Internetový marketing

Marketingový kalendář 2020

Pokud chcete ze svých marketingových akcí vytěžit maximum, musíte je naplánovat dostatečně dopředu, abyste měli dost času na přípravu. Ne je honit za pět minut dvanáct. Právě proto jsme pro vás připravili marketingový kalendář s nejdůležitějšími svátky, událostmi a více či méně praštěnými mezinárodními dny. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Přidaná hodnota cashbacku pro e-shopy a uživatele

Cashback portály slibují odměny pro registrované uživatele v podobě určitého procenta z nákupu zpět. Zní to jako lákavá nabídka pro zákazníky, jaké výhody ale přináší spolupráce s portálem majitelům e-shopů, z jejichž marže vrácené peníze jdou? A jak celá služba funguje v praxi? To se dozvíte v našem článku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

Jak odjet na dovolenou a (ne)udělat PPC fuckup

Řešíte, jak připravit PPC kampaně na dovolenou?  To děláte správně. V Shoptetu jsem totiž loni otestovala odjezd od kampaní a od internetů příliš „na lehko“. Výsledky testu byly poučné, a tak jsem se o ně rozhodla podělit. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

Petra Větrovská: PPC se může naučit každý

V 1. díle rozhovoru jsme s Petrou nakously, jak PPC pomáhají e-shopům vydělávat, a na co si mají dávat pozor začátečníci samouci. V další části se dozvíte, co dělat, když kampaně nefungují. Nebo proč sledovat úspěšnost kampaní pravidelně. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Petra Větrovská: V PPC se nedá všechno teoreticky naučit, musíte hlavně zkoušet

PPC (pay per click) je způsob reklamy, kdy inzerenti platí jen v případě, že uživatel klikne na jejich PPC reklamu ve vyhledávačích, na Facebooku nebo kdekoli jinde na webu. O tomhle velkém tématu jsme si povídali s jednou z nejuznávanějších PPC expertek v českých vodách, Petrou Větrovskou. Prozradí nám, čím jsou PPC přínosné pro e-shopy, jak na ně […]

Přečíst celé

4 PPC vychytávky pro úspěšnější e-shop

Začátkem června jsme se nachytřovali na největší české PPC konferenci Performance 2020. Přinášíme článek inspirovaný nadupanou přednáškou Petry Pacákové z Acomware o PPC strategiích pro malé i velké e-shopy. Jestli tedy hledáte způsob, jak optimalizovat a zlepšovat své kampaně ve vyhledávání, jste na správném místě. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Screaming frog – vytáhněte z webů jakákoliv data

Screaming Frog je populární program, který dokáže projít celý web a přehledně vypsat klíčové atributy jednotlivých stránek. Jednoduše tak zjistíte, které meta tagy jsou na webu, přesměrování stránek, nadpisy a spoustu dalšího. Ne tak známá je možnost zjistit i specificky definované parametry, jako je například kód zboží. To si ukážeme níž. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Tři osvědčené SEO příležitosti sociálních médií

Sociální média nejsou čistě jenom o přímých sociálních výsledcích. Na vašich webových prezentacích existuje řada míst, kde sociální média mohou zlepšit vaši optimalizaci pro vyhledávače a zároveň tak pomohou vaší online přítomnosti k růstu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky