Jak na e-shop

8 novinek, které vylepší SEO vašeho e-shopu

Víme, jak moc vám kvalita SEO může pomoci přivést zákazníky na váš e-shop, a tak jsme letos v Shoptetu pracovali na tom, abychom vám práci se SEO usnadnili. Hraje totiž významnou roli ve výsledcích vyhledávání a v organické návštěvnosti webových stránek. Pojďme si spolu projít novinky, které byste neměli vynechat při optimalizaci pro vyhledávače. Založte […]

Přečíst celé

Jak řešit SEO na Vánoce? Začněte nejpozději na podzim

Vánoční šílenství se pomalu blíží a opět zasáhne většinu e-shopů v republice. Pokud máte nejen vánoční sortiment, pak se týká i vás. Nezaspěte a plánujte marketingové kampaně dopředu. Jak se na Vánoce připravit z pohledu SEO? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé
případová studie fulfillment

Fulfillment není jen sklad, e-shop Zemito ukazuje své zkušenosti

Úspora nákladů na poštovném, nižší náklady na sklad, který má kvůli sezónnosti produktů rozdílné nároky na prostor, a také expanze do zahraničí. To jsou důvody, proč se v e-shopu Zemito rozhodli pro fulfillmentové služby s Authentica Group. Jak taková spolupráce po roce vypadá? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

Zářijové novinky

Shoptet letos oslavil 13. narozeniny! Kdyby to nebyla e-shopová platforma, ale teenager, právě by usedal do školních lavic a otevíral učebnici matematiky. Jenže náš Shoptet je o mnoho dál a nově ovládá například pokročilou statistiku, která je tu pro vaše e-shopy. Co dalšího se naučil? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

E-shop Little Shoes si se svou zakladatelkou Klárou vykračuje světem barefootu už 8 let

Barefootové boty se snaží co nejvíce přiblížit pohodlé chůzi na boso –⁠ jsou ohebné, širší než běžná obuv a nemají podpatek. Klára Borlová jim propadla natolik, že je v roce 2014 začala prodávat na svém e-shopu Little Shoes. Dnes má tisíce zákazníků, desítky značek v nabídce a své úspěšné podnikání rozšiřuje i do zahraničí. Založte […]

Přečíst celé

Top doplňky pro vánoční sezónu –⁠ a nejen pro ni

Chcete být připraveni na vrchol sezóny? Nebo dokonce „vždy připraveni“? Podívejte se na záznam live streamu s naším Radkem Hudákem. Zjistíte, jaké doplňky vám pomohou více prodávat a lépe komunikovat se zákazníky. Nepřehlédli jste některý z nich? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé
brand voice

Co je brand voice a proč je pro e-shop důležitý?

Budování značky je zdlouhavý, ale zároveň velmi důležitý proces, jak dosáhnout dlouhodobě úspěchu v online podnikání. Nedílnou součástí budování značky je tzv. brand voice. Co to je a proč má e-shopy zajímat? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými […]

Přečíst celé

S omezeným rozpočtem čtyřnásobně zlepšili přirozenou návštěvnost e-shopu

Chcete zvýšit organickou návštěvnost svého webu z Google vyhledávání? V případové studii si ukážeme, že někdy může stačit jen 100 € (cca 2 500 Kč) měsíčně, jako se to povedlo u e-shopů Herbatica. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a […]

Přečíst celé

Co přináší Rozšířené konverze v Google Ads?

Efektivita je heslem úspěšného podnikání. V rámci efektivity vašich reklam na Google teď můžete udělat mnohem více díky funkci Rozšířené konverze. V čem vám konkrétně pomůže a jak ji začít používat? S naším přehledem to zvládnete levou zadní. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s […]

Přečíst celé

„Prodejem látek s příběhem šetříme životní prostředí,“ říká Lenka z Textile Mountain

Lenka Vacková díky svému projektu Textile Mountain zachraňuje kvalitní textilní metráž, která by jinak skončila na recyklaci nebo ještě hůř na skládce či ve spalovně. A tak se nevyužité látky ze zrušené výroby nebo třeba z exkluzivních návrhářských studií dostanou k tvůrcům, kteří jim vdechnou nový život. Přečtěte si náš rozhovor. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky