E-shop

Prodeje na e-shopech rostou i letos

Před vypuknutím coronavirové pandemie zaznamenaly české e-shopy od dubna do června 2019 obrat 35,4 miliardy Kč. Letos byla za stejné období překonána hranice 50 miliard korun, což je nárůst o více než 40 %. Stejně jako jejich obraty stoupá i počet samotných e-shopů. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

10 zásadních chyb v pop-upech, o kterých pravděpodobně nevíte, že je děláte

Vyskakovací okna mohou být efektivním způsobem, jak na webu zobrazit výzvu k akci. Naneštěstí mají docela špatnou pověst, protože jsou často využity ne příliš zdařile. Na druhou stranu mohou vašemu byznysu hodně přinést, pokud je používáte správně. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé
Seznam věcí potřebných k podnikání na internetu.

Jak začít podnikat a prodávat přes e-shop?

Začít podnikat je dnes jednodušší než kdy dřív. Stačí mít nápad a odvahu začít. Za pár dní máte hotový e-shop a můžete prodávat. Klidně i v teplákách. Takzvané podnikání z domova je často prvním krokem k prosperující firmě. Spousta úspěšných podnikatelů začínala doma při práci, studiu nebo na mateřské. Jestli vás láká rozjet vlastní byznys, […]

Přečíst celé

Martin Žufánek: Jsme asi jediní majitelé e-shopu, kteří se svým zákazníkům snaží ztížit průchod košíkem

„Nesnáším přetvářku a takový ten manažerský úlisný tón, který některé firmy na Facebooku mají. Jak v tom není vidět ten člověk, DNA firmy, nemá to podle mě cenu,“ říká Martin Žufánek, který se v rodinném lihovaru Žufánek vedle destilování proslulého ginu a absintu stará i o marketing. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

12 let bojovali o přežití. Dnes má rodina Žufánků alkoholový lovebrand a jejich láhve potkáte v barech po celém světě

Lihovar Žufánek oslavil 20. narozeniny a přestože dnes patří k největším českým lovebrandům a jeho láhve potkáte i v těch nejlepších barech v Singapuru nebo Austrálii, začátky měl hodně krušné. Dvanáct let se rodina Žufánkových pohybovala na hranici bytí a nebytí. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Čokoládovna Troubelice: Marketing musí předávat kus z nás, proto si všechno rádi děláme sami

„Marketing je jeden z nejdůležitějších faktorů pro úspěšné podnikání. Jsme malá rodinná firma a nedokážeme si představit, že by nám sociální sítě spravoval nějaký externista. Marketing musí předávat kus z nás, jedinečnost našich výrobků a filozofii naší firmy,” říká zakladatel a hlava Čokoládovny Troubelice František Bačík. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé

Nikdo jim nevěřil, ale oni to dokázali. Vyrobili stroje, opravili starý statek a dělají v něm prvotřídní čokoládu

Od prvních pokusů rodiny Bačíkových vyrobit čokoládu uběhlo už deset let. Začínali doma v kuchyni bez jakýchkoliv receptur metodou pokus omyl. Až o tři roky později se na trh dostala jejich první tabulka čokolády. Dnes jich prodávají desítky tisíc, pořád ale zůstávají tou malou rodinnou čokoládovnou. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé

Gardners: Sociální sítě vidíme spíš jako místo pro budování brandu než jako prodejní kanál

„V našich začátcích jsme sociálním sítím nepřikládali až tak velkou váhu. Vždycky jsme si zakládali hlavně na dobře odvedené práci a na tom, aby bylo co ukazovat a o čem se bavit. I proto možná nemáme tolik followerů a lajků jako ostatní profily, ale nějakou dobu už do toho šlapeme,“ říkají zakladatelé firmy Gardners Martina […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky