Přes 85% marketérů plánuje zvýšit rozpočet pro jejich mobilní marketing

Dle nové studie Association of National Advertisers (ANA) a MediaVest více než 85% marketérů uvedlo, že v blízké budoucnosti plánuje zvýšit své rozpočty na reklamu určenou pro mobilní zařízení.

Dále také studie dokládá, že v současné době 95% marketérů již používá, nebo plánuje zařadit reklamu určenou pro mobilní zařízení do svých marketingových plánů. Účastníci studie také uvádí, že budování značky, povědomí a udržení si zákazníků byly nejčastějšími cíli v rámci plánů jejich mobilní reklamy.

„Mobilní zařízení jsou obrovskou příležitostí pro marketéry. Je to území, které je třeba využít bezezbytku,“ řekl prezident ANA a výkonný ředitel Bob Liodice. „Značky jsou samozřejmě nadšené možnostmi, které přináší, ale zároveň se vnímaná míra úspěšnosti nijak nezvyšuje. Průmysl jako celek se musí rychle přesunout ke standardizovanému měření praktik a k řešení otázky ochrany soukromí,“ dodává Liodice.

Více než 83 procent dotázaných uvedlo, že budování značky je hlavním cílem jejich mobilních reklamních kampaní. A téměř 78 procent z těchto dotázaných podotklo, že vytváření povědomí o značce bylo také klíčovým stimulem pro jejich mobilní marketingové plány. Klíčovými motivy, které marketéry přisouvají blíže k myšlence mobilního marketingu je zejména schopnost dosáhnout jedinečné publikum, šance oslovit spotřebitele za pochodu a možnost získání lokálního povědomí.

Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu

Nevyplňujte toto pole:

Nejčastěji používanou taktikou ve sféře mobilního marketingu je využití mobilní webové reklamy. Více než 84% z dotázaných totiž uvedlo, že webové stránky určené pro mobilní rozhraní využívají k rozšíření svého marketingového úsilí. Jako druhý nejpoužívanější nástroj pro mobilní marketing bylo uváděno vyhledávání, i když 78 procent respondentů uvedlo, že využívají reklamní techniky u vyhledávání pro mobilní zařízení s pocitem, že nepřinášejí velké výsledky. Pouze 53% z dotázaných uvedlo, že díky své mobilní kampani slaví úspěch.

Ovšem spolu s nedostatkem výsledků, se dotazovaní účastníci (42%) také obávají, že neměli vhodné metriky k adekvátnímu měření výsledného úspěchu mobilní kampaně.

Zdroj: www.clickz.com

Mohlo by vás zajímat:

Navigace pro příspěvek

Napište komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vložením zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů