Instagram

Sociální síť Instagram, vlastněná společností Facebook, je volně dostupná mobilní aplikace pro operační systémy iOS, Android, Windows Phone 10 či Tizen.

Fotografie i videa lze snadno sdílet i na další sociální sítě, jako Facebook, Twitter, Flickr, případně na Posterous a Tumblr. Zakladateli jsou Kevin Systrom a Mike Krieger. Původně projekt obsahoval mnoho funkcí, později se tvůrci zaměřili na mobilní fotografie. Aplikace Instagram byla dostupná v App Store od 6. října 2010, v Google Play pak 3. dubna 2012.

Instagram patří v Česku k nejznámějším a nejpoužívanějším aplikacím. V současné době síť využívají tzv. Influenceři. Co jsou zač? Lidé s velkou fanouškovskou základnou (followers), kteří mají určitý vliv a mohou svými myšlenkami ovlivňovat názory druhých. Proto je spolupráce s nimi novým trendem.

7 tipů, jak připravit sociální sítě e-shopu na Vánoce

Vánoce jsou pro drtivou většinu e-shopů nejnáročnějším a zároveň nejúspěšnějším obdobím v roce. Chcete z nich vytěžit co nejvíc? Pak nezapomeňte zapojit sociální sítě. Poradíme vám, jak na to. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Kristína z MasterChefa: Kuchařka #UPGRADE je rodinná záležitost, radujeme se z každé objednávky

Na Instagramu, kde ji sleduje přes 100 tisíc lidí, má jednoduchý popis: Plním si své sny. A dělá to dokonale. Čerstvě osmnáctiletá Kristína Nemčková se stala nejmladší vítězkou českého MasterChefa, vydala kuchařku #UPGRADE a nedávno si ve Skandinávii splnila i další velký sen. Navštívila tu ty nejlepší podniky včetně kodaňské Nomy, která byla čtyřikrát vyhlášena […]

Přečíst celé

Je jí teprve 18 a už stihla vyhrát MasterChef a vydat kuchařku. O čem je její Instagram a se kterým jídlem se neopováží experimentovat?

To, že chce svůj život zasvětit vaření, věděla Kristína Nemčková od dětství. V kuchyni se motala už v pěti letech a v osmi uvařila hovězí Wellington. Recept viděla v první sérii česko-slovenské verze soutěže MasterChef. O sedm let později se ve slavné kulinářské soutěži sama postavila mezi soutěžící a rovnou ji vyhrála. Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

Autorka úspěšného blogu Recepty dětem radí, co nedělat při spolupráci s blogery a influencery

V posledních týdnech jsme vám přinesli sérii článků, ve kterých jsme se se zaměřili na spolupráci s influencery. Teď tenhle seriál zakončíme. Gabriela Bartošovská, autorka blogu Recepty dětem, se tentokrát věnuje konkrétním vzkazům a doporučuje taky, “jak to nedělat”. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé
Nové funkce Instagramu pro e-shopy.

Instagram vylepšuje nakupování. Představil 5 nových funkcí

15. listopadu sociální síť Instagram představila tři nové funkce. Společně se dvěma dalšími vychytávkami, které Instagram odkryl už v září, se pro e-shopy otevírá zajímavá cesta, jak na téhle síti mnohem líp promovat své produkty. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Co chtít od blogera/influencera za data? A jak si pohlídat výstup?

Vybíráte vhodného blogera ke spolupráci, máte své favority a přemýšlíte, co dál? Získejte data a přehled! Bez tohoto kroku radši nepokračujte, jinak se může lehce stát, že vaše peníze vyletí komínem. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními […]

Přečíst celé

6 tipů na úspěšný Instagram

Instagram je jednou z nejrychleji rostoucích sociálních sítí. Oproti Facebooku funguje trochu jinak, zakládá si především na své vizuální stránce a své jednoduchosti. Na této sociální síti působí už více jak 1 miliarda aktivních lidí, a proto ji i firmy milují jako marketingový nástroj. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

Influenceři na Instragramu

Pokud jste nový e-shop, tak je budování povědomí o vaší značce jednou z hlavních priorit. Doba se neustále mění, a stejně tak se mění způsob, jak dělat dobrý marketing. Mezi nové trendy zajisté patří spolupráce s influencery. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Instagram a Pinterest: Jejich podíl na světovém trhu roste

Jak Pinterest, tak Instagram našli výklenek mezi sociálními sítěmi a vítězí. Zažívají astronomický růst po celém světě. Navzdory tomu, že u Facebooku a Twitteru se jejich panování jako vůdců v oblasti sociálních médií dalo i nadále očekávat, těmto alternativním sítím popularita stále roste. (Dle nových dat z Experian.) Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé