Google

Google je největším vyhledávačem na světě. Vede i u nás v České republice a lidé na něm vyhledávají nejvíc. Je tedy jasné, že by vám na tom, aby na něm byl váš e-shop dobře vidět, mělo záležet. Může vám totiž přivést hodně zákazníků.

K tomu, aby se váš e-shop rozvíjel a dobře prodával, je důležité mít své marketingové rozhodování podloženo analytikami a daty. Strategie a rozvoj e-shopu se vám tak budou mnohem lépe promýšlet. Samotný Google pro to má skvělý nástroj Google Analytics.

Pro práci s reklamou zase doporučujeme Google nástroje jako AdSense a AdWords. Pomohou vám zaujmout vaše zákazníky a dostat je na váš e-shop. A existuje spousta dalších zajímavých a pro e-shopaře užitečných nástrojů, zmiňme třeba Google Nákupy, Google Webmasters nebo Google Tag Manager.

Jakmile se na Google objeví nějaké novinky, které jsou zajímavé ohledně e-commerce, chytáme se klávesnic a píšeme vám o nich právě zde na blogu. Přečíst si tak můžete třeba článek o Google Signals.

Podrobte si vyhledávače! 2. část

V první části článku Podrobte si vyhledávače! jste se dočetli, na jakých základních principech pracují vyhledávače. Dozvěděli jste se také, jak jednoduše zajistit, že Vaši stránku vyhledávací roboti najdou. Nyní se podíváme na moderní a pokročilé techniky, jak si podrobit vyhledávače. Jak jsme uvedli minule, automatizované zapsání stránek do vyhledávačů nemá příliš velkou užitnou hodnotu. […]

Přečíst celé

Podrobte si vyhledávače! 1. část

V dnešní době musí být každý úspěšný web dobře přístupný vyhledávačům. Protože pouze ty nejlépe zajistí, že vaše stránky budou na internetu vidět a budou se pyšnit velkou návštěvností. Vyhledávače prozkoumávají internet podle svých vlastních algoritmů. Tento článek a jeho druhá část vám vysvětlí, jak vaši stránku právně zpřístupnit vyhledávačům tak, aby jste se vždy […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky