Facebook

Dnes už je standardem mít pro svůj e-shop i stránku na Facebooku. Sice může být těžší u některých typů produktů najít náměty na obsah, ale i tak se dají vymyslet příspěvky, kterými můžete facebookovou stránku svého e-shopu plnit. Doporučujeme inspirující, zábavné nebo zajímavé příspěvky.

Na Facebooku totiž můžete získávat fanoušky, inzerovat, mít přímo zde obchod a budovat svůj brand. Facebooková stránka je taková polidštěná tvář vašeho e-shopu, kde můžete být uvolněnější, více se lidem přiblížit a získávat jejich sympatie. Lidé na sociálních sítích stráví každodenně spoustu času, proto by byla škoda tento marketingový kanál nevyzkoušet.

Můžete se podívat na facebookové stránky vaší konkurence, zhodnotit je a zkusit dělat věci ještě lépe než oni anebo úplně jinak, protože odlišit se je výborným předpokladem pro to, aby si vás lidé zapamatovali.

Pár rád a tipů pro to, jak jako firma fungovat na Facebooku, si můžete přečíst v rozhovoru s Eliškou Vyhnánkovou, specialistkou na sociální sítě nebo třeba v článku Nebuďte asociální! Využijte Facebook na 100 %.

Efektivita sdělení na Facebooku

Zajímavou studii publikoval server Virtue, která se zabývá efektivitou různých druhů sdělení a časů publikování těchto sdělení na Facebooku. Co se tedy můžeme dozvědět ze studie Anatomy of Facebook Post? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Není Facebook Places jen přefouknutá bublina?

Pokud si pročtete zahraniční i některé české servery zaměřené na dění na internetu, takřka všude naleznete alespoň zmínku o nové službě, kterou spustil Facebook i když zatím ne u nás. Bude to opravdu taková bomba, jak bývá tato služba prezentována? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Komu zákazníci věří?

Se zajímavým výzkumem přišla společnost Invoke Solution a server eMarketer. Výzkum se zaměřil na to, jakou váhu přikládají zákazníci doporučením z různých zdrojů. Podívejme se tedy, komu zákazníci věří. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Blíží se vlna Social Games marketingu?

Podle reakcí velkých hráčů na pomezí sociálních sítí, herního průmyslu a vyhledávačů rozhodně ano. Přibližně před půl rokem jsem zde napsal článek Advergaming a sociální sítě, ve kterém jsem se poněkud podivoval, že je advergaming na sociálních sítích tak málo využívá. Jak se dnes ukazuje, monetizace „sociálních her“ se ubírá jiným směrem. Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

Ztrácejí náctiletí zájem o Facebook?

Z uveřejněné analýzy na serveru Emarketer.com vyplývá, že počet uživatelů mezi 13 a 17 lety, kteří úplně opustili svůj účet na Facebooku, nebo ho používají méně, roste. Data se však týkají pouze americké populace. Zároveň server neuvádí na jakém vzorku byl výzkum prováděn. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

Jak na soutěže

Soutěže jsou již poměrně stálou složkou marketingu nejen na internetu. Mohou vám pomoci zvýšit návštěvnost nebo dokonce i prodej a v neposlední řadě pomáhají budovat značku. V tomto článku se na soutěže podíváme blíže. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

Srovnání Facebookových prezentací

Nejen WebŽurnál je v poslední době plný Facebooku. Mluví se o něm, píše se o něm. Všichni se předhánějí v radách, jak s ním zacházet, ale praktické využití v podnikání nebývá příliš zmiňováno. Proto se tento článek zaměří na srovnání čtyř velkých prodejců elektroniky na českém trhu a způsoby jejich propagace na Facebooku. Jedná se […]

Přečíst celé

Další způsob integrace Facebooku do vašeho webu

Facebook je fenomén. Z hlediska jeho využití při podnikání na internetu lze nalézt velké množství různých studií nebo článků zabývajících se způsoby jeho využití, jako je například tento. Vedle marketingu prováděného přímo na Facebooku je další možnost propojení vlastního webu s Facebookem. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Jak si vede sociální marketing?

Studie nazvaná 2010 Social Marketing Industry Report se zabývá způsoby využití různých sociálních médií pro rozvoj obchodu a jakým způsobem k těmto médiím přistupují marketéři. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

7 ještě efektivnějších cest marketingu na Facebooku

V článku „7 cest, jak zdarma propagovat na Facebooku“ jsme si prošli základní metody, které je možné použít k popularizaci vašich služeb, výrobků či webových stránek pomocí sociální sítě Facebook. Jak vyplývá už z názvu článků, všechny byly zdarma a s troškou šikovnosti je může využívat každý. Silně konkurenční prostředí si však žádá reklamní metody […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky