E-shop

Spouštíme e-shop 13: 5 největších klišé v reklamních sloganech a jak se jim vyhnout

Vybrat slogan patří k nejoblíbenějším (i když těm méně důležitým) částem spouštění jakéhokoliv byznysu. Podívejte se na slepé uličky, kterým byste se při jejich sestavování měli vyhnout. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Na textech si dejte záležet

Máte vizuálně zajímavý web. Vyladěné obchodní podmínky, pečlivě vyplněné FAQ a propojené sociální sítě. Dali jste obdobnou péči také textům, které by měly vaše produkty prodávat? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Responzivní design

Každým dnem se snažíme vylepšovat naše řešení e-shopu pro Vaše jednodušší podnikání, ale nezapomínáme ani na Vaše zákazníky. Vzrůstá počet „chytrých“ mobilních zařízení a tak si současný trend žádá optimalizovat stránky i pro tato zařízení. Ze statistik vyplývá, že zhruba každý pátý návštěvník využívá k prohlížení webových stránek své mobilní telefony či tablety. Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

Spouštíme e-shop 4: Za co vás mohou rozcupovat právníci

Internet není zóna bezpráví. Vaše podnikání tu musí splňovat požadavky platných předpisů a zákonů, stejně jako kdybyste měli obchodní centrum na Václavském náměstí. Existují dokonce i předpisy, které se týkají pouze obchodování na internetu. Jaké z nich jsou pro vás nejdůležitější? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé
Obchodní podmínky v e-shopu

Spouštíme e-shop 3: Co nesmí chybět v obchodních podmínkách

Obchodní podmínky jsou klíčovým dokumentem každého internetového obchodu. Připravili jsme pro vás jednoduchý check-list, abyste si mohli zkontrolovat, zda obchodní podmínky e-shopu, který provozujete, obsahují vše, co mají. Stáhnout si můžete i vzor obchodních podmínek. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Spouštíme e-shop 2: Jak nastavit cenu v e-shopu

Díky internetu máme všechny prodejce na jednom místě. Skrze nejrůznější srovnávače se právě cena stává jedním z nejdůležitějších argumentů, podle kterých si vybíráme, kde nakoupíme. Jak nastavit cenu tak, aby váš e-shop vydělával? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými […]

Přečíst celé

Spouštíme e-shop 1: Co si musíte ujasnit, než koupíte doménu

Chcete založit e-shop? Do toho, ale.. Jaká bude vaše cílová skupina? Jak se popasujete s konkurencí? Jaký je váš USP? Jaké máte cíle? Na tyto otázky si musíte odpovědět, má-li být váš projekt úspěšný. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

Propojení Shoptet e-shopu s Aukrem

Aukro je velmi známým fenoménem jak v Čechách, tak i na Slovensku. Tento aukční portál zná snad úplně každý, kdo se pohybuje i jenom minimálně na internetu. Stejně tak na něm může prodávat téměř kdokoliv cokoliv. Proč byste napojením e-shopu od Shoptetu nemohli tuto službu využívat i vy a navíc ještě se založením zdarma? Pomocí tohoto […]

Přečíst celé

Shoptet vyladí e-shop na Facebooku

Připravili jsme pro vás možnost propojení vašeho e-shopu se sociální sítí Facebook. Zůstává nepopiratelným faktem, že sociální síť Facebook se pro svou masovou rozšířenost stala jednou z nejrozšířenějších a tudíž i nejefektivnějších variant, jak propagovat svou obchodní aktivitu na internetu. Tak proč byste tu právě vy měli chybět? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

E-commerce – sledujete svůj e-shop?

Měření výkonnosti elektronického obchodu (tzv. e-commerce) je klíčovou součástí Google Analytics pro provozovatele internetových obchodů. Pomáhá zodpovědět na otázku, odkud přicházejí na web kvalitní zákazníci. Je pro vás rozdíl, když zákazníci udělají objednávku za 300 Kč nebo za 15000 Kč? Přečtěte si, jak měření e-commerce funguje a k čemu vám bude přínosné. Jak měření e-commerce […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky