3 inspirativní trendy v e-commerce pro 2019
Jaké novinky se ve světě e-shopů objeví v roce 2019? Jaké trendy z loňska přetrvaly a budou se letos řešit ještě víc? Určitě jich bude spousta. Pojďme se teď spolu podívat alespoň na tři z nich.
Jaké novinky se ve světě e-shopů objeví v roce 2019? Jaké trendy z loňska přetrvaly a budou se letos řešit ještě víc? Určitě jich bude spousta. Pojďme se teď spolu podívat alespoň na tři z nich.
V Shoptetu se snažíme hledět do budoucna a jít trendu naproti. Jedním z těch, který nás zaujal, je nakupování ve virtuální (VR) a rozšířené realitě (AR). Na jedné VR aplikaci makáme a právě tou se chceme pochlubit. Navíc vám ukážeme pár skvělých příkladů využití VR a AR ze zahraničí.
Při vytváření Shoptet Pokladny jsme mysleli i na ty z vás, co neradi stojí u pultu s pokladnou nebo pracují přímo v terénu. Připravili jsme pro vás mobilní verzi naší Pokladny, díky které vyřídíte objednávku a fakturu svého zákazníka přímo na místě z mobilního telefonu či tabletu! Správa pokladního softwaru je tak v kapse.
On-line marketing je složité a proměnlivé odvětví, ale pro každého, koho zajímají moderní marketingové trendy, je vzrušující. Každý rok se objeví nový hardware, software či nová společnost, které přinášejí změny. A ty jsou okolím buď přijaty, nebo ignorovány. Inovátoři však získávají náskok před konkurencí, objevují nové možnosti a upevňují svou pověst vůdce trhu, zatímco ti, […]
Dle nové studie Association of National Advertisers (ANA) a MediaVest více než 85% marketérů uvedlo, že v blízké budoucnosti plánuje zvýšit své rozpočty na reklamu určenou pro mobilní zařízení.
Stejně jako rádio vyšlapalo cestičku pro televizi a noviny zase pro internet, tak i nárůst používání mobilních telefonů nabízí nové možnosti pro realizaci příběhů o vaší společnosti, kterými můžete oslovit nespočet potencionálních zákazníků.
Stává se to docela často. V rámci diskuzí o mobile search či mobilním marketingu se vždy některý z B2B marketérů diví, že mobile search je pro B2B marketing stejně tak relevantní jako pro B2C trh, ne-li dokonce i víc. Pokud vezmete v potaz veškeré doklady, nejspíš budete muset souhlasit s tvrzením, že by se v dnešní době měl mobile […]
Marketingových kanálů není nikdy dost a vzhledem k tomu, v jakém množství se dnes prodávají smartphony a kolik lidí se každým měsícem stává novými uživateli internetu v mobilu, dere se čím dál více do popředí i u nás mobilní marketing. Co dělat, čemu se naopak vyhnout, a i několik dalších tipů/triků věnujícím se tomuto lehce opomínanému odvětví v dnešním […]