Štítekinternetový marketing

Petra Větrovská: V PPC se nedá všechno teoreticky naučit, musíte hlavně zkoušet standard

PPC (pay per click) je způsob reklamy, kdy inzerenti platí jenom v případě, že uživatel klikne na jejich PPC reklamu ve vyhledávačích, na Facebooku nebo kdekoli jinde na webu. O tomhle velkém tématu jsme si povídali s jednou z nejuznávanějších PPC expertek v českých vodách, Petrou Větrovskou. Prozradí nám, čím jsou PPC přínosné pro e-shopy, jak na ně vyzrát, a hlavně, jak s nimi efektivně vydělávat.

Přečíst celé

Pozvánka na seminář v Plzni standard

Před týdnem proběhl v Praze seminář s workshopem na téma Jak efektivně využít webových stránek k získání nových zákazníků od společností Shoptet a Effectix a vzhledem k jeho velkému úspěchu se bude konat i v Plzni. Především všichni malí a střední podnikatelé, kteří chtějí vyhledávat nové zákazníky a obchodní příležitosti na internetu, jsou zváni. To pochopitelně nijak neomezuje, že by se semináře nemohli zúčastnit i další zájemci o tento obor. Nad celou akcí převzala záštitu i Hospodářská komora ČR. Důležité informace Kdy a kam mám přijít? Seminář se bude konat ve středu 7. září 2011 od 9 do 13 hodin v konferenčním sálu Hotelu Trend v Plzni. Co se dozvím? Jak už bylo řečeno, seminář se zaměřuje na problematiku využití webových stránek k rozvoji podnikání. Dozvíte se, ...

Přečíst celé

Facebook tipy od špiček v oboru standard

Již několikrát jsem se zde v poslední době zabýval tím, jak na sociálních sítích obecně budovat fanouškovskou základnu, jak „zacházet“ s komunitou, čím si můžete fandy získat, čím naopak ztratit apod. Vždy to ale byly spíše ty úplně nejzákladnější postupy, což dnes trochu rozšíříme. Našel jsem hned několik tipů od těch nejpovolanějších, zahraničních odborníků, které marketingové strategie na Facebooku živí, a kteří se nebáli podělit o trochu toho know-how. Vzhledem k tomu, že těch zajímavých je poměrně dost, jdeme rovnou k věci. Fanoušci jsou tým, ne jen sbírka. Podle několika odborníků byste své fanoušky na sociální síti měli brát do jisté míry jako sobě rovné ve smyslu informací. Nebojte se někdy podělit o „zákulisní info“, co se ve firmě děje, kam se ubírá vývoj, ...

Přečíst celé

Pozvánka na seminář s workshopem standard

Dnes tu pro vás mám pozvánku na seminář od firem Effectix a Shoptet pořádaný pod záštitou Hospodářské komory ČR nazvaný – Jak efektivně využít webových stránek k získání nových zákazníků. Pokud patříte mezi malé a střední podnikatele, kteří chtějí své aktivity rozšířit na internet a vyhledávat zde nové zákazníky a obchodní příležitosti, měli byste v každém případě číst dále. Kdy a kde? Seminář se koná 24. srpna od 9 do 13 hodin v prostorách HUB Prague, konkrétně v Modrém salónku na adrese Drtinova 10, Praha 5. Co se dozvím? Jak už bylo řečeno, seminář se zaměřuje na problematiku využití webových stránek k rozvoji podnikání. Dozvíte se, jak využívat výhody internetového marketingu a jak měřit efektivitu, jaké výhody vám může přinést vlastní e-shop, uvidíte praktické ...

Přečíst celé

Jak provozovat e-shop? standard

Všem začínajícím podnikatelům, i lidem, kteří už nějaké zkušenosti s elektronickým obchodováním mají, jsme připravili obsáhlý článek o tom, jak nejlépe provozovat eshop. Není to ultimátní návod, který z vás automaticky udělá milionáře, ale minimálně vás může navést správným směrem abyste jim jednou byli :)

Přečíst celé

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!