Klíčová slova

Klíčová slova jsou výrazy, na které optimalizujete svoje stránky. Jsou to slova, která označují a popisují váš sortiment nebo s ním přímo i nepřímo souvisí. Je tedy skoro nezbytné je znát a hlavně vědět, která lidé vyhledávají míň a která víc a také spoustu dalších dat. Myslíte-li to se svým e-shopem vážně, měli byste mít vypracovanou analýzu klíčových slov a na jejím základě dál s klíčovými slovy pracovat.

Optimalizujeme hlavně kvůli vyhledávačům, odborněji řečeno jde o SEO optimalizaci. Jedním z nejznámějších odborníků na SEO u nás je Pavel Ungr a právě s ním jsme dělali rozhovor, který si můžete přečíst a zjistit tak o tematice SEO více a v širších souvislostech.

Znát klíčová slova je důležité i pro PPC reklamu, protože také tady se s nimi hodně pracuje. Tento způsob reklamy vám může hodně pomoci k vyšším výdělkům, proto ho rozhodně doporučujeme vyzkoušet. Jak říká odbornice na PPC, Petra Větrovská, „je důležité hlavně zkoušet, v PPC se nedá všechno teoreticky naučit. Chcete se do toho rovnou pustit? Začněte naším praktickým návodem Založme spolu PPC kampaň.

Rozhovor: Martin Matějka – o podnikání, klíčových slovech a e-shopech – část 1.

SEO neboli optimalizace pro vyhledávače – jedna velká kapitola pro všechny e-shopaře. Není úplně jednoduchá, zato je naprosto povinná pro většinu z vás, kteří chtějí v podnikání opravdu uspět. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé
SEO

Dejte o svém e-shopu vědět 10: Skutečně potřebujete stovky SEO nástrojů?

V SEO se často mluví, jaké jsou vhodné nástroje pro optimalizaci pro vyhledávače. Vycházejí články se seznamy s desítkami „cool“ nástrojů, které vám řeknou to či ono, usnadní něco, nebo pomůžou v něčem jiném. Jak to s nimi tedy je? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

Obrázky a SEO? Jak na to

Obrázky jsou nedílnou součástí snad každého e-shopu. Taktéž je alespoň základní optimalizace pro vyhledávače nezbytnou součástí úspěšného e-shopu. O tom, že tyto dvě součásti lze poměrně jednoduše skloubit, je článek Optimize Images for SEO in 5 Easy Steps na serveru Yieldsoftware. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Jak vybírat klíčová slova pro PPC kampaň

Pokud jste se už někdy zabývali výběrem klíčových slov pro propagaci vašeho webu víte, že to není úplně jednoduchá záležitost. Ještě horší práci budete mít, pokud chcete najít ta správná slova pro PPC kampaň. My vám v dnešním článku přinášíme několik ověřených metod, jak vybrat slova, která se budou nejlépe hodit do vaší PPC kampaně. […]

Přečíst celé

O Yahoo! a vyhledávací technologii Inktomi – část 2.

Inktomi je vyhledávací technologie pohánějící vyhledávač Yahoo! a patří mezi jednu z nejlepších vůbec. Její vyhledávací syntaxe ovšem nejsou příliš dobře dokumentovány, což je škoda, neboť Inktomi nabízí jedny z nejbohatších syntaxí se spoustou jedinečných vlastnosti a hodnocení, které fungují poměrně dobře. Tento článek a jeho minulý díl je zaměřen právě na onu dokumentaci technologie […]

Přečíst celé

O Yahoo! a vyhledávací technologii Inktomi – část 1.

Inktomi je vyhledávací technologie pohánějící vyhledávač Yahoo! a patří mezi jednu z nejlepších vůbec. Její vyhledávací syntaxe ovšem nejsou příliš dobře dokumentovány, což je škoda, neboť Inktomi nabízí jedny z nejbohatších syntaxí se spoustou jedinečných vlastnosti a hodnocení, které fungují poměrně dobře. Tento článek je zaměřen právě na onu dokumentaci technologie Inktomi spolu s několika […]

Přečíst celé

5 základních rad, jak volit vhodná klíčová slova

Často si možná kladete otázku: „jak to mám do vyhledávače napsat..“. Množství lidí řeší dnes a denně stejný problém: jak zapsat správné klíčové slovo, aby získali ten výsledek, který chtějí. My se v tomto článku podíváme na to, jak zjistit, co do vyhledávače vaši potenciální návštevníci zadají, aby vás našli. To se vyplatí znát: když […]

Přečíst celé

Jak vkládat klíčová slova do vašich článků

Zatímco hodnocení vaší stránky mimo její obsah jinde na internetu je důležité pro hodnocení vyhledávači a ovlivníte ji spíše nepřímo, volba dobrých klíčových slov je přímým prostředkem, jak se dostat do povědomí přímo obsahem stránky. A pokud klíčová slova dobře souhlasí s napsaným textem, velmi pomůžete vyhledávači v práci a sobě zajistíte větší návštěvnost. Založte […]

Přečíst celé

SEO Copywriting – 10 základních chyb

Jak psát dobrý text na stránky, který by uspokojil jak touhu po vyšších příčkách ve vyhledávačích, tak nároky klientů na stoprocentní čitelnost a čtenářskou atraktivitu? To vám pochopitelně nikdo nepoví; do jisté míry se musíte s „darem“ umět psát čtivé texty narodit, ale také si své vlastní know-how získat dlouhou praxí. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky