Internetový marketing

Přidaná hodnota cashbacku pro e-shopy a uživatele

Cashback portály slibují odměny pro registrované uživatele v podobě určitého procenta z nákupu zpět. Zní to jako lákavá nabídka pro zákazníky, jaké výhody ale přináší spolupráce s portálem majitelům e-shopů, z jejichž marže vrácené peníze jdou? A jak celá služba funguje v praxi? To se dozvíte v našem článku.

Přečíst celé

Jak odjet na dovolenou a (ne)udělat PPC fuckup

Řešíte, jak připravit PPC kampaně na dovolenou?  To děláte správně. V Shoptetu jsem totiž loni otestovala odjezd od kampaní a od internetů příliš „na lehko“. Výsledky testu byly poučné, a tak jsem se o ně rozhodla podělit.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

Přečíst celé

Petra Větrovská: PPC se může naučit každý

V 1. díle rozhovoru jsme s Petrou nakously, jak PPC pomáhají e-shopům vydělávat, a na co si mají dávat pozor začátečníci samouci. V další části se dozvíte, co dělat, když kampaně nefungují. Nebo proč sledovat úspěšnost kampaní pravidelně.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

Přečíst celé

Petra Větrovská: V PPC se nedá všechno teoreticky naučit, musíte hlavně zkoušet

PPC (pay per click) je způsob reklamy, kdy inzerenti platí jen v případě, že uživatel klikne na jejich PPC reklamu ve vyhledávačích, na Facebooku nebo kdekoli jinde na webu. O tomhle velkém tématu jsme si povídali s jednou z nejuznávanějších PPC expertek v českých vodách, Petrou Větrovskou. Prozradí nám, čím jsou PPC přínosné pro e-shopy, jak na ně […]

Přečíst celé

4 PPC vychytávky pro úspěšnější e-shop

Začátkem června jsme se nachytřovali na největší české PPC konferenci Performance 2020. Přinášíme článek inspirovaný nadupanou přednáškou Petry Pacákové z Acomware o PPC strategiích pro malé i velké e-shopy. Jestli tedy hledáte způsob, jak optimalizovat a zlepšovat své kampaně ve vyhledávání, jste na správném místě.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu […]

Přečíst celé

Screaming frog – vytáhněte z webů jakákoliv data

Screaming Frog je populární program, který dokáže projít celý web a přehledně vypsat klíčové atributy jednotlivých stránek. Jednoduše tak zjistíte, které meta tagy jsou na webu, přesměrování stránek, nadpisy a spoustu dalšího. Ne tak známá je možnost zjistit i specificky definované parametry, jako je například kód zboží. To si ukážeme níž.

Přečíst celé

Pozvánka na seminář v Plzni

Před týdnem proběhl v Praze seminář s workshopem na téma Jak efektivně využít webových stránek k získání nových zákazníků od společností Shoptet a Effectix a vzhledem k jeho velkému úspěchu se bude konat i v Plzni. Především všichni malí a střední podnikatelé, kteří chtějí vyhledávat nové zákazníky a obchodní příležitosti na internetu, jsou zváni. To pochopitelně nijak neomezuje, že by […]

Přečíst celé

Facebook tipy od špiček v oboru

Již několikrát jsem se zde v poslední době zabýval tím, jak na sociálních sítích obecně budovat fanouškovskou základnu, jak „zacházet“ s komunitou, čím si můžete fandy získat, čím naopak ztratit apod. Vždy to ale byly spíše ty úplně nejzákladnější postupy, což dnes trochu rozšíříme. Našel jsem hned několik tipů od těch nejpovolanějších, zahraničních odborníků, které marketingové strategie […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky