E-E-A-T v praxi: Jak budovat zkušenosti, odbornost, autoritu a důvěryhodnost pro lepší pozice ve vyhledávání
Jak zvýšit šanci na lepší viditelnost vašeho webu i v době, kdy vyhledávače nabízejí odpovědi přes AI Overviews?
Google je největším vyhledávačem na světě. Vede i u nás v České republice a lidé na něm vyhledávají nejvíc. Je tedy jasné, že by vám na tom, aby na něm byl váš e-shop dobře vidět, mělo záležet. Může vám totiž přivést hodně zákazníků.
K tomu, aby se váš e-shop rozvíjel a dobře prodával, je důležité mít své marketingové rozhodování podloženo analytikami a daty. Strategie a rozvoj e-shopu se vám tak budou mnohem lépe promýšlet. Samotný Google pro to má skvělý nástroj Google Analytics.
Pro práci s reklamou zase doporučujeme Google nástroje jako AdSense a AdWords. Pomohou vám zaujmout vaše zákazníky a dostat je na váš e-shop. A existuje spousta dalších zajímavých a pro e-shopaře užitečných nástrojů, zmiňme třeba Google Nákupy, Google Webmasters nebo Google Tag Manager.
Jakmile se na Google objeví nějaké novinky, které jsou zajímavé ohledně e-commerce, chytáme se klávesnic a píšeme vám o nich právě zde na blogu. Přečíst si tak můžete třeba článek o Google Signals.
Jak zvýšit šanci na lepší viditelnost vašeho webu i v době, kdy vyhledávače nabízejí odpovědi přes AI Overviews?
Google už nechce být jen vyhledávač. Chce být odpovídač. A právě proto se i v Česku od května 2025 naplno spustila funkce s názvem AI Overviews. Co to znamená pro e-shopy?
Přecházíte na Shoptet? V dnešním článku vám poradíme, jak na správnou změnu e-shop řešení bez rizika propadu návštěvnosti z Googlu a dalších vyhledávačů.
Shoptet Kampaně už úspěšně využívají stovky e-shopařů. Jak fungují a pro koho jsou vhodné?
Předpovědi a spekulace o tom, kam se bude ubírat SEO, nejsou ničím neobvyklým. A stejně tak není zvláštní, že se od chvíle, kdy SEO vzniklo, ozývají pochybnosti, zda bude ještě třeba nebo nenachází-li se už ve stavu klinické smrti.
V první polovině roku 2024 nás čekají dvě změny týkající se cookies – příchod Google Consent mode v2 a konec podpory cookies třetích stran v Google Chrome. Pomůžeme vám se v tématu zorientovat a ukážeme, jak se na změny připravuje Shoptet i marketingové platformy.
Google k 1. 7. 2023 ukončuje free verzi produktu Universal Analytics (Google Analytics 3), kterou řada e-shopů používá pro měření návštěvnosti. A přichází s Google Analytics 4. Co musíte ve svém e-shopu udělat a co vzhledem ke změně připravuje Shoptet? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]
Jaké funkce se vám budou hodit? Víte, že například Google hodnocení v podobě hvězdiček může zvýšit šance na kliknutí na váš inzerát? Radíme v livestreamu! Podívejte se na novinky a produktová vylepšení, které vám za Shoptet doporučujeme. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]
Máte pocit, že váš e-shop potřebuje nový impulz? Ať se chcete naučit něco o online marketingu nebo už nějakou dobu přemýšlíte nad exportem do zahraničí, možná vám dokáže pomoci Google vzdělávací online program Business Academy. Jeho další kolo proběhne letos na podzim. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]
Efektivita je heslem úspěšného podnikání. V rámci efektivity vašich reklam na Google teď můžete udělat mnohem více díky funkci Rozšířené konverze. V čem vám konkrétně pomůže a jak ji začít používat? S naším přehledem to zvládnete levou zadní. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s […]