. Jednou možností je využívání emailového marketingu, který má většinou podobu newsletteru. Výhodu ovšem získají ti provozovatele e-shopu, kteří budou emailový marketing flexibilně rozvíjet a nezůstanou pouze u jedné možnosti. Proto přinášíme 3 rady, jak rozvíjet emailový marketing. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Jak získat zákazníky před Vánocemi

Půlka listopadu je již za námi a většina lidí pomalu začíná přemýšlet o vánočních nákupech. Pro e-shopy nadchází nejštědřejší čas roku ale zároveň i období nejtvrdšího konkurenčního boje. Jakými prostředky lze přitáhnout další zákazníky? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky